مرسدس ای ام جی C۴۳ و SL۴۳ مدل ۲۰۲۵ با قدرت بیشتر معرفی شدند

  مرسدس بنز آماده عرضه محصولات ۲۰۲۵ خود در آمریکا می‌شود و به همین منظور برخی تغییرات را در آن‌ها اعمال کرده است.  

شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲:۱۹ |

با اینکه خانواده AMG از C کلاس به تازگی در بازار حضور یافته‌اند اما آن‌ها نیز به‌روز شده‌اند و مدل‌های C۴۳ و C۶۳ هم‌اکنون از نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز و کیسه هوای مرکزی بین صندلی‌های جلو سود می‌برند. مهم‌تر اینکه هر دو خودرو در بخش سخت‌افزاری نیز ارتقا یافته‌اند.

مرسدس ای ام جی C۴۳ مدل ۲۰۲۵ به نسخه پرتوان‌تر از پیشرانه ۲ لیتری توربو مجهز شده و این پیشرانه ۴ سیلندر هم‌اکنون ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که ۱۴ واحد بیشتر از قبل است. البته گشتاور پیشرانه بدون تغییر و برابر با ۵۰۰ نیوتون متر باقی مانده است. نسخه قبلی C۴۳ در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسید اما این رقم هم‌اکنون به ۴.۳ ثانیه رسیده است. درصورتی‌که مدل فول C۶۳ S را انتخاب کنید امکان سفارش ترمزهای سرامیک کامپوزیت برای فراهم ساختن قدرت توقف بیشتر وجود خواهد داشت.

طرفداران مرسدس بنز از شنیدن این خبر که E کلاس را نیز می‌توان به‌صورت دیفرانسیل عقب سفارش داد خوشحال خواهند شد. این مدل از E کلاس رقیبی برای بی ام و ۵۳۰i است اما آئودی A۶ فقط با سیستم کواترو عرضه می‌شود. مرسدس بنز E۳۵۰ از همان پیشرانه ۲ لیتری توربوی مدل چهار چرخ محرک استفاده می‌کند و ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. نکته جالب اینکه صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای E۳۵۰ دیفرانسیل عقب مشابه برادر چهار چرخ محرک است. همچنین این مدل قیمت حدود ۶۴ هزار دلاری داشته و ۲۵۰۰ دلار ارزان‌تر است. البته بهای مرسدس E۳۵۰ نسبت به ۵۳۰i حدود ۴ هزار دلار بیشتر است.

اما C۴۳ تنها محصول ای ام جی نیست که در مدل ۲۰۲۵ خود قدرت بیشتری دارد زیرا بازوی پرفورمنس مرسدس بنز مدل SL۴۳ را نیز ارتقا داده است. پیشرانه ۴ سیلندر این خودرو هم‌اکنون ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید کرده و بنابراین ۴۱ اسب بخار قوی‌تر از مدل سال قبل است. گشتاور پیشرانه هم با بهبود ۲۰ واحدی به ۵۰۰ نیوتون متر می‌رسد. همین قدرت بیشتر باعث شده SL۴۳ مدل ۲۰۲۵ صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای داشته باشد که دو دهم ثانیه بهتر از سال قبل است. امیدوار بودیم CLE ۶۳ نیز در مدل ۲۰۲۵ عرضه می‌شد اما خبری از آن نیست هرچند شایعاتی درباره بازگشت پیشرانه ۸ سیلندر آن وجود دارد. در همین اثنا مدل CL ۵۳ کابریوله نیز با پیشرانه ۶ سیلندر به این خانواده اضافه شده است. علاوه بر این ژرمن‌ها اخیراً تیزری از نسل جدید CLA را منتشر کرده‌اند اما نسل فعلی آن در مدل سال ۲۰۲۵ نیز راهی بازار خواهد شد و سپس جای خود را به نسل جدید خواهد داد.


مرسدس ای ام جی C۴۳ و SL۴۳ مدل ۲۰۲۵ با قدرت بیشتر معرفی شدند
گزارش

کد محتوا: ۲۲۷۰۶

ارسال: شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲:۱۹

به روز شده: شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳:۹۹

کلید واژه‌‌ها: مرسدس، مرسدس ای ام جی C۴۳، مرسدس SL۴۳

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: پدال

بازدید: ۱۵

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.