با بودجه سی میلیون تومان چه خودرویی بخرم؟

  امروز قصد داریم به معرفی خودروهای بازار که با بودجه ۳۰ میلیون تومان قابل دسترس هستند بپردازیم. بله تعجب نکنید؛ قیمت را درست خواندید ۳۰ میلیون تومان  

یک‌‌شنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰:۲۳ |

در روزهایی که شاهد گرانی خودرو در بازار کشورمان هستیم؛ برای خرید اتومبیل صفر کیلومتر داخلی با امکانات معمولی هم باید رقمی بالایی پرداخت کنید. اما اگر از بی ماشینی خسته شده باشید و قید اتومبیل صفر و کم کارکرد را بزنید و صرفا به دنبال فراهم کردن وسیله ای برای خود باشید هنوز هم با ۳۰میلیون تومان و حتی کمتر از آن می‌توان خودرو خرید؛ اگر باور ندارید همراه ما باشید تا ۵ خودرو برای خرید به شما معرفی کنیم!

البته که با توجه به انتخاب بسیار محدودی باید برای انتخابی خوب، صبر و حوصله کافی داشته باشید. طبیعتاً در این بازه قیمتی خودرو‌ها سالیان زیادی از تولیدشان گذشته و فارغ از مسائلی که در هنگام خرید هر خودرویی باید به آن توجه کنید، باید به یکسری موارد دیگر مانند پوسیدگی بدنه و استهلاک بالای قطعات به دلیل سن زیاد خودرو هم توجه داشته باشید. اما در نهایت، جوینده یابنده است.

۱ – پژو ۴۰۵ موتور ۲۰۰۰، معروف به پژو۲۰۰۰ است
خودرویی که از لحاظ ظاهری با ۴۰۵ هایی که چند ماهی از توقف تولیدشان می‌گذرند بسیار شباهت دارند.

مزایا:شتاب بالا، فضای سرنشین خوب
معایب:مصرف بالای سوخت، استهلاک بالا

در گشتی که ما در بین آگهی‌ها زدیم مدل ۱۳۷۵ با کارکرد بالای ۳۵۰ هزار کیلومتر آن را با ۳۰میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید.

۲- پژو آر دی RDi
پیشنهاد بعدی ما پژو آردی است؛ اتومبیلی با بدنه ۴۰۵ و قلب پیکان که سال‌ها وظیفه سنگینی در خیابانها را به دوش میکشید.

مزایا: فرمان هیدرولیک،کولر (در RD.i)
معایب: مصرف بالای بنزین، شتاب و کشش پایین موتور

طبق مشاهدات ما می‌توانید با ۳۰ میلیون تومان آردی آی (RD.i)  مدل ۱۳۸۵ دو تکه رنگ یشمی کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر تهیه کنید

مورد دوم: آردی RD رنگ عدسی مدل ۱۳۷۹ دوررنگ آفتاب سوخته کارکرد ۳۵۰ هزار؛ قیمت ۲۰ میلیون تومان

۳- پیکان
پیشنهاد بعدی ما نماد خودروسازی کشور است، خودرویی محبوب برای چند نسل؛ پیکان. این ماشین نوستالژی که بخشی از فرهنگ ما بوده این روزها و با گرانی سرسام آور دیگر محصولات جدید بازار، دوباره حضورش در خیابان های شهر پررنگ شده است.

مزایا: هزینه تعمیر و یدکی پایین، استحکام بالای بدنه
معایب: نداشتن کولر، ترمز‌های ضعیف

در چرخی که در بین آگهی‌های فروش زدیم به مواردی بر‌خوردیم که دو مورد آن را را ذکر کردیم:
۱_ پیکان سفید یخچالی مدل ۱۳۷۶ با کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر؛ قیمت ۲۲میلیون تومان
۲_پیکان سفید دور رنگ مدل ۱۳۷۰ کارکرد ۴۷۰ هزار کیلومتر؛ قیمت ۱۵ میلیون تومان

۴-پراید
چهارمین مورد پیشنهادی ما برای شما یار دیرین و پای ثابت تمام محافل خودرویی کشور است، درست حدس زدید، پراید. این محصول از همین بازه قیمتی رقابت را شروع کرده و خیلی مقتدرانه تا پنج برابر این بودجه ادامه داده و همیشه هم مورد اقبال قرار گرفته است.

مزایا : دسترسی آسان به لوازم یدکی، استهلاک پایین
معایب : ایمنی پایین، نبود هیدرولیک

نمونه آگهی:
پراید صبا کاربراتور،رنگ یشمی مدل ۱۳۸۰دور رنگ کارکرد ۲۹۰هزار کیلومتر؛ قیمت ۳۰ میلیون تومان

همچنین اگر جوان هستید و علاقه زیادی به خودرو های هاچ بک دارید می‌توانید سراغ پراید های نسیم بروید

برای مثال پراید نسیم کاربراتور، رنگ دودی، مدل ۱۳۷۵ سه تیکه رنگ و  آفتاب سوختگی کارکرد ۳۷۰ هزار کیلومتر؛ قیمت ۳۰میلیون تومان

۵- رنو PK
پنجمین و آخرین پیشنهاد ما رنو PK (پی کِی ) است. رنو پی‌کی یک هاچ بک شهری جوان پسند بوده که در سال‌های زیادی محبوب جوانان ایرانی بوده است.

مزایا: چهره اسپرت، مصرف سوخت پایین و دارای کولر (مدل ۱۳۸۳به بالا)
معایب: فضای سرنشین بسیار کم، ایمنی پایین

برای مثال یک نمونه آگهی که ما مشاهده کردیم:
رنو پی‌کی دور رنگ مدل ۱۳۸۴ رنگ مشکی کارکرد ۳۰۰ هزارِ قیمت ۲۵ میلیون تومان

در این مطلب سعی کردیم پنج خودرویی که از وضعیت بهتری برای استفاده و خرید و فروش برخوردارند را به همراه چند نمونه آگهی در اختیار شما عزیزان بگذاریم، امیدوارم که مفید واقع شده باشد. توجه کنید که خرید خودروهای دست دوم، با این قیمت و البته این کارکردها، طبیعتا ریسک خاص خود و البته دردسرهای خود را دارد. پس با پذیرفتن ریسک بالا، اقدام به خرید این خودروها کنید.

شاید برای استفاده از این خودروهای دست دوم و کارکرده، نیاز باشد کمی دست به آچار بوده و از مسائل فنی خودرو سر در بیاورید؛ و الا برای کوچکترین ایراد پیش آمده در یک محصول باید صد تا چند صد هزارتومان فقط اجرت بپردازید!


با بودجه سی میلیون تومان چه خودرویی بخرم؟
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۱۷

ارسال: یک‌‌شنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰:۲۳

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲:۴۸

کلید واژه‌‌ها: پژو ۴۰۵، پژو RDi، پیکان، پراید، رنو PK

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۳۰۰۴

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.