پژو ۲۰۴ کابریولت؛ رویایی دست نیافته از گذشته

  پژو در اوایل دهه ۲۰۰۰، طرحی جذاب برای احیای روح کلاسیک سری ۲۰۴ در قالب یک خودروی کابریولت داشت. این پروژه که با هدف زنده کردن جذابیت‌های مدل‌های قدیمی ۲۰۴ طراحی شده بود، متاسفانه به دلیل تغییر استراتژی شرکت، نتوانست به مرحله تولید برسد.  

شنبه، ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹:۰۹ |


پژو  طرحی جذاب برای احیای روح کلاسیک سری ۲۰۴ در قالب یک خودروی کابریولت داشت. همانطور که می دانید پژو ۲۰۴ اولین بار در سال ۱۹۶۵ روانه بازار شد و تا سال ۱۹۷۶ برابر با ۱۶۰۴۲۹۶ دستگاه از آن تحویل مشتریان شد.

این طرح که بخشی از پروژه Urban Distinctives (UD) بود، بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۷ ساخته شده و قرار بود با طراحی مدرن، جذابیت مدل‌های کلاسیک ۲۰۴ را زنده کند. این پروژه شامل طیف وسیعی از خودروها از جمله سدان، استیشن و همین کابریولت بود که همگی از زبان طراحی مدل‌های اولیه ۲۰۴ الهام می‌گرفتند.

اما چرا این طرح به تولید نرسید؟
با تغییر مدیریت در تیم طراحی پژو در سال ۲۰۰۹، پروژه UD و به تبع آن، کانسپت ۲۰۴ کابریولت نیز کنار گذاشته شد. تغییر مسیر استراتژیک برند و تمرکز بر طراحی‌های جدید، باعث شد تا این طرح جذاب به مرحله تولید نرسد.

پژو ۲۰۴ کابریولت؛ رویایی دست نیافته
اگرچه پژو ۲۰۴ کابریولت هرگز به خط تولید نرسید، اما طرح‌های اولیه آن نشان از پتانسیل بالای این خودرو برای جذب علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک و طراحی‌های جذاب داشت. این خودرو می‌توانست به عنوان یک مدل خاص و محدود تولید شده و به عنوان یک یادآور از تاریخ غنی پژو در بازار عرضه شود.

 


پژو ۲۰۴ کابریولت؛ رویایی دست نیافته از گذشته
گزارش

کد محتوا: ۲۲۷۲۲

ارسال: شنبه، ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹:۰۹

به روز شده: شنبه، ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴:۰۹

کلید واژه‌‌ها: پژو

نوع: گزارش

فرستنده: بیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۲۳

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.