مشخصات فنی بی‌ ام‌ و X۵ xDrive۴۵e پلاگین هیبرید اعلام شد + فیلم

  شاسی‌بلند پلاگین هیبرید بی‌ام‌و X۵ xDrive۴۵e با ۳۸۸ اسب‌بخار قدرت در حالت برقی می‌تواند تا ۸۶ کیلومتر مسافت را طی کند.  

شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲:۴۰ |

بی‌ام‌و نسخه‌ی پلاگین هیبرید X۵ با نام X۵ xDrive۴۵e را روانه‌ی بازار اروپا کرد. این خودرو چهارمین نسل از خودروهای بی‌ام‌و به‌شمار می‌رود که از فناوری eDrive بهره‌مند می‌برند. ازنظر ظاهری این مدل با نسل جدید بی‌ام‌و X۵ شباهت زیادی دارد؛ ولی زیر کاپوت آن از پیشرانه‌ی سه‌لیتری ۶ سیلندر خطی به قدرت ۲۸۲ اسب‌بخار و یک موتور برقی با قدرت ۱۱۰ اسب‌بخار استفاده شده است. مجموع قدرت بی‌ام‌و X۵ پلاگین هیبرید ۳۸۸ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن نیز ۶۰۰ نیوتن‌متر است. ازنظر قدرت و گشتاور، این مدل در جایگاهی بالاتر از مدل قبلی خود قرار می‌گیرد که به پیشرانه‌ی چهار سیلندر مجهز بود.

نیروی قوای محرکه هیبرید در بی‌ام‌و X۵ xDrive۴۵e با استفاده از جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی خودکار به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. درگاه شارژر این مدل روی گِل‌گیر جلو است و به‌جز نوشته‌ی X۵ xDrive۴۵e تفاوت ظاهری دیگری با مدل بنزینی عادی ندارد. سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این خودرو ۵.۶ ثانیه است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر‌بر‌ساعت نیز دست پیدا کند. در حالت تمام‌الکتریکی، بی‌ام‌و X۵ xDrive۴۵e می‌تواند حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتربرساعت دست پیدا کند. شعاع حرکتی این خودرو در حالت برقی بین ۶۷ تا ۸۷ کیلومتر است.

باتری استفاده‌شده در این مدل از نوع لیتیوم‌یون ۲۴ کیلووات‌ساعتی است و برای بهینه‌ترشدن مصرف انرژی در آن، از آخرین سیستم‌های الکترونیکی بی‌ام‌و استفاده شده است. فضای صندوق عقب مدل پلاگین هیبرید بی‌ام‌و X۵ در مقایسه با نسخه‌های عادی ۱۵۰ لیتر کمتر است؛ با‌این‌حال، این خودرو همچنان صندوق عقب بزرگی دارد؛ به‌طوری‌که گنجایش صندوق آن به ۵۰۰ لیتر می‌رسد.

از امکانات بی‌ام‌و X۵ پلاگین هیبرید می‌توان به سیستم تعلیق بادی با کنترل الکترونیکی اشاره کرد. این خودرو به‌صورت سفارشی به سیستم چهار چرخ فرمان‌پذیر هم مجهز می‌شود. همچنین، به‌دلیل بی‌صدابودن خودرو در حالت برقی، برای ایمنی عابران سیستم هشدار صوتی نصب شده است که فقط وقتی خودرو در حالت برقی باشد، فعال است.


مشخصات فنی بی‌ ام‌ و X۵ xDrive۴۵e پلاگین هیبرید اعلام شد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۸۲

ارسال: شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲:۴۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱:۱۴

کلید واژه‌‌ها: بی‌ ام‌ و، خودرو هیبرید

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۶۷۳

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.