کوپه چهاردر ب ام و قوی تر و زیباتر از همیشه! 
ب ام و سری 6 گرن کوپه یا همان مدل F06 رقیب مستقیم مرسدس بنز CLS محسوب می شود که هر دو آنها در رده کوپه های چهار در قرار می گیرند. اتومبیل باواریایی درست مثل حریف اشتوتگارتی خود از همان ابتدای ورود به بازار، مورد توجه تیونرها قرار گرفته و تاکنون نسخه های متعددی از نمونه های تقویت شده آن روانه پیست و خیابان شده اند. مرکز تیونینگ کلنرزاسپرت، یکی از تیونرهایی بوده که اقدام به تقویت و بهسازی کوپه چهاردر ب ام و کرده است. حاصل کار این تیونر که بر اساس دو مدل ب ام و 640i و 640d صورت گرفته، قبل از هر چیز موجب افزایش 20 درصدی قدرت پیشرانه های بنزینی و دیزلی این دو اتومبیل شده است که از فن آوری تویین پاور توربو ب ام و استفاده می کنند. 
طبق اعداد و ارقام موجود، قدرت موتور 6 سیلندر دیزل ب ام و 640d با 53 اسب بخار افزایش از رقم استاندارد 313 به 366 اسب بخار (269 کیلووات) رسیده و هم زمان، حداکثر گشتاور آن از 630 به 737 نیوتن متر افزایش یافته است. این در حالی بوده که متخصصین «کلنرز اسپرت» با استفاده از تمهیدات لازم، قدرت موتور 6 سیلندر بنزینی ب ام و 640i را از 320 به 374 اسب بخار (275 کیلووات) و پیشینه گشتاور آن را نیز از 450 به 527 نیوتن متر افزایش داده اند. 
تغییرات صورت گرفته روی مدل های چهار در سری 6 نه تنها باعث تقویت عملکرد فنی آنها شده، بلکه متخصصین «کلنرز» با استفاده از یک کیت آیرودینامیکی کامل، موجب جذاب تر شدن ظاهر این اتومبیل ها 
شده اند. 
از مهم ترین موارد موجود در کیت بدنه کلنرز اسپرت می توان به سپرهای کامل جلو و عقب از جنس پلی اورتان پرفشار (PU-RIM)، کاپوت و ضمائم گلگیرها، لبه اسپویلر جلو، زیر رکاب های جانبی، قاب آینه ها، زیر سپری عقب مدل RS و اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب مدل RS و اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب اشاره کرد. البته امکان سفارش زیر سپری، اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب اشاره کرد. البته امکان سفارش زیر سپری، اسپویلر عقب و همچنین زیر رکاب ها و قاب آینه ها از جنس کربن واقعی نیز وجود دارد. بدیهی است که با سفارش کیت بدنه کلنرز اسپرت علاوه بر بهبود نمای ظاهری هر دو مدل ب ام و گرن کوپه، کارکرد آیرودینامیکی آنها نیز به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت. 
ارتقاء هندلینگ مثال زدنی اتومبیل های ب ام و از طریق سفارش یک سیستم تعلیق بهینه سازی شده متشکل از فنرهای لول، کمک فنرهای مسابقه ای و فنرهای اسپرت میسر شده است. ضمن این که سیستم اگزوز جدید «کلنرز اسپرت» با چهار لوله بیضی شکل که برای تمام موتورهای بنزینی ب ام و سری 6 قابل سفارش هستند، علاوه بر تأکید بر قدرت بیشتر هر دو مدل کلنرز F06 باعث تمایز این اتومبیل ها هم از نظر ظاهری و هم از نظر صوتی نسبت به مدل های استاندارد ب ام و می شوند. 
طراحان «کلنرز اسپرت» همچنین حق انتخاب وسیعی از انواع رینگ های آلیاژی را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند که ضمن هماهنگی با طرح کلی کیت بدنه این تیونر، موجب بهبود هندلینگ اتومبیل های ب ام و نیز می شوند.
این رینگ ها در دو قطر 19 یا 20 اینچ و در طرح های مختلفی به نام های هامبورگ، برلین و مونیخ ساخته شده اند که هر کدام از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند. علاوه بر این ها می توان به رینگ های 21 اینچی طرح مونیخ اشاره کرد که از آلومینیوم فورجکاری شده ساخته می شوند. 
بهسازی فضای داخلی اتومبیل های ب ام و، بخش نهایی برنامه تیونینگ «کلنرز اسپرت» که برای این کار از تزئینات متعدد چوب و کروم واقعی، انواع فرش های مخصوص کف اتاق، چندین نوع غربیلک فرمان همراه با جاپایی و پدال های آلومینیومی استفاده می شود. تمام اجزای متعلق به کیت آیرودینامیکی «کلنرز اسپرت»، نه تنها مناسب مدل های گرن کوپه سری 6 (F06) هستند بلکه از آنها می توان در مدل های روباز (F12) و کوپه (F13) ب ام و سری 6 همراه یا بدون پکیج M Sport نیز استفاده کرد.