ماجرای خواندنی تجدید حیات رولزرویس با حمایت ب ام و

  کمپانی رولزرویس که به خاطر تولید اتومبیل های لوکس و اشرافی آوازه های جهانی دارد، سال گذشته بسیار موفق ظاهر شد و توانست با تحویل ۴,۱۰۷ دستگاه خودرو، بهترین رکورد را در تاریخ ۱۱۵ ساله خود ثبت کند. در حال حاضر با توجه به تقاضای روز افزون برای شاسی بلند کالینان و دیگر مدل ها از جمله فانتوم، این کمپانی روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد.  

چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۱۱ |

اما اگر کمی به عقب بازگردیم، خواهیم دید که روزهای خوب بدون کمک ها و حمایت های کمپانی ب ام و محقق نمی شد. نقش ب ام و در احیا و قدرت بخشیدن به رولزرویس تا حدی است که اخیرا مدیر عامل این شرکت انگلیسی یعنی آقای تورستن مولر-اتوس (Torsten Müller-Otvös) در مصاحبه ای لب به اعتراف گشوده و به تمجید از باواریایی ها پرداخته است.

آقای مولر-اتوس در مصاحبه خود گفته که بدون ب ام و، اثری از کمپانی تحت مدیریتش باقی نمی ماند. وی همچنین از پشتیبانی مالی و مهندسی پیشرفته ژرمن ها به ویژه در زمینه آلایندگی و تجهیزات ایمنی قدردانی کرده است.

مدیر عامل رولزرویس افزوده:

من خوشحالم که بخشی از گروه ب ام و هستیم و حتی می گویم که رولزرویس بدون گروه ب ام و از بین رفته بود؛ ما دیگر نمی توانستیم به حیات خود ادامه دهیم.

به اعتقاد آقای مولر-اتوس شرکت هایی مثل رولزرویس که در مقیاس کوچک تری فعالیت می کنند، در صورت حمایت نشدن از سوی کمپانی های بزرگ تر و عدم سرمایه گذاری بلند مدت در بخش تکنولوژی – از قیبل پیشرانه های برقی یا فناوری خودران – نابود می شوند.

با توجه به ارتباطات نزدیکی که این دو برند دارند، برخی محصولات اشرافی برند انگلیسی را در واقع همان مدل هایی باواریایی می دانند که با زرق و برق بیشتر به فروش می رسند.

اما آقای مولر-اتوس نظر دیگری داشته و معتقد است که این شرکت همواره به DNA خود وفادار باقی خواهد ماند. وی بر "احساس، چهره خاص و آن چیزی که در برابر رقم پرداختی از یک رولزرویس دریافت می کنید"، تاکید کرده است. به گفته مدیر عامل رولزرویس در بخش هایی که جلوی چشمان مشتریان قرار ندارد، از تکنولوژی ب ام و استفاده می شود.

اگر در مورد زمینه همکاری این دو خودروساز کنجکاو هستید، باید گفت که در دهه ۹۰ میلادی، زمانی که وضعیت تولید خودروهای رولزرویس و بنتلی به عنوان دو تولید کننده انگلیسی خودروهای اشرافی چندان خوب نبود، نخست فولکس واگن مالکیت این دو برند را از آن خود کرد و کمی بعد ب ام و موفق به خرید برند رولزرویس از فولکس واگن شد. از این رو حالا قریب به بیست سال است که مسیر رولزرویس و بنتلی به کلی از یکدگیر جدا شده است. رولزرویس تحت لوای ب ام و روزگار پر شکوهی را می گذراند و بنتلی نیز با تیراژ کمتر و با استفاده از قدرت مهندسی عظیم گروه فولکس واگن به حیات خود ادامه می دهد.


ماجرای خواندنی تجدید حیات رولزرویس با حمایت ب ام و
یادداشت

کد محتوا: ۲۰۶۵۲

ارسال: چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۱۱

به روز شده: چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹:۲۰

کلید واژه‌‌ها: رولزرویس، ب ام و

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۱۴۰۴

زبان: پارسی

(۵ مورد )

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.