۱۰ ابرخودرو جذاب با بیشترین فضای باردر صندوق عقب

  از ابرخودروی بریتانیایی مانند مک لارن GT گرفته تا فراری GTC۴ لوسو، در این فهرست می‌توانید ابرخودروهای جذاب دیگری را مشاهده نمایید که فضای بار و یا همان صندوق‌عقب بسیار مناسبی را درون خود دارند.  

شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۱۸ |

بیشتر خودروسازان، خودروهای جذابی را که لقب ابرخودرو برای آن‌ها می‌گذارند، تنها با یک هدف تولید می‌کنند: سرعت. تولید و به میدان آمدن ابرکراس اوورهایی مانند بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و شاسی‌بلند فراری که در برنامه تولیدی این شرکت ایتالیایی قرار دارد، همگی اثباتی برای این ادعا هستند.

اما باوجود محبوبیت زیاد کلاس شاسی‌بلند و کراس اوور در جهان، بازهم خیلی‌ها علاقه‌ای به این نوع از خودروها نداشته و ابرخودروهای جذاب و اسپرت را بر آن‌ها ترجیح می‌دهند. ابرخودروهایی که برخی از آن‌ها، حتی فضای باری بسیار مناسبی را نیز در کنار جذابیت، سرعت و علم مهندسی روز، برای سرنشینان خود تدارک دیده‌اند. البته باوجوداینکه ممکن است این فضای بار، به جاداری شاسی بلندها نباشد اما بازهم نشان از به فکر مشتری بودن شرکت‌هایی مانند فراری، مک لارن، استون مارتین و تعدادی برند آلمانی و آمریکایی را درون خود گنجانده‌اند.

استون مارتین ونکویش زاگاتو
فضای بار: ؟؟؟

ازآنجایی‌که تنها ۹۹ دستگاه از این ابرخودرو، توسط استون مارتین به تولید رسیده، این شرکت نیز اطلاعاتی در مورد فضای باری آن منتشر نکرده است؛ اما با توجه به وجود تنها دو صندلی و نگاهی گذرا به تصاویر درون کابین، می‌توانیم متوجه جادار بودن فضای باری آن برای دو سرنشین خودرو شویم.

این خودروی واگن دو درب، می‌تواند شتاب صفرتا ۱۰۰ کیلومتری را در زمان تنها ۳.۵ ثانیه درنوردیده و با موتور ۵.۹ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی خود، به‌سرعت نهایی ۳۲۳.۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

استون مارتین DB۱۱
فضای بار: ۲۸۳.۱ لیتر

بدون شک، ابرخودروی جذاب و خوش‌چهره DB۱۱ این شرکت بریتانیایی، یکی از زیباترین خودروهایی است که از خط تولید استون مارتین خارج می‌شوند. خودرویی حیرت‌انگیز، باریک و به لطف موتور ۵.۲ لیتر ۱۲ سیلندر ۶۰۰ اسب بخار خود، بسیار قدرتمند نیز است؛ اما جدای از این مؤلفه‌ها، این استون مارتین یک خودروی جادار برای سرنشینان نیز است.

با فضای بار ۲۸۳.۱ لیتری، این ابرخودرو بیش‌ازپیش خاص شده و حتی خود استون مارتین، به‌صورت آپشن،۴ عدد چمدان با اندازه‌های متفاوت را نیز برای جاسازی در صندوق‌عقب DB۱۱ تدارک دیده است.

مرسدس AMG GT R
فضای بار: ۲۸۶ لیتر

این خودروی جذاب آلمانی نیز با قلب تپنده ۴ لیتری ۸ سیلندر خود،۵۷۷ اسب بخار قدرت را به راننده خود تقدیم می‌کند. خودرویی با باله عقبی بزرگ، دریچه‌های هوای با چهره تهاجمی و ظاهر منحصربه‌فرد که ازقضا، فضای باری مناسبی را نیز در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.

فراری پورتوفینو
فضای بار: ۲۹۱.۶ لیتر

خودروهای کانورتیبل بسیار کمی وجود دارند که فضای باری به این بزرگی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهند. دلیل آن نیز برداشته شدن سقف خودرو و قربانی کردن فضای بار است؛ اما در فراری پورتوفینو هنگامی‌که سقف خودرو پوشیده است، می‌تواند ۲۹۱.۶ لیتر فضای بار را درون خود داشته باشد.

فراری ۸۱۲ سوپرفست
فضای بار: ۳۱۹.۹ لیتر

شرکت اسب شاهزاده ایتالیایی، خودروی ۸۱۲ سوپرفست خود را در سال ۲۰۱۷ و به‌عنوان یک جانشین برای مدل موردعلاقه و محبوب F۱۲ برلینتا، معرفی کرد. خودرویی که علاوه بر موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر باقدرت ۷۷۸ اسب بخار و شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای خود، فضای باری بسیار مناسبی را نیز داشت.

