بیسو به جای سوبارو

  شرکت «سیف خودرو» که پیش تر با عرضه کم فروغ محصولات «سوبارو» در ایران شناخته می شد. امسال شریک تجاری جدید خود را معرفی کرد!  

دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴:۵۰ |

«سیف خودرو» به دلایلی مانند عرضه محدود، بازاریابی و برندینگ نامناسب و شبکه محدود خدمات پس از فروش، برند قدیمی و شناخته شده ای همچون سوبارو را در بازار تشنه ایران به کام مرگ کشاند. اکنون «سیف خودرو» با خرید خط تولید «مرتب خودرو» قصد دارد محصولات «بیسو» را در ایران تولید کند. این در حالی است که بیسو دست کم از نظر قدمت و اعتبار، به هیچ وجه با سوباروی ژاپنی قابل مقایسه نخواهد بود.
 
بیسو از کجا آمد؟ 
بیسو برندی جدید و نوپا در چین است که از جوتن ترین خودروسازان این سرزمین به شمار می رود. بیسو فعالیت خود را به طور رسمی از سال 2015 آغاز کرد.
می توان این شرکت را نتیجه سرمایه گذاری مشترک دو شرکت "Beijing Auto" (بایک) و "Yinxiang Motorcycle Group" دانست که در قالب شرکت بیجی ژیانگ فعالیت می کند و بیسو یکی از شرکت های اقماری این مجموعه به حساب می آید.
این شرکت پیش از این محصولات خود را با برند Huansu در چین عرضه می کرد و محصولات بیسو را می توان در حقیقت نسخه ارتقا یافته و فیس لیفت شده محصولات Huansu دانست که هویتی جدید برای خود دست و پا کرده اند. شعار تبلیغاتی این شرکت، «خرید یک کراس اوور جوان پسند با قیمت پایین» است که این روزها به شدت این شعار در بازار ایران مشتری دارد.
شرکت سیف خودرو در شهر آفتاب، سه مدل از بیسو را به نمایش گذاشت که شامل دو کراس اوور و یک ون خانوادگی می شود.
 
مدل M3 
یک MPV هفت نفره که این روزها جای خالی هم کلاسان اش بسیار در ایران احساس می شود و شاید M3 بتواند با قیمت تمام شده پایین تر از ژاپنی ها و کره ای های این سگمنت، تابوی خرید خودروی چند منظوره را در ایران بشکند. M3 با 4.76 متر طول، 1.81 متر عرض و 1.75 متر ارتفاع در دسته ون های خانوادگی کوچک قرار می گیرد. M3 خلاف بیشتر MPV ها از ظاهری در خور تحسین برخوردار است که در حد و اندازه یک خودروی سدان شهری می تواند زیبا جلوه کند. نکته جالب توجه در طراحی کابین M3 وجود نمایشگر بزرگ لمسی 10 اینچی است که بخش زیادی از پهنای داشبورد را گرفته است. امکاناتی مانند در پنجم برقی، سیستم کنترل پایداری، کیسه هوای کناری و پرده ای، کروز کنترل، سنسور جلو وعقب و دوربین عقب در یک MPV هفت نفره غنیمت است . M3 با یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی تولید می شود که 131 اسب بخار قدرت و 170 نیوتون متر گشتاور دارد. M3 تاکنون از سوی سازنده تنها به صورت دستی تولید شده، اما احتمال عرضه نسخه خودکار نیز در بازار ایران وجود دارد.
 
مدل T5
شاسی بلند متوسط بیسو که خودرویی بزرگ و در اندازه کیا سورنتو است. T5 پرچم دار محصولات بیسو در ایران خواهد بود و از طراحی مشابه با برادر کوچک ترش بهره می برد که همین زبان طراحی و المان مشترک برای این برند جوان، شایسته تقدیر است. T5 در نمای جلو همان T3 با چراغ هایی بزرگ تر و چهره ای خشن تر است که جسارت خوبی در ظاهر آن به چشم می آید.
T5 به عنوان شاسی بلندی هفت نفره از امکانات رفاهی پر شماری برخوردار است و آن را حتی مرز رقابت با رقیب کره ای اش پیش می برد. امکاناتی مانند سقف پانوراما، د صندوق برقی، گرم کن صندلی های جلو، نمایشگر 9 اینچی و دوربین 360 درجه تنها گوشه ای از فهرست کامل آپشن های این خودرو را به رخ می کشند.
برای T5 موتور 4 سیلندری تعبیه شده که با 1.5 لیتر حجم و با اتکا به سیستم پرخوران (توربو)، 150 اسب بخار قدرت و 215 نیتون متر گشتاور تولید می کند که البته این عددها برای خودرویی در اندازه T5 چندان اغوا کننده به نظر نمی رسند.جعبه دنده T5 یک نمونه 5 دنده دستی یا 8 سرعته خودکار است که در ایران تنها نسخه خودکار وارد می شود.
 
مدل T3
کراس اوور کوچک بیسو و در حقیقت ارزان ترین محصول این برند است که افزون بر کد T3 با نام S25 نیز در چین شناخته می شود. T3 از نظر طراحی و نمای بیرونی جذاب ترین محصول بیسو است. چراغ های کشیده و زیبا در جلو، سپرهای عضلانی، جلو پنجره مشکی پیانویی و ستون و سقف غیر همرنگ با بدنه از ویژگی های مثبت طراحی بیرونی این مدل است، اما در بخش عقب نوع طراحی چراغ ها و شکل جعبه ای به نسبت دیگر بخش های خودرو به دل نمی نشینند.
در کابین نیز طراحی گیرا، کاربردی و مدرنی را شاهد هستیم که البته یک تقلید هوشمندانه از لکسوس NX و بورگوارد BX5 است. از امکانات استاندارد این کابین می توان به سیستم ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده، روکش چرمی صندلی و فرمان، شش کیسه ایمنی هوا، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو وعقب، ترمز پارک برقی، نمایش فشار باد تایر، سیستم روشنایی روز، فرمان برقی و خروجی برق 12 ولت اشاره کرد. برای T3 یک پیشرانه 1.3 لیتری مجهز به توربو شارژر در نظر گرفته شده که، 133 اسب بخار قدرت و 185 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. جعبه دنده T3 هم از نوع 5 سرعته دستی و هم CVT قابل سفارش است.
 


بيسو به جاي سوبارو
بيسو به جاي سوبارو
بيسو به جاي سوبارو
بيسو به جاي سوبارو


بیسو به جای سوبارو
مقاله

کد محتوا: ۱۸۵۲۳

ارسال: دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴:۵۰

به روز شده: دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲:۱۴

کلید واژه‌‌ها: مشخصات فنی بیسو، مشخصات بیسوT۵، آپشن های محصولات بیسو، سوبارو، مشخصات بیسو M۳، مشخصات بیسو T۳

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر محتوا

منبع:

بازدید: ۲۳۹۳

زبان: پارسی

(۱۷ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.