معرفی مرسدس بنز یونیماگ سفارشی: غول بیراههنوردی
واحد Mercedes-Benz Special Trucks نسخهای خاص و لوکس از خودروی افسانهای Unimog را معرفی کرده است؛ کامیونی ۴×۴ که به تواناییهای خارقالعاده در آفرود شهرت دارد، اما اینبار با امکانات رفاهی کمنظیر وارد میدان شده است.
استارلایت ۵۶۰ ؛ شاسی بلند ۸۴۰۰ دلاری را ببینید
شرک SGMW که ائتلافی با حضور سایک–جنرال موتورز–وولینگ است از طریق برند وولینگ به طور رسمی جدیدترین عضو خانواده شینگوانگ یا استارلایت با نام Xingguang ۵۶۰ را رونمایی کرد.
پژو ۳۰۹ جیتیآی؛ مطرح با قلب ۴۰۵
پژو ۳۰۹، خودروی کامپکت فرانسوی، در سال ۱۹۸۷ با معرفی مدل GTI با موتور ۱۳۰ اسب بخاری خود به یک اسپرت جمعوجور تبدیل شد؛ اما اوج عملکرد این خانواده در مدل کمیاب GTI ۱۶ بود که با موتور ۱۶۰ اسب بخاری، در مسابقات رالی درخشید.
احیای لوتوس اسپریت سری ۱؛ پروژه گران قیمت بریتانیایی
شرکت بریتانیایی انکور با رونمایی از پروژه بازسازی مدرن لوتوس اسپریت سری ۱، یک نسخه انحصاری با بدنه فیبر کربن و موتور V۸ را معرفی کرد. این بازآفرینی قرار است در تیراژ محدود ۵۰ دستگاه و با قیمت پایه حدود ۴۳۰ هزار پوند عرضه شود.
معرفی تویوتا GR GT کانسپت: سوپراسپرت هیبریدی
تویوتا با رونمایی از GR GT Concept، چشمانداز خود برای ساخت نسل تازهای از خودروهای پرفورمنس با ریشه کاملاً مسابقهای را نشان داده است. این مدل بههمراه نسخه مسابقهای خود یعنی GR GT۳، پرچمداران جدید برند Toyota Gazoo Racing (TGR) محسوب میشوند؛ خودروهایی که فلسفه «ساختن خودروهای بهتر از طریق مسابقه» در آنها کاملاً متجلی است.
آیا خودروهای امروزی هم نیازی به آب بندی دارند؟
شاید این سؤال بسیاری از خریداران خودروی صفر کیلومتر پس از تحویل از کارخانه باشد و ذهن آنها را به خود مشغول کند.
خرابی بلبرینگ در خودرو چه حوادثی را در پی دارد؟
یکی از پر اهمیت ترین قطعات چرخ های خودرو و بهتر است بگوییم جلوبندی خودروها بلبرینگ آن است که به وجود آمدن ایراد و خرابی در آن می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سرنشینان خودرو شود. در واقع مشکلات رایجی که پیرامون خرابی بلبرینگ چرخ ایجاد می شوند عبارتند از قفل شدن لاستیک ها، لق زدن چرخ ها و در بدترین حالت در رفتن چرخ ها که می تواند حوادث جبران ناپذیری را رقم بزند.
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
برخی افراد مالکان خودرو را به برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما ترغیب می کنند اما این کار چه عواقبی دارد؟
صدای سیستم ترمز و چگونگی رفع آن
یکی از آزار دهنده ترین صداها در خودرو، صدای جیغ لنت های ترمز در هنگام توقف است که به دلایل متعددی به وجود می آید. آنچه که صدای جیغ لنت ترمز نامیده می شود...
مبدل کاتالیزور اگزوز چگونه کار می کند؟
مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها ، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است
شنبه، ۲۹ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۲
چهارشنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
دوشنبه، ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶
دوشنبه، ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵
شنبه، ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
اپل آسترا مدل ۲۰۱۶ عنوان خودروی سال ۲۰۱۶ اروپا را به خود اختصاص داد.
چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
خاص ترین "ب ام و" سری۷ در جهان
چهارشنبه، ۱۵ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
با کراس اوورهای کوچک و محبوب اروپا آشنا شوید
دوشنبه، ۱۷ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
نگاهی متفاوت به اتومبیل MVM 530
چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
۶ دلیل برای آنکه ام وی ام x۲۲ را نخریم
چهارشنبه، ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
احیای جذاب کادیلاک الدورادو در دنیای رندرها، کوپه مجلل آمریکایی
هرچند تولید کادیلاک الدورادو در سال ۲۰۰۲ خاتمه یافت اما این خودرو میتوانست در قالب یک کوپهٔ مجلل با پیشرانهٔ V۸ احیا شود.
شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷:۲۹ |
کادیلاک الدورادو یکی از لوکسترین کوپههای تاریخ خودروسازی آمریکا محسوب میشود و در تمام طول عمر خود از سال ۱۹۵۲ تا ۲۰۰۲ این عنوان را حفظ کرد. این خودرو اما فقط از سال ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۶ بهصورت محرک عقب تولید شده و از سال ۱۹۶۷ شیوهٔ انتقال قدرت آن به محرک جلو تغییر پیدا کرد. الدورادو که به مدت نیم قرن در دوازده نسل تولید شد، یکی از شناختهشدهترین نامها در تاریخ کادیلاک محسوب میشود اما نهایتاً در سال ۲۰۰۲ کنار گذاشته شد. بااینحال، چندی پیش کادیلاک کوپهٔ کانسپت مخفیانهای را به نمایش درآورد که میتوانست الدورادوی جدید باشد اما متأسفانه هیچگاه تولید نشد. ازاینرو، طراحان آزاد دستبهکار شده و رندرهای جذابی طراحی کردهاند که نشان میدهد اگر الدورادوی جدید نهایتاً تولید میشد میتوانست چه شکلی باشد. در طراحی این رندرها، از نسل هشتم الدورادو الهام گرفته شده است که بین سالهای ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۰ ساخته شد و اولین الدورادوی محرک جلو بود. طراحی قسمت جلوی این کوپهٔ لوکس جدید با دیلایتهای باریک و چراغهای اصلی عمودی، شباهت زیادی به کوپهٔ کانسپت مذکور دارد درحالیکه جلوپنجرهٔ بزرگ مشکیرنگ هم CT۵-V بلکوینگ را به یاد میآورد. علاوه بر این، رندر آبیرنگی هم از عقب خودرو طراحی شده است که نمای چشمگیری را نشان میدهد. در اینجا فرم کلاسیک الدورادو با قسمتهای باله مانند در طرفین، خیلی خوب مدرنسازی شده و با چراغهای باریک و تریم کرومی، کاملاً به اصالت کادیلاک پایبند مانده است. این رندر در قسمت جانبی هم با خطوط صاف تیز، نسبت به رندر جلو هماهنگی بهتری با شخصیت مجلل الدورادو دارد. هرچند کادیلاک این روزها تمرکز زیادی روی خودروهای الکتریکی دارد و به ساخت سدان فوق لوکس سلستیک با قیمت ۳۴۰ هزار دلاری مشغول است ولی الدورادوی جدید میتوانست در قالب یک کوپهٔ بنزینی احیا شود. فقط یک کوپهٔ بزرگ و لوکس از کادیلاک را با پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ توئین توربوی بلکوینگ یا موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ متعلق به CT۵-V بلکوینگ تصور کنید که رقیبی برای بامو M۸ و یا حتی بنتلی کانتیننتال باشد. آخرین نسل کادیلاک الدورادو
کد محتوا: ۲۲۶۷۶
ارسال: شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷:۲۹
به روز شده: شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵:۱۵
کلید واژهها: کادیلاک
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر محتوا
منبع: پدال
بازدید: ۱۱۴۳
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.