جزئیات جالب از جک اس ۳ مدل ۲۰۱۹ که باید بدانید + فیلم

  جک از جمله برندهایی است که بیش از سایر برندهای چینی از آن استقبال شده و با توجه به کیفیت خوبی که از محصولات اولیه این برند شاهد بودیم، این استقبال ریشه ضعیفی نداشته و به همین دلیل نیز مدل‌های جدید محصولات این شرکت به صورت جدی‌تری بررسی می‌شود تا امیدوارانه منتظر ورود آن به کشور باشیم و در بحبوحه تحریم‌های خودروسازی کشورمان، حداقل بارقه‌های امید برای استفاده از محصولات با کیفیت باقی بماند.  

سه‌‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶:۱۲ |

ورود برند جک به بازار خودروی کشورمان از جمله اتفاقات خوبی بود که توانست تعریف جدیدی از برندهای چینی را در ایران ایجاد کرده و واژه خودروهای بی کیفیت چینی را دچار تزلزل کند که دو خودروی جی ۵ و شاسی بلند اس ۵ نقش بسیار زیادی در این زمینه داشتند و بعدها نیز محصولات دیگر این شرکت وارد بازار شدند و کرمان موتور توانست با پشتیبانی خوب خود از این محصولات، سابقه خوبی را برای مشتریان ایرانی ایجاد نماید.

شروع ورود محصولات جک به کشورمان اواسط سال ۱۳۹۱ بود که البته این اتفاق قبل از توافق برجام بود و گستردگی این ورود به قدری نبود که توانایی تامین نیازهای مشتریان ایرانی را داشته باشد ولی این اتفاق یکسال بعد و در سال ۹۲ به طرز قابل قبولی رخ داد و با ورود خودروهای بعدی این شرکت در سال ۱۳۹۴ به اوج خود رسید و حالا نیز سطح استقبال مردم از خودروهای این شرکت به حد قابل قبولی رسیده و کیفیت محصولات این شرکت باعث شده تا به اولین انتخاب مردم در بین خودروهای چینی موجود در بازار گردد.

ورود اس ۵ با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و پیشرانه دو لیتری در ابتدا تحول خوبی در این زمینه محسوب میشد و بعدها با اتوماتیک شدن جعبه دنده این خودرو عملا محبوبیت این خودرو چندین برابر قبل شد. اس ۵ از جمله خودروهایی است که توانست با جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته و همچنین بهره مندی از گیربکس دوکلاچه (DCT ) جذابیت فوق العاده‌ای را با قیمتی بسیار اندک ایجاد کرده و افرادی که دسترسی به خودروهای لوکس برندهای شناخته شده را نداشتند، به داشتن یک خودروی جذاب و بروز امیدوار کند.

پس از موفقیت قابل قبول جک اس ۵، کرمان موتور اقدام به عرضه محصول دیگری کرد که با توجه به سابقه خوب این برند در ایران، موفقیت آن بیش از پیش قابل پیش بینی بود. جک اس ۳ نامی بود که کرمان موتور آن را در سال ۱۳۹۶ به مشتریان خود در ایران معرفی کرد. این خودرو در سال ۲۰۱۴ به بازار چین عرضه شده بود ولی نکته مهم این بود که ایرانی‌ها منتظر خرید خودرویی بودند که با قیمتی بسیار مناسب به آنها فرصت می‌داد تا خرید یک شاسی بلند را تجربه کنند و صاحب یک محصول با کیفیت از کشوری شوند که به بی کیفیت‌ها مشهور بود!

کراس اوور دوست داشتنی تازه وارد کرمان موتور توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش بسیار قابل توجهی رسیده و با تغییراتی که مخصوص آب و هوای ایران روی آن انجام شده بود، به یک گزینه بی نظیر برای مشتریان ایرانی تبدیل شده بود. جک موتورز سازنده این خودرو در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ اقدام به تولید مدل ساده و بدون تغییر این خودرو کرد ولی در سال ۲۰۱۶ دست به فیس لیفت این خودرو زد و تغییراتی را در ظاهر و داخل آن ایجاد کرد که این تغییرات در بخش فنی خودرو اعمال نشد.

جک موتورز اما در سال ۲۰۱۹ برخلاف سال ۲۰۱۶ اقدام به فیس لیفت این خودرو کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری، پیشرانه این خودرو نیز دست خوش تغییراتی شده که قطعا جذابیت این خودرو را برای مشتریان بیش از پیش خواهد نمود. ایجاد تغییرات جدید در ظاهر این خودرو نشان میدهد که جک موتورز به دنبال تغییر اساسی در زبان طراحی خود بوده و باید شاهد اتفاقات بسیار مثبت از این خودروساز چینی باشیم.

مدل ۲۰۱۹ جک اس ۳ که کمتر کسی فکر می‌کرد تغییرات این چنینی داشته باشد در نمایشگاه خودروی شانگهای چین به نمایش گذاشته شده و گزارش‌ها نشان می‌دهد که استقبال خوبی از آن شده است. از جمله تغییرات قابل ذکر این خودرو می‌توان به ارائه این خودرو با دو پیشرانه ۱.۵ و ۱.۶ لیتری اشاره کرد که پیشرانه ۱.۶ لیتری توانایی تولید قدرت ۱۱۸ اسب بخار را خواهد داشت. البته شنیده‌ها حاکی از این است که جک احتمالا یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر نیز برای این خودرو ارائه خواهد کرد که با تکنولوژی پاشش سوخت مستقیم انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتری از این تازه وارد جذاب خودروساز چینی در دست نیست ولی همین مقدار از اطلاعات نشان می‌دهد که کرمان موتور در صورت موفقیت برای وارد کردن این مدل از جک اس ۳ می تواند روی خودرویی مانور دهد که از مصرف سوخت پایینی برخوردار بوده و یک کیفیت و ظاهر بسیار جذاب برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

حال باید دید که کرمان موتور رویه رو به پیشرفت خود را در زمینه محصولات جک طی خواهد کرد و یا سایه تحریم‌ها کماکان صنعت خودروسازی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و وضعیت پیش آماده کماکان اتفاقی خواهد بود که گریزی از آن نیست.



جزئیات جالب از جک اس ۳ مدل ۲۰۱۹ که باید بدانید + فیلم
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۹۴

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶:۱۲

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵:۰۱

کلید واژه‌‌ها: جک، جک اس ۳، شاسی بلند، خودرو چینی، جک اس ۵

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۵۷۳

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.