مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance کوپه با شتاب ۳.۴ ثانیه معرفی شد

  شرکت مرسدس AMG دو مدل جدید به سبد محصولات خود اضافه کرد. این دو مدل درحقیقت نسخه‌های ۴۳ و ۶۳ S E Performance از کراس‌اوور کوپه GLC هستند. طبق انتظار، این دو مدل از پیشرانه‌های بسیار قدرتمندی سود می‌برند و برای افرادی توسعه پیدا کرده‌اند که شتاب و هیجان جزو اولویت‌های اصلی آن‌هاست.  

دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۲۰ |


مشخصات فنی مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance کوپه
مستقیم به‌ سراغ جزئیات پیشرانه می‌رویم. در زیر کاپوت مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر قرار دارد. این موتور، با وجود حجم کم، ۴۶۹ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. موتور برقی موجود هم توانایی تولید ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت را دارد. با احتساب خروجی این دو موتور، باید گفت قدرت تولیدی پیشرانه هیبریدی مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance درمجموع به ۶۷۰ اسب‌بخار قدرت می‌رسد. گشتاور تولیدی این پیشرانه نیز برابر با ۱۰۱۹ نیوتن‌متر است. ذکر این نکته ضروری است که بیشترین قدرت پیشرانه برای حداکثر ۱۰ ثانیه در دسترس قرار می‌گیرد.

مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performanceمرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance، قدرتمندترین عضو خانواده GLC محسوب می‌شود.

مشخصات فنی مرسدس AMG GLC۴۳
اما GLC۴۳ سربه‌زیرتر از AMG GLC۶۳ S E Performance است! در زیر کاپوت این نسخه نیز همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ انجام وظیفه می‌کند؛ با این تفاوت که قدرت تولیدی آن به ۴۱۶ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده است. موتور برقی حاضر در دل این نسخه فقط ۱۳ اسب‌بخار دارد که در مقایسه با خروجی موتور برقی GLC۶۳ S E Performance ناچیز به‌نظر می‌رسد.

مرسدسamg glcمرسدس AMG GLC۴۳

در هر دو مدل AMG GLC۶۳ S E Performance و GLC۴۳، گیربکس ۹ سرعته AMG Speedshift وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این گیربکس نیروی پیشرانه را به‌سمت هر چهار چرخ ارسال می‌کند. این دو مدل جدید به چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر و سیستم تعلیق AMG Ride Control به‌صورت استاندارد مجهز هستند.

شتاب و سرعت
براساس داده‌های رسمی، GLC۴۳ صفر تا ۶۰ مایل یا ۹۶ کیلومتر را در زمان ۴.۷ ثانیه طی می‌کند. این نسخه در مسیر مستقیم توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل یا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance به‌لطف پیشرانه قدرتمندتر خود بسیار چابک‌تر است و شتاب صفر تا ۶۰ مایل آن تنها ۳.۴ ثانیه زمان می‌برد. این نسخه در مسیر مستقیم می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۱ مایل یا ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

این دو مدل از نظر آپشن‌های مربوط به سیستم تعلیق، ترمز، چینش صندلی‌ها و همچنین سیستم اینفوتینمنت کاملاً یکسان هستند. اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم این دو مدل در داخل کابین تفاوت جزئی باهم دارند و که عبارت است از فضای بار بیشتر برای نسخه GLC۴۳.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره قیمت محصولات جدید مرسدس AMG موجود نیست. همچنین این شرکت اعلام نکرده است که علاقه‌مندان به GLC۴۳ و AMG GLC۶۳ S E Performance از چه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که خودروساز آلمانی، GLC۴۳ را به‌عنوان یک خودروی مدل ۲۰۲۴ و GLC۶۳ S E Performance را به‌عنوان خودروی مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. ازاین‌رو، GLC۴۳ احتمالاً همین امسال وارد بازار خواهد شد.


مرسدس AMG GLC۶۳ S E Performance کوپه با شتاب ۳.۴ ثانیه معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۱۳

ارسال: دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۲۰

به روز شده: دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۵۸

کلید واژه‌‌ها: مرسدس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: digiato

بازدید: ۳۵۸

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.