تصاویر زیبایی از تحفه مرسدس بنز؛ کلاس SL مرسدس بنز با معرفی مدل انقلابی R۱۰۷
مرسدس بنز کلاس SL (که از سال ۲۰۲۲ با نام مرسدس-آامگ SL عرضه میشود)، یک خودروی اسپرت «گرند تورینگ» است که از سال ۱۹۵۴ توسط مرسدس بنز تولید میشود. نام "SL" برگرفته از عبارت آلمانی "Sport-Leicht" است که به معنای «اسپرت سبک» ترجمه میشود.
چانگان UNI-V ۲.۰ در دبی مدل عکاسی شد!
خودروی سدان چانگان UNI-V ۲.۰ با ترکیبی از طراحی آیرودینامیک، شیک و جذاب، یک موتور ۲.۰ لیتری قدرتمند و همچنین هندلینگ دقیق و کنترلپذیر، برای ارائه یک تجربه رانندگی بینظیر و نهایی معرفی شده است.
شاسی بلند لوکس بی وای دی یانگ وانگ U۸L با قیمت ۱۸۰ هزار دلار عرضه شد
یانگ وانگ، زیربرند لوکس بی وای دی، شاسی بلند U۸L دینگشی ادیشن را عرضه کرد. پیشفروش این مدل لوکس با قیمت ۱.۳ میلیون یوان (۱۸۱۱۳۰ دلار) و سپرده ۲۰ هزار یوان (۲۷۸۰ دلار) در ۳۱ ژوئیه آغاز شده بود.
نسل جدید چری تیگو ۸ رونمایی شد؛ بزرگتر و با دو چهره متفاوت
شرکت چری با انتشار تصاویر رسمی، از نسل جدید تیگو ۸ پردهبرداری کرد. این کراساوور سایز متوسط خانوادگی با طراحی کاملاً جدید، ابعادی بزرگتر از نسل فعلی و چیدمان پنجنفره، برای عرضه در سهماهه پایانی سال جاری میلادی آماده میشود.
معرفی منصوری وناتوس SE، لامبورگینی اوروس هیبریدی با ۱۱۰۰ اسب بخار!
منصوری با معرفی وناتوس SE، لامبورگینی اوروس پلاگینهیبریدی را به یک هیولای ۱۱۰۰ اسب بخاری تبدیل کرده است که فقط در ۲.۸ ثانیه به صد کیلومتر میرسد.
نگهداری باتری خودرو در تابستان و گرما: توصیهها و راهکارها
گرما و سرمای شدید بر کارایی باتری خودرو اثر نامطلوبی دارند و گرما حتی بیش از سرما ممکن است به باتری آسیب برساند. باتری حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که وقتی با هم وارد واکنش میشوند، برق تولید میکنند. گرمای شدید سرعت واکنشهای شیمیایی درون باتری را بیش از حد افزایش میدهد و نهایتا آنرا از کار میاندازد. دمای بهینه برای باتری خودرو ۲۶٫۶ درجه سانتیگراد است. پس حتیالامکان باید دما را در همین حد نگاه داشت. اما اگر حفظ دما در این حدود ممکن نبود دستکم میتوان با رعایت چند نکته ساده، از خالی شدن شارژ باتری یا معیوب شدنش جلوگیری کرد.
سیستم اتوپایلوت تسلا چگونه کار می کند؟
از جمله ویژگی های خودروهای تولیدی تسلا که در ماه های اخیر در کانون توجه خریداران قرار گرفته، می توان به سیستم نیمه خودکار اتوپایلوت این ماشین ها اشاره نمود که بارها و بارها جان بسیاری از سرنشینان اتومبیل های این شرکت را نجات داده و از برخوردشان با موانع جلوگیری کرده است.
آیا سیستم دو دیفرانسیل مانع لیز خوردن خودرو میشود؟
بسیاری بر این باورند که سیستم دو دیفرانسیل مانع سر خوردن خودرو بر روی زمینهای برفی میشود و بدون ملاحظه رانندگی میکنند، اما آیا این امر صحت دارد؟
انواع مایع خنککننده موتور و علت تفاوت رنگ آنها
آشنایی با انواع مایع خنککننده موتور خودرو: چرا خنککنندهها رنگهای گوناگونی دارند؟ تفاوت آنها چیست و چه افزودنیهایی دارند؟
سرقت خودرو و روش های جلوگیری از آن
هنوز هم پراید و سپس خانواده پژو بیشترین آمار سرقت را در کشورمان به خود اختصاص داده اند.