اما اگرچه ممکن است این عدد، فضای باری بسیار بزرگی را در مقایسه با خودروهای سدان و شاسی‌بلند به نمایش نگذارد اما برای خودرویی با سبک و سیاق ۸۱۲ و کلاس خودرویی آن، این ۳۱۹.۹ لیتر، یک فضای بسیار بزرگ و جاداری محسوب می‌شود.

استون مارتین ونتیج
فضای بار: ۳۵۱.۱ لیتر

اگرچه این استون مارتین، نسبت به برادر بزرگ‌تر خود یعنی DB۱۱، از جثه و ظاهر کوچک‌تری برخوردار است اما در عوض، فضای باری بزرگ‌تری را برای دو سرنشین خود ایجاد می‌کند. با فضای باری ۳۵۱ لیتری، می‌توان ونتیج را یک خودروی متوسط از این نظر، در فهرستمان قرارداد. فضایی که برای دو نفر و تعطیلات آخر هفته‌شان، بسیار مناسب است.

شورلت کوروت ZR۱
فضای بار: ۴۲۴.۷ لیتر

تنها خودروی آمریکایی این لیست، علاوه بر ظاهر استثنائی، قدرت بالا و طراحی منحصربه‌فرد خود، می‌تواند فضای بار بسیار بزرگ ۴۲۴.۷ لیتری را نیز در اختیار دو سرنشین خود قرار دهد. این یعنی کوروت ZR۱ می‌تواند فضای باری بیشتری را نسبت به خودروهای حتی سدان، داشته باشد.

قیمت این کوروت جذاب،۱۲۳,۰۰۰ دلار بوده و قلب تپنده آن نیز یک موتور ۸ سیلندر سوپرشارژ باقدرت ۷۵۵ اسب بخار است.

مک لارن ۵۷۰GT
فضای بار: ۲۲۰.۸ لیتر (عقب)/۱۵۰ لیتر (جلو)

این مک لارن کوچک و البته جذاب و پرقدرت، می‌تواند درمجموع،۳۷۰.۹ لیتر فضای بار را داشته باشد. فضایی که برای یک ابرخودروی خاص، بسیار عالی بوده و حتی علاوه بر قسمت عقب، در قسمت جلویی نیز این فضای بار تدارک دیده‌شده است. همچنین نیروی ۵۷۰ جی تی، از یک موتور ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر با توربو دوقلو و قدرت ۵۶۲ اسب بخار تولید می‌شود.

مک لارن جی تی
فضای بار: ۴۱۹ لیتر (عقب)/۱۵۰ لیتر (جلو)

با فضای باری کلی حدود ۵۶۶.۳ لیتر، مک لارن جی تی را می‌توان جادارترین خودروی این برند ازنظر فضای بار، در کل تاریخ این برند بریتانیایی دانست. درواقع، در GT، علاوه بر فضای باری ۴۱۹ لیتری عقب، مک لارن در قسمت جلویی خودرو نیز فضای بار برای هرچه راحت‌تر بودن سرنشینان خودرو، تدارک دیده است.

جانشین به‌حق مک لارن ۵۷۰GT، برای سفرهای بلند طراحی‌شده است که تاکنون چنین طراحی را از طرف این شرکت شاهد نبوده‌ایم. سقف شیشه‌ای با سقف معمول فیبر کربنی جایگزین شده و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو و ساب ووفرهای فیبر کربنی به همراه سیستم‌های متنوع سرگرمی و صفحه‌نمایش، همه و همه این مک لارن را خاص‌تر از هر زمان دیگر کره‌اند.

فراری GTC۴ لوسو
فضای بار: ۷۹۹.۹ لیتر (با صندلی‌های خوابیده)/۴۴۹.۹(در حالت معمولی)

شرکت فراری در این خودرو، فضای بار بسیار بزرگ حدود ۴۵۰ لیتری در حالت معمولی و حدود ۸۰۰ لیتری در صورت خوابیده بودن صندلی‌ها را در نظر گرفته بود. اعدادی که برای یک ابرخودرو، بسیار عالی و جادار بوده و این خودروی جذاب را پیشتاز دیگر خودروهای این رده ازنظر جادار بودن و فضای بار قرار می‌دهد.


۱۰ ابرخودرو جذاب با بیشترین فضای باردر صندوق عقب
مقاله

کد محتوا: ۲۰۷۷۱

ارسال: شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۱۸

به روز شده: شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۳۴

کلید واژه‌‌ها: مک لارن، فراری، استون مارتین، مرسدس، شورلت کوروت،

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۸۱۰

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.