"ری را " کراس اوور جدید ایران خودرو مقابل خبرنگاران قرار گرفت

  پس از آنکه ایران خودرو کراس اوور جدید خود را با حضور وزیر صمت و خبرنگاران حاضر با وی رونمایی کرد امروز مسئولان این شرکت با دعوت از خبرنگارن رسانه های گروهی و تخصصی خودرو کراس اوور جدید شان را به نمایش گذاشتند.  

چهارشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲:۵۴ |

در این مراسم یکی از مدیران پروژه گزارشی از روند شکل گیری و تولید این خودرو  ارائه داد و سپس برای مدت بسیار کوتاهی خودرو "ری را "در مرکز تحقیقات ایران خودرو  در معرض نمایش قرار گرفت. این مراسم در حالی برگزار شد که خبرنگارن اجازه نزدیک شدن به خودرو و تصویر برداری داخل آن را نیافتند.

بر اساس مشاهدات خودرو "ری را " که در معرض نمایش قرار گرفته بیشتر به یک کانسپت شباهت دارد و همچنان تا رسیدن به مرحله نهایی تولید و ورود به بازار فاصله  زیادی دارد. همچنین باتوجه‌به تجربیات قبلی در مورد شرکت ایران‌خودرو احتمالا نسخه نهایی  این خودرو که قرار است روانه بازار شود نسبت به نمونه اولیه که امروز در معرض نمایش قرار گرفت متفاوت هایی خواهد داشت.

مشخصات ری را کراس اوور جدید ایران خودرو
ایران خودرو قصد دارد تا کراس اوور "ری‌را" را در مدل های مختلف V۱،V۲،V۳ به بازار عرضه کند که در ابتدا این خودرو در مدل V۲ به بازار ایران عرضه می‌شود.

کراس اوور "ری‌را" ایران خودرو بر روی پلتفرم جدید این شرکت موسوم به IKP۱ توسعه یافته است.

"ری‌را" ایران خودرو به موتور EF۷ پلاس توربوشارژ یا همان TC۷ پلاس مجهز شده است. این موتور ۱.۷ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت در دور ۵۰۰۰ و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ است. توان این موتور هم از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلوی این خودروی جدید می رسد.

نسخه فول آپشن این خودرو به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، شارژر بی سیم تلفن همراه، جلو آمپر (کلاستر) دیجیتال، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، رادار نقطه کور، رادار خطی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، فناوری LED چراغ ها و… مجهز خواهد بود.

نمونه اولیه و نمونه نهایی طراحی شده "ری را"

"ری‌را"، محصول جدید ایران خودرو که در زبان مازنی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است، در سایت این شرکت در شهر بابل به تولید خواهد رسید و نام آن تناسب زیادی با محل تولیدش دارد.


"ری را " کراس اوور جدید ایران خودرو مقابل خبرنگاران قرار گرفت
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۷۶

ارسال: چهارشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲:۵۴

به روز شده: چهارشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰:۱۹

کلید واژه‌‌ها: ری را، کراس اوور، ایران خودرو

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۷۵۵

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.