وقتی منصوری به کم قناعت می کند!

مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ تیونینگ منصوری

  منصوری نمی تواند از تیونینگ محصولات مرسدس بنز دست بردارد و جدیدترین پروژه این شرکت مربوط به تیونینگ لوکس ترین محصول این کمپانی یعنی مرسدس میباخ GLS بوده که دستخوش تغییرات ظاهری شده است. البته ظاهر بروزرسانی شده این مرسدس میباخ GLS منصوری در واقع باطن دگرگون شده آن را پنهان کرده. چراکه منصوری ضمن بروزرسانی جزیی ظاهری و کابین، ارتقا چشمگیری در توان تولیدی موتور مرسدس میباخ GLS اعمال کرده است.  

پنج‌‌شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱:۱۷ |

مشخصات فنی مرسدس میباخ GLS تیونینگ منصوری
مرسدس میباخ GLS در حالت استاندارد از یک موتور ۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور است. اما منصوری به لطف نصب توربوشارژهایی جدید و بروزرسانی نرم افزار ECU و نصب سیستم اگزوز جدید موفق شده توان تولیدی موتور مرسدس میباخ GLS را به ۸۲۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۹۸۰ نیوتن متر برساند.

مرسدس میباخ GLS تیونینگ شده توسط منصوری با اتکا به موتور قدرتمندتر خود می تواند به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت هم دست یابد. البته امکان حرکت با سرعت های بالاتر نیز وجود داشته، ولی منصوری محدود کننده الکترونیکی سرعت را روی این عدد تنظیم کرده است. این شاسی بلند بزرگ و فوق لوکس قادر است طی ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

ظاهر مرسدس میباخ GLS تیونینگ منصوری
افزایش توان پیشرانه تنها یکی از جنبه های پروژه های تیونینگ منصوری بوده و این تیونر ایرانی مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ را از نظر ظاهری نیز تغییر داده و تقریبا هر قطعه ای که به صورت اضافی روی بدنه این میباخ GLS ۶۰۰ نصب شده از جنس فیبر کربن است. منصوری در قسمت جلوی مرسدس میباخ GLS یک گارد و همچنین لیپ اسپویلر یکپارچه با سپر نصب کرده است. در این قسمت چراغ های LED روشنایی در روز جدیدی هم نصب شده است. خوشبختانه منصوری در دیزاین جلوپنجره زیبا و خاص میباخ دست نبرده و صرفا آن را تیره کرده است. البته امکان سفارش این جلوپنجره یک تکه میباخ با تریم کربنی هم وجود دارد.

مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ تیونینگ شده توسط منصوری در نمای جانبی دارای ضربه گیرهای جدید روی درب هاست و در نمای عقب برای این خودرو سپر جدید با دیفیوزر متفاوتی نصب شده است. قاب فیبر کربنی آینه ها یکی دیگر از قطعاتی بوده که منصوری برای این مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ نصب کرده است. مشابه گارد جلو در عقب نیز برای محافظت از سپر نصب شده است. منصوری در آخر رینگ های ۲۴ اینچی جدیدی را برای این میباخ GLS نصب کرده تا با نگاه اول متوجه شوید این یک مرسدس میباخ GLS استاندارد نیست.

داخل مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ تیونینگ منصوری
منصوری تقریبا عمده قسمت های کابین را با چرم و تودوزی چرمی سه بعدی پوشانده است. همچنین در مقابل راننده یک غربیلک فرمان به صورت ترکیب کربن و چرم نصب شده و در بسیاری از قسمت های کابین هم تریم فیبر کربنی اعمال شده است. خوشبختانه منصوری به کم قناعت کرده و در این پروژه زیاد دست به تغییر و دور کردن خودرو از اصل خود نزده است.

وقتي منصوري به كم قناعت مي كند!
مرسدس ميباخ GLS ۶۰۰ تيونينگ منصوريوقتي منصوري به كم قناعت مي كند!
مرسدس ميباخ GLS ۶۰۰ تيونينگ منصوري


وقتی منصوری به کم قناعت می کند!
مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ تیونینگ منصوری
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۷۴

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱:۱۷

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵:۴۷

کلید واژه‌‌ها: مرسدس، مرسدس میباخ، مرسدس میباخ GLS ۶۰۰ تیونینگ منصوری

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۳۹۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.