خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
کمربند ایمنی، چرا و به چه علت
در تعریفی کوتاه می توان گفت کمربند ایمنی، ابزاری مهار کننده برای جلوگیری از پرتاب یا جابه جایی ناگهانی سرنشینان اتومبیل در مانورهای شدید یا هنگام بروز تصادف و ممانعت از برخورد آنها با قسمت های داخلی خودرو یا سایر سرنشینان و حتی پرتاب شدن به بیرون اتاق است.
ده راه کار برای بالا بردن عمر خودرو
طبق آخرین گزارش شرکت معتبر اچ آیاس مارکیت (HIS Markit) تعداد خودروهای موجود در جهان از یک میلیارد دستگاه عبور کرده است. این در حالی است که میانگین سن هر خودرو ۶/۱۱ سال بوده و براساس همین گزارش صاحبان خودروها شش سال و نیم اتومبیلهای خود را نگهداری میکنند.
تفاوت خودروی دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب
یکی از مشغولیات فکری برای افرادی که در زمینه خودرو فعالیت دارند و یا علاقه وافری به اتومبیل دارند ، اینست که اتومبیل های دیفرانسیل عقب برتر هستند یا اتومبیل های دیفرانسیل جلو ؟
روغنهایی که دشمن سیستمهای الکترونیکی خودرو میشوند
یکی از چالشهای تولیدکنندگان روغنموتور، یک استارت راحت و بیدردسر در هوای سرد است. اما یکی از این چالشها، انتقال نیروی برق زیادی است که در حرکت اولیه موتور و از طریق روغن به بدنه خودرو و پس از آن به سایر تجهیزات الکتریکی موتور منتقل میشود.
انواع تونل باد و چگونگی آزمایش های آیرودینامیکی خودرو
بهبود ویژگی های آیرودینامیکی خودروها، تنها با آزمایش در تونل باد میسر می شود.
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
بررسی کوتاه نیسان ماکسیما ۲۰۲۰؛ جذاب، سریع و کم فروش
سهشنبه، ۲۶ فروردینماه ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
تاریخچه خودروهای گرن توریزمو یا GT
سهشنبه، ۳۰ بهمنماه ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
محبوبترین رنگهای بدنهی خودرو در بازار جهانی
شنبه، ۱۶ فروردینماه ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
۶ دلیل برای آنکه چانگان CS۳۵ بخریم
چهارشنبه، ۲۴ مهرماه ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
خاص ترین خودروهای جهان مجهز به پیشرانه HELLCAT
جمعه، ۱۹ اردیبهشتماه ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + فیلم
کمپانی مرسدس بنز از مدل ۲۰۲۰ شاسی بلند GLC رونمایی کرد که بیشترین تغییرات را در کابین تجربه کرده است.
شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۲۷ |
کمپانی آلمانی مرسدس بنز، نسخه بهروزشده از GLC را معرفی نمود که تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده و با تکنولوژیهای فراوانی همراه شده است. نخستین حضور این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو خواهد بود. در بدنه خودرو تفاوت زیادی به چشم نمیخورد. جلو پنجره کمی تغییر کرده و چراغهای جلو به صورت استاندارد از نوع LED هستند. در نمای عقب دیفیوزر کرومی دیده میشود و خروجیهای اگزوز در داخل این دیفیوزر تعبیه شدهاند. در داخل کابین GLC سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس به نام MBUX به کار رفته و یک نمایشگر عریض برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین صفحه آمپر از نوع دیجیتال است و تریمهای مختلفی برای کابین در نظر گرفته شده. این شاسی بلند در آمریکا در دو نسخه عرضه میشود یعنی GLC ۳۰۰ با محور محرکت عقب و نیز سیستم چهار چرخ متحرک. موتور به کار رفته در هر دو مدل حجم ۲.۰ لیتری و ۴ سیلندر دارد و میتواند ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید کند. انتقال قدرت در این خودرو به وسیله جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک انجام میشود. خریداران اروپایی دو نسخه دیزلی را هم در اختیار دارند که هر دو آنها با سیستم هیبریدی متوسط ۴۸ ولتی همراه شده است. GLC ۲۰۰ ۴Matic قدرت ۱۹۴ اسب بخاری دارد و توان مجموعه در نسخه GLC ۳۰۰ ۴Matic به ۲۵۵ اسب بخار میرسد. سه نسخه دیزلی دیگر هم با قدرتهای ۱۶۱، ۱۹۲ و ۲۴۱ اسب بخار عرضه خواهد شد. مرسدس بنز دستیارهای رانندگی فراوانی را برای GLC جدید در نظر گرفته است. در نهایت باید بگوییم قیمت و سایر جزئیات مربوط به این خودرو همزمان با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام خواهد شد.
کد محتوا: ۲۰۶۳۶
ارسال: شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۲۷
به روز شده: شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸:۱۴
کلید واژهها: مرسدس بنز، بنز، مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۰
نوع: خبر
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: ماشین ۳
بازدید: ۱۳۵۵
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.