آیا محبوبیت برند فراری کاهش یافته ‌است؟

  روش‌های مختلفی وجود دارد که بتوان محبوبیت یک خودرو یا برند سازنده‌اش را ارزیابی کرد. یکی از این معیارها، میزان جستجوی نام آن خودرو در گوگل است. مولفه‌ای که در گوگل ترندز می‌توان آن را مشاهده کرد. یک وب سایت خودرویی در انگلستان، با استفاده از داده‌های گوگل ترندز، تغییرات سطح محبوبیت برندها در ده سال اخیر را مورد بررسی قرار داده است. این تغییرات، بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ را شامل می‌شوند.  

سه‌‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳:۲۰ |

بنا بر این پژوهش، پنج برند خودرویی که از سال ۲۰۱۰ به بعد، محبوبیت کمتری پیدا کرده اند، شامل فیات، سیتروئن، واکسهال، میتسوبیشی و فراری هستند. اما از میان تمام این‌ها، هیچ یک از این برندها به اندازه فراری ما را شگفت زده نکردند!

این برند ایتالیایی، افت ۳۵.۳ درصدی را در طول یک دهه اخیر در سرچ‌های گوگل، تجربه کرده است. در حالی که فراری در این مدت، تقریبا فعال و پر جنب و جوش بوده است. حال سوال اصلی اینجاست که آیا خیز فراری برای حرکت به سمت الکتریکی شدن، ماشین بازها را از اسب سرخ مارانللو دور کرده است؟ خب ما در این خصوص مطمئن نیستیم! اما محتمل‌ترین علت را همین می‌دانیم.

نخستین فراری شاسی بلند که البته چندان هم در کلاس SUVها جای نمی‌گیرد، مدل جدید پیورسانگ است که شایعه شده از سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود. ما قبلا هم بارها او را دیده ایم! هم در زمان تست‌های فنی و هم در قالب تصاویر جاسوسی. اما فراری جزئیات آن را کاملا سری نگه داشته است. البته چنانچه در انتظار دیدن آن، ذوق مرگ شده اید، می‌توانید با جستجو در اینترنت، رندرهای گرافیکی طراحی شده از آن را ببینید.

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که آیا ورود فراری به دنیای شاسی بلندها می‌تواند او را از وضع فعلی که دارد، نجات دهد؟ خب لامبورگینی هم همین ایده را عملی کرد و از آن، نتیجه گرفت. حتی پورشه هم نزدیک به دو دهه پیش، با ورود به سگمنت SUVها، فروش و سود دهی خودش را به شدت بالا برد. با مجموع نکات گفته شده، می‌توان امید داشت که استراتژی جدید فراری با مدل پیورسانگ، حتما جواب می‌دهد. اما باز هم بهتر است تا زمان ورود رسمی این خودرو به بازار، منتظر بمانیم.


آیا محبوبیت برند فراری کاهش یافته ‌است؟
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۲۸

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳:۲۰

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹:۰۰

کلید واژه‌‌ها: فراری

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۰

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۰ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.