خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد / تحویل محصولات به زودی آغاز می شود

  محصول وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی را در دوره جدید واردات اخذ کرد.  

شنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲:۰۲ |


پس از چالش هایی که ماه های گذشته در زمینه شماره گذاری خودروهای وارداتی وجود داشت بالاخره اولین کراس اوورر وارداتی سایپا توانست پلاک ملی دریافت کند.

متقاضیان حائز شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی، اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده و طبق اولویت‌بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت، برای اولویت‌های اول پیامک واریز وجه توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شد؛ این افراد از خرداد ماه سال جاری نسبت به واریز وجه علی‌الحساب اقدام کردند و حال با شماره گذاری اولین سری از محصولات چانگان به نظر می رسد بالاخره مالکان این خودروها می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

خودرو چانگان CS۳۵ پلاس که محصول وارداتی سایپا است اولین سری خودروهای وارداتی است که در دوره جدید واردات خودرو مجوز شماره گذاری را از راهور دریافت کرده است .احتمالا طی روزهای آتی تحویل این خودرو آغاز می شود و سایر خودروهای وارداتی مجوز شماره گذاری را دریافت خواهند کرد.

مشخصات خودرو چانگان چانگان CS۳۵ پلاس
این خودرو از سال ۲۰۱۹ در بازار چین حضور دارد و البته به روسیه نیز صادر شده است. چانگان سی اس۳۵ پلاس از منظر ابعاد برابر با ۴۳۳۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورهای آن ۲۶۰۰ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین برابر با ۱۸۰ میلیمتر محاسبه شده است.

موتور به کار رفته در چانگان سی اس۳۵ پلاس از نوع ۱.۴ توربو شارژ است که توان تولید  ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر را داشته و قدرت را نیز از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رساند.

شاخص مصرف سوخت پیشرانه مذکور برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۸.۸ لیتر، در بزرگراه ۴.۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۴ لیتر است.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم . رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند. سیستم ترمز نیز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

 سایپا این خودرو را در دو تیپ به بازار عرضه خواهد کرد که تفاوت این دو تیپ فقط در برخی از تجهیزات و آپشن‌ها است. در تیپ ۳  چند آپشن شامل ایربگ‌های جانبی،سیستم تهویه اتوماتیک (بجای دستی در تیپ دو)، سقف شیشه‌ای و دوربین جانبی می باشد.


خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد / تحویل محصولات به زودی آغاز می شود
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۰۲

ارسال: شنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲:۰۲

به روز شده: شنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹:۰۰

کلید واژه‌‌ها: سایپا، پلاک ملی، کراس اوور، واردات، چانگان> چانگان CS۳۵ پلاس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۳۷۳

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.