دوشنبه، ۲۱ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۱
شنبه، ۱۹ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۲
شنبه، ۱۲ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۲
دوشنبه، ۷ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۷
شنبه، ۵ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۰
جزئیات جالب از جک اس ۳ مدل ۲۰۱۹ که باید بدانید + فیلم
سهشنبه، ۲۴ اردیبهشتماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
بزرگترین کراس اوور های بازار جهانی
شنبه، ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تویوتا GR یاریس معرفی شد؛ فلفلی بسیار ریز اما خیلی تند + فیلم
شنبه، ۲۱ دیماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
مزایا و معایب گیربکس CVT
یکشنبه، ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
قدرتمندترین اسب هیبریدی تاریخ
فراری SF۹۰ Stradale رونمایی شد + فیلم
دوشنبه، ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
۵ اقدام مهم درباره خرید خودروی دست دوم کارکرد بالا که باید انجام دهید
دوشنبه، ۹ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۲
۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار روسیه
چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) فیس لیفت به روسیه رسید
چری قصد دارد که به زودی دو خودروی تیگو ۷ پرو هیبریدی و همچنین تیگو ۸ پرو هیبریدی بروزرسانی شده را به روسیه عرضه کند. این خودرو که ابتدا چری تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه نام داشت، اکنون در مدل بروزرسانی شده قرار است با نام ساده تر چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی عرضه شود.
سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱ |
تیگو ۸ پرو e پلاس (پلاگین هیبریدی) به زودی قرار است در ایران هم عرضه شود که مدتی پیش به تست و بررسی آن پرداختیم و به زودی ویدیوی کامل معرفی و بررسی این خودرو را برای شما منتشر می کنیم. جدا از این، چری به تازگی کل خانواده تیگو ۸ را در چین فیس لیفت کرده و ظاهرا روسیه یکی از نخستین کشورهایی است که قرار است تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) با فیس جدید در آن عرضه شود. طراحی ظاهری نخستین عضو خانواده تیگو ۸ که به بازار روسیه راه یافت، نسخه پرو مکس بود که دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک بود که فروش خوبی را در بازار روسیه تجربه کرد. بروزرسانی های اجرا شده در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی دقیقا مشابه با نسخه بنزینی است. برخلاف نسخه های بروزرسانی شده در بازار چین، دیزاین پروفیل جلو این خودرو تغییر نکرده و جلوپنجره موسوم به طرح کهکشانی این خودرو حفظ شده است. اما دیزاین نمای عقب تغییر کرده و شاهد چراغ هایی با گرافیک جدید هستیم که توسط یک نوار LED به یکدیگر متصل شده اند. همچنین طراحی صندوق عقب و سپر تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه هم تغییراتی داشته است. داخل کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) بازار روسیه کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی بروزرسانی شده کاملا نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت و همچنین تیگو ۸ هایی که در داخل ایران وجود دارند، تغییر کرده و مدرنتر شده است. داشبورد، غربیلک فرمان، کنسول وسط، رودری ها و تقریبا تمام قسمت های کابین متفاوت شده است. روی داشبورد دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قرار دارند که حالتی صاف ندارند، بلکه داخل یک قاب منحنی شکل نصب شده اند که زیبایی کابین این خودرو را بیشتر کرده است. لازم به ذکر است که طی سفری که به چین داشتیم، عمده نسخه های تولیدی با همین تریم در بازار چین عرضه می شدند و کمتر نسخه ای با تریم مشابه تیگو ۸ پرو و پرو مکس و e پلاس موجود در بازار ایران تولید می شد. این نسخه فیس لیفت، برخلاف تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) موجود در بازار ایران، دیگر پنل لمسی ۸.۴ اینچی برای نمایشگر در قسمت پایینی داشبورد وجود دارد و در این قسمت دو جالیوانی نصب شده و تنظیم سیستم تهویه به وسیله نمایشگر لمسی اصلی میان داشبورد و همچنین کلیدهای فیزیکی زیر دریچه تهویه صورت می گیرد. مشخصات فنی تیگو ۸ پرو e پلاس بازار روسیه در بازار روسیه تیگو ۸ پرو e پلاس فیس لیفت مشخصات فنی متفاوتی نسبت به نسخه موجود در بازار ایران دارد. این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بوده که قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت است. همچنین دو موتور برقی هم برای این خودرو نصب شده که یکی از آنها نیرو را به چرخ ها منتقل می کند و دیگری نقش ژنراتور برای شارژ باتری و تولید شتاب منفی عمل می کند. قدرت نهایی این خودرو در بازار روسیه ۲۳۵ اسب بخار بوده و مانند نسخه عرضه شده به ایران جلومحرک است. چری ادعا کرده که این خودرو در بهترین حالت قادر است طی ۷.۵ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در حالت فول شارژ و باک بنزین پر می توان مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را در جاده طی کند. جهت یادآوری بیان می کنیم که تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در ایران همین ترکیب موتور را دارد، اما توان موتورهای آن روی هم رفته ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است. قیمت چری تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در یک نسخه اولتیوم در بازار روسیه عرضه می شود که دارای امکاناتی مانند ۹ کیسه ایمنی هوا، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان و صندلی های عقب، ماساژور صندلی های جلو و پکیج کامل سیستم های کمکی راننده و همچنین سانروف پانورامیک است. قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار روبل معادل ۵۲ هزار و ۷۷۰ دلار اعلام شده که معادل ۲.۷ میلیارد تومان است.
کد محتوا: ۲۲۶۱۹
ارسال: سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱
به روز شده: سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴:۲۳
کلید واژهها: چری، تیگو ۸ پرو هیبریدی، تیگو ۸ پرو e پلاس
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۹۵۳
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.