با تغییرات ظاهری گسترده

کیا کادنزا فیس لیفت رونمایی شد + فیلم

  کیا چند روز پیش از نسخه فیس لیفت کادنزا پرده برداشت و در اولین برخورد با این خودرو، تصور کردیم که با نسل جدید کادنزا رو به رو هستیم؛ چراکه برخلاف اعمال تغییراتی مینور، کیا دست به اعمال تغییراتی اساسی در طراحی این خودرو زده است، به گونه‌ای که کمتر کسی تصور می‌کند این خودرو نسل پیشین کادنزا باشد. این خودرو در بازار کره با نام K۷ فروخته می‌شود و در اروپا، آمریکا و برخی بازارهای دیگر، با نام کادنزا حضور دارد.  

شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴:۳۲ |

این فیس لیفت ماژور درست سه سال پس از رونمایی و عرضه دومین نسل کادنزا متولد شده که تغییرات زیادی در استایل جلو و عقب آن اعمال شده است. بازرترین تغییر اعمال شده در این خودرو، تغییر طراحی چراغ‌ها بوده که ضمن تهاجمی‌تر شدن، نسبت به قبل ارتفاع کمتری هم دارند. به تبعیت از نصب چراغ‌هایی جدید برای این خودرو، گرافیک چراغ‌های روشنایی در روز، راهنماها و چراغ‌های اصلی نیز تغییر کرده است. با ادامه پیدا کردن چراغ‌های روشنایی در روز تا قسمت پایینی سپر، حرف Z انگلیسی در این خودرو نمایان شده است. چراغ‌های مه شکن خاص کیا نیز که در کادنزا پیش از فیس لیفت هم نصب شده بود، در این نسخه جدید دیده نمی‌شود، البته ممکن است که این خودرو در نسخه‌های دیگر به این مه شکن‌ها تجهیز شده باشد. آخرین تغییر در طراحی پوزه این خودرو، خطوط برجسته‌تر سپر و تریم کرومی سرتاسری در نیمه پایینی پوزه است.

در قسمت عقب چراغ‌ها توسط یک نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند که طرح LEDهای درون آن با نزدیک‌تر شدن به مرکز پروفیل عقب، باریک و باریکتر می‌شوند. تنها نقطه ضعف کادنزا فیس لیفت نسبت به قبل را می‌توان به خروجی‌های دکوری اگزوز آن مربوط دانست، چراکه خروجی‌های اگزوز اصلی در زیر سپر مخفی هستند، این دو خروجی اگزوز دک.ری توسط یک تریم کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

درون کابین هم تغییرات به نسبت زیادی اعمال شده و حال یک نمایشگر تمام دیجیتالی در پشت فرمان این خودرو نصب شده است. عرض نمایشگر سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی هم نسبت به قبل بیشتر شده و کیا مجبور شده که دریچه‌‌های سیستم تهویه را در زیر این نمایشگر جانمایی کند. هر یک از این دو نمایشگر ابعادی معادل ۱۲.۳ اینچ دارند و به داشبورد کادنزا فیس لیفت ظاهری لوکس و مدرن بخشیده‌اند.

شیفتر جعبه دنده این خودرو نسبت به قبل ظاهر لوکستری دارد، اما کیا در این خودرو اقدام به حذف ساعت آنالوگ نصب شده در میان داشبورد هم کرده است. این شیفتر نسبت به قبل ارگونومی‌تر بوده و در اطراف آن کلیدهای مربوط به گرمکن و سردکن صندلی‌ها، گرمکن فرمان، ترمز پارک برقی و یک کلید دوار مربوط به انتخاب حالت رانندگی نصب شده است.

ضمن نصب سیستم‌های کمکی راننده جدید برای کادنزا، کیا همچنان پیشرانه ۲.۵ و ۳ لیتری با تزریق مستقیم سوخت به همراه یک پیشرانه هیبریدی را روی این سدان نیمه لوکس خود نصب خواهد کرد که مشخصات آن نسبت به پیش تغییری نکرده است. کیا این خودرو را تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازار خواهد کرد.



با تغییرات ظاهری گسترده
کیا کادنزا فیس لیفت رونمایی شد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۱۸

ارسال: شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴:۳۲

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶:۰۶

کلید واژه‌‌ها: کیا، کیا کادنزا، فیس لیفت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۶۹۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.