استارلایت ۵۶۰ ؛ شاسی بلند ۸۴۰۰ دلاری را ببینید
شرک SGMW که ائتلافی با حضور سایک–جنرال موتورز–وولینگ است از طریق برند وولینگ به طور رسمی جدیدترین عضو خانواده شینگوانگ یا استارلایت با نام Xingguang ۵۶۰ را رونمایی کرد.
پژو ۳۰۹ جیتیآی؛ مطرح با قلب ۴۰۵
پژو ۳۰۹، خودروی کامپکت فرانسوی، در سال ۱۹۸۷ با معرفی مدل GTI با موتور ۱۳۰ اسب بخاری خود به یک اسپرت جمعوجور تبدیل شد؛ اما اوج عملکرد این خانواده در مدل کمیاب GTI ۱۶ بود که با موتور ۱۶۰ اسب بخاری، در مسابقات رالی درخشید.
احیای لوتوس اسپریت سری ۱؛ پروژه گران قیمت بریتانیایی
شرکت بریتانیایی انکور با رونمایی از پروژه بازسازی مدرن لوتوس اسپریت سری ۱، یک نسخه انحصاری با بدنه فیبر کربن و موتور V۸ را معرفی کرد. این بازآفرینی قرار است در تیراژ محدود ۵۰ دستگاه و با قیمت پایه حدود ۴۳۰ هزار پوند عرضه شود.
معرفی تویوتا GR GT کانسپت: سوپراسپرت هیبریدی
تویوتا با رونمایی از GR GT Concept، چشمانداز خود برای ساخت نسل تازهای از خودروهای پرفورمنس با ریشه کاملاً مسابقهای را نشان داده است. این مدل بههمراه نسخه مسابقهای خود یعنی GR GT۳، پرچمداران جدید برند Toyota Gazoo Racing (TGR) محسوب میشوند؛ خودروهایی که فلسفه «ساختن خودروهای بهتر از طریق مسابقه» در آنها کاملاً متجلی است.
بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
راهنمای تعریف ریموت انواع خودرو
در مطلب زیر سعی شده به دور از هر گونه حاشیه پردازی به اموزش نحوه تعریف ریموت در انواع خودرو بپردازیم.
راهنمای صفر تا صد بیمه بدنه خودرو
خرید بیمه بدنه خودرو برای افراد اجباری نیست؛ اما پوشش های زیادی که برای بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته شده است، باعث می شود که بسیاری از افراد متقاضی خرید این بیمه باشند.
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
هنگام ترکیدن لاستیک خودرو، مناسب ترین واکنش چیست؟
به طور کلی چرخ ها و لاستیک های خودرو یکی از استراتژیک ترین و مهم ترین اجزای تشکیل دهنده یک وسیله نقلیه محسوب می شوند و بروز حادثه ای برای این قسمت، قطعا ایمنی خودرو و وضعیت حرکت ان را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
چگونه روغن موتور ماشین را خودمان در منزل تعویض کنیم
در بحث نگهداری خودرو، کمتر چیزی به اندازه پایبندی به برنامه زمانی تعویض روغن، آسان و در عین حال مهم است. مزایای تعویض به موقع روغن موتور بسیار زیاد و غیرقابل کتمان است. تعویض منظم روغن، عملکرد موتور را بهبود میبخشد، طول عمر آن را افزایش میدهد و به خودرو کمک میکند تا به بالاترین بازده مصرف سوخت دست یابد. روغن تمیز برای روغن کاری مناسب و تضمین عملکرد روان موتور و تمیز ماندن اجزای داخلی پیشرانه کاملا ضروری است.
چهارشنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
دوشنبه، ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶
دوشنبه، ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵
شنبه، ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
بررسی نسخه پلاگ این هیبریدی بنتلی بنتایگا + فیلم
اشراف زاده کم اشتها
پنجشنبه، ۱۶ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
با یک پیامک چقدر میرانید ؟
دوشنبه، ۵ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
با شاسیبلندهایی که به پیکاپ تبدیل شدند آشنا شوید
چهارشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
اپل آسترا مدل ۲۰۱۶ عنوان خودروی سال ۲۰۱۶ اروپا را به خود اختصاص داد.
چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
نگاهی عمیق به فولکس واگن آرتئون مدل ۲۰۱۹ + فیلم
یکشنبه، ۱۲ خردادماه ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار روسیه
چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) فیس لیفت به روسیه رسید
چری قصد دارد که به زودی دو خودروی تیگو ۷ پرو هیبریدی و همچنین تیگو ۸ پرو هیبریدی بروزرسانی شده را به روسیه عرضه کند. این خودرو که ابتدا چری تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه نام داشت، اکنون در مدل بروزرسانی شده قرار است با نام ساده تر چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی عرضه شود.
سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱ |
تیگو ۸ پرو e پلاس (پلاگین هیبریدی) به زودی قرار است در ایران هم عرضه شود که مدتی پیش به تست و بررسی آن پرداختیم و به زودی ویدیوی کامل معرفی و بررسی این خودرو را برای شما منتشر می کنیم. جدا از این، چری به تازگی کل خانواده تیگو ۸ را در چین فیس لیفت کرده و ظاهرا روسیه یکی از نخستین کشورهایی است که قرار است تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) با فیس جدید در آن عرضه شود. طراحی ظاهری نخستین عضو خانواده تیگو ۸ که به بازار روسیه راه یافت، نسخه پرو مکس بود که دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک بود که فروش خوبی را در بازار روسیه تجربه کرد. بروزرسانی های اجرا شده در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی دقیقا مشابه با نسخه بنزینی است. برخلاف نسخه های بروزرسانی شده در بازار چین، دیزاین پروفیل جلو این خودرو تغییر نکرده و جلوپنجره موسوم به طرح کهکشانی این خودرو حفظ شده است. اما دیزاین نمای عقب تغییر کرده و شاهد چراغ هایی با گرافیک جدید هستیم که توسط یک نوار LED به یکدیگر متصل شده اند. همچنین طراحی صندوق عقب و سپر تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه هم تغییراتی داشته است. داخل کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) بازار روسیه کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی بروزرسانی شده کاملا نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت و همچنین تیگو ۸ هایی که در داخل ایران وجود دارند، تغییر کرده و مدرنتر شده است. داشبورد، غربیلک فرمان، کنسول وسط، رودری ها و تقریبا تمام قسمت های کابین متفاوت شده است. روی داشبورد دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قرار دارند که حالتی صاف ندارند، بلکه داخل یک قاب منحنی شکل نصب شده اند که زیبایی کابین این خودرو را بیشتر کرده است. لازم به ذکر است که طی سفری که به چین داشتیم، عمده نسخه های تولیدی با همین تریم در بازار چین عرضه می شدند و کمتر نسخه ای با تریم مشابه تیگو ۸ پرو و پرو مکس و e پلاس موجود در بازار ایران تولید می شد. این نسخه فیس لیفت، برخلاف تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) موجود در بازار ایران، دیگر پنل لمسی ۸.۴ اینچی برای نمایشگر در قسمت پایینی داشبورد وجود دارد و در این قسمت دو جالیوانی نصب شده و تنظیم سیستم تهویه به وسیله نمایشگر لمسی اصلی میان داشبورد و همچنین کلیدهای فیزیکی زیر دریچه تهویه صورت می گیرد. مشخصات فنی تیگو ۸ پرو e پلاس بازار روسیه در بازار روسیه تیگو ۸ پرو e پلاس فیس لیفت مشخصات فنی متفاوتی نسبت به نسخه موجود در بازار ایران دارد. این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بوده که قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت است. همچنین دو موتور برقی هم برای این خودرو نصب شده که یکی از آنها نیرو را به چرخ ها منتقل می کند و دیگری نقش ژنراتور برای شارژ باتری و تولید شتاب منفی عمل می کند. قدرت نهایی این خودرو در بازار روسیه ۲۳۵ اسب بخار بوده و مانند نسخه عرضه شده به ایران جلومحرک است. چری ادعا کرده که این خودرو در بهترین حالت قادر است طی ۷.۵ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در حالت فول شارژ و باک بنزین پر می توان مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را در جاده طی کند. جهت یادآوری بیان می کنیم که تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در ایران همین ترکیب موتور را دارد، اما توان موتورهای آن روی هم رفته ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است. قیمت چری تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در یک نسخه اولتیوم در بازار روسیه عرضه می شود که دارای امکاناتی مانند ۹ کیسه ایمنی هوا، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان و صندلی های عقب، ماساژور صندلی های جلو و پکیج کامل سیستم های کمکی راننده و همچنین سانروف پانورامیک است. قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار روبل معادل ۵۲ هزار و ۷۷۰ دلار اعلام شده که معادل ۲.۷ میلیارد تومان است.
کد محتوا: ۲۲۶۱۹
ارسال: سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱
به روز شده: سهشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴:۲۳
کلید واژهها: چری، تیگو ۸ پرو هیبریدی، تیگو ۸ پرو e پلاس
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۱۰۳۸
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.