پورشه ماکان توربو؛ یک کراس اور ستودنی+فیلم

  کنار هم قرار گرفتن دو واژه توربو و پورشه تنها می‌تواند یک تداعی داشته باشد؛ یک خودروی همه فن حریف پیش روی شماست.  

سه‌‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۳۶ |

مدل ماکان توربو پورشه همان خودرویی است که همه چیز را یکجا دارد و می‌تواند هر آنچه که از یک ماشین می‌خواهید را به شما بدهد. اگر می‌خواهید از این خودروی شگفت‌انگیز پورشه بیشتر بدانید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پورشه ماکان توربو، پرقدرت‌ترین سری خودروهای ماکان است. این خودرو یک موتور ۶ سیلندری V شکل توربو دارد که با یک شاسی بی‌عیب و نقص و فرمان‌پذیری فوق‌العاده تبدیل به یکی از بهترین خودروهای کراس اور جهان شده است. حجم موتور این خودرو مثال زدنی ۳.۶ لیتر است که دارای توان خروجی ۴۴۰ اسب بخار است. سرعت صفر تا ۱۰۰ این خودرو کمی بیشتر از چهار ثانیه است و همین برای ستایش یک کراس اور کافی است.

ماکان توربو رینگ‌های ۲۱ اینچی دارد و بهتر است قبل از سوار شدن این موضوع را بدانید که در پیچ‌های تند در این خودرو کمی تکان بدنه را تجربه خواهید کرد. اما این عامل به هیچ وجه نمی‌تواند کیفیت سواری ماکان توربو را حتی اندکی پایین بیاورد. ماکان یکی از خوش‌فرمان‌ترین کراس اورهای جهان است. این را هم بدانید که ماکان توربو سوخت با کیفیت می‌خواهد و مصرف آن در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی (شهری و جاده‌ای) ۱۲.۳ است که مصرف چندان پایینی هم نیست.

برخی از کارشناسان حوزه خودرو بر این باورند که ماکان مدل کوچک شده کاین است. طراحی قسمت جلویی خودرو بسیار منظم است و این همان ترکیبی است که در طراحی پشت ماکان توربو هم رعایت شده است. در داخل کابین این مدل از کراس اورهای پورشه دکمه‌های متعدد و البته منظمی قرار گرفته و این یکی از جذابیت‌های این خودروست که برخلاف دیگر کراس اورهای جهان برای تنظیمات مختلف به جای استفاده از یک سیستم اطلاعاتی پیچیده از دکمه‌های فیزیکی و مشخصی که در کابین تعبیه شدند استفاده می‌کنید.

شاید تنها یک نقطه ضعف بتوان برای ماکان پیدا کرد و آن هم صفحه نمایش ۷ اینچی آن است که از صفحه نمایش ۱۲ اینچی دیگر برندها کمی کوچکتر است. با این حال باز این خودرو به قدری جذابیت دارد که این مساله نتواند خللی در تصمیم شما برای خرید  پورشه ماکان توربو ایجاد کند. سیستم‌های کمک‌کننده به راننده مانند هشدار نقاط کور، انحراف از بین خطوط و سیستم کروز کنترل روی ماکان هم نصب شده است. اما باید بدانید که در ماکان توربو خبری از سیستم جلوگیری از تصادفات نیست. پس با حواس جمع‌تری برانید.

اگر شما هم با خواندن این مطلب به این نتیجه رسیدید که با خرید این کراس اور کم‌نظیر حسی از قدرت را تجربه خواهید کرد که تاکنون نکرده‌اید باید بگوییم که بیراهه نرفته‌اید. خرید این کراس اور می‌تواند نگاه شما رابه قدرت خودروهای کراس اور تغییر دهد. برای خرید این خودرو بی‌شک راه‌های بسیاری وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما سایت دیوار است. این بستر آنلاین می‌تواند فروشندگان مختلفی را به شما معرفی کند و در نهایت با چند کلیک ساده شما را به سمت انتخاب یکی از بهترین‌ها هدایت کند.



پورشه ماکان توربو؛ یک کراس اور ستودنی+فیلم
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۰۷۴۴

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۳۶

به روز شده: چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۵۸

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه ماکان، پورشه ماکان توربو

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۴۶

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.