افزاش چشمگیر قدرت نسبت به حالت استاندارد

ب ام و X۶ M با تیونینگ G پاور

  سگمنت کراس اوورهای کوپه یا بهتر بگوییم ویروس کراس اوورهای کوپه برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ توسط ب ام و با معرفی نسل اول X۶ پایه ریزی شد. حال با گذشت ۱۴ سال از آن روز، ