۴ تا از لوکس ترین کراس اوورهای ایران

لوکس ترین کراس اوورهای ایران کدام اند؟

  ماشین‌های کراس اوور تبدیل به عضو اصلی بازار ایران شده‌اند. در این بین افرادی هستند که علاقه چندانی به ماشین‌های چینی یا عام ندارند و به دنبال ماشین‌های خاص و کمیاب می‌گردند. این دسته افراد ممکن است خیلی جست‌وجو کرده و ماشین مورد نظرشان را نیافته باشند. از این رو، این مقاله را به موضوع لوکس ترین کراس اوور‌های ایران اختصاص دادیم تا همه کسانی که قصد خرید این مدل خودروها را دارند، با نگاهی اجمالی به این مطلب بتوانند تصمیم راحت‌تری بگیرند.  

دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸:۵۷ |


پورشه ماکان، یکی از لوکس ترین کراس اوورهای ایران
در مدل‌های ۲۰۱۷ این خودرو، سیستم تعلیق قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. به این ترتیب، شما برای آفرود می‌توانید ارتفاع خودرو را بالا ببرید و برای رانندگی ایمن و مطمئن در شهر، کمی ارتفاع را پایین آورید. همچنین فضای صندوق عقب و جایگاه سرنشینان عقب ماکان بسیار مناسب و راحت طراحی شده؛ لذا این ماشین برای سفر رفتن یا استفاده خانواده نیز مناسب است. متریال به کار رفته در کابین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از این رو شما صدای اضافی از داخل ماشین یا مربوط به خیابان را نمی‌نشنوید. بنابراین، این خودرو در لیست لوکس ترین کراس اوورهای ایران قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی پورشه ماکان؛ یکی از بهترین کراس اوورهای ایران
ماشین آلمانی خوش ساختی که با حجم موتور ۲ لیتری و توان ۲۵۲ اسب بخار، گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر و گیربکس ۷ دنده PDK دو کلاچه اتوماتیک چهار چرخ متحرک، از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در بازار ایران موجود است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷.۴ لیتر است و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر، فقط به ۶.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. رانندگی با یکی از لوکس‌ترین کراس‌اوورهای بازار ایران، بسیار لذت بخش و دوست‌داشتنی است. فرمان پذیری خوب با شتاب بالای این ماشین در کنار سیستم تعلیق و چسبندگی، این ماشین را از نظر تجربه رانندگی خاص و متمایز از سایر گزینه‌های موجود در بازار می‌کند.

بنز GLK۳۵۰، کراس اوور لوکس آلمانی
آخرین نسخه موجود از این غول بی شاخ و دم آلمانی در بازار ایران، نسخه ۲۰۱۳ آن است. بنز GLK۳۵۰ با طراحی خاص و با کیفیت خود در کنار ویژگی‌های فنی خاصی که دارد، ‌می‌تواند افراد را مجذوب خود کند. فضای مناسب سرنشینان، مانیتور ۷ اینچ، در دسترس بودن آپشن‌ها برای راننده و کیفیت بالای متریال به کار رفته داخل کابین، رانندگی را برای شما لذت بخش می‌کند.

مشخصات فنی بنز GLK۳۵۰
موتور ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متری به خوبی بیانگر قدرت این خودرو است. این ماشین برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر، فقط به ۶.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و از این جهت علاوه بر قرارگیری در دسته لوکس‌ ترین کراس اوورهای بازار ایران، جزو سریع‌ترین‌ها هم قرار می‌گیرد. مصرف سوخت این ماشین آلمانی ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

لکسوس RX ۲۰۰T، الهام گرفته شده از اوریگامی ژاپنی
طراحی زیبا و یک دست لکسوس کاملا بر بدنه این ماشین نشسته است. سری RX که محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران خودروها‌ی لکسوس دارد، در سال ۲۰۱۶ پرفروش‌ترین محصول این شرکت بود. همین امر نشان از کیفیت و دقت بالا در تولید و طراحی جزئیات این ماشین دارد. طراحان این ماشین از اوریگامی الهام گرفته‌اند و دلیل خطوط تیز و ظاهر نسبتا تهاجمی آن، همین است. در  لکسوس RX ۲۰۰T، سرنشینان کاملا احساس راحتی می‌کنند. علاوه بر این‌ها، مشخصات فنی قابل توجهی دارد.

مشخصات فنی لکسوس RX ۲۰۰T
حجم موتور ۲ لیتری با قدرت ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر در کنار گیربکس ۶ دنده اتوماتیک تیپ‌ترونیک، قدرت موتور را به همه چرخ‌ها می‌رساند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن، ۹.۵ ثانیه است. لازم به ذکر است که این خودرو از نظر ایمنی هم کاملا در شرایط مطلوبی قرار دارد. کسب ۵ ستاره ایمنی از مرکز ایمنی استاندارد اروپا (EURONCAP ) نشان از کیفیت و ایمنی بالای این ماشین دارد.

بی ام و X۶ جذابِ سَرکِش
یکی از اسپرت ترین و لوکس ترین کراس اوورهای بازار ایران، BMW است که در کنار راحتی فوق‌العاده‌ای که هنگام سواری با آن دارید، از رانندگی با این خودرو هم لذت می‌برید. طراحی بدنه فوق‌العاده، فرم بسیار چشم‌نواز و حالت تهاجمی، این ماشین را در دسته زیباترین کراس‌اوورهای بازار ایران قرار داده است. کیفیت عالی اجزای داخلی و حس لوکس بودن را به محض نشستن داخل این ماشین تجربه می‌کنید.

مشخصات فنی بی ام و X۶
پیشرانه قدرتمند ۸ سیلندری ۴.۴ لیتری مجهز به توربو شارژ، قدرت ۵۳۲ اسب بخاری با گشتاور ۷۵۰ نیوتن متری را به واسطه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ ماشین منتقل می‌کند. این ماشین برای طی کردن صد کیلومتر فقط به ۵.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و از این حیث سریع‌ترین ماشین لیست ماست! هر چند که مصرف ترکیبی این ماشین به ازای صد کیلومتر، ۱۲.۵ لیتر است و در عین حال پرمصرف‌ترین ماشین این لیست هم محسوب می‌شود.


۴ تا از لوکس ترین کراس اوورهای ایران
لوکس ترین کراس اوورهای ایران کدام اند؟
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۲۶۶۷

ارسال: دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸:۵۷

به روز شده: دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵:۳۰

کلید واژه‌‌ها: کراس اوور، خودرو لوکس، پورشه، پورشه ماکان، بنز، لکسوس، ب ام و

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: سوییچ

بازدید: ۷۵

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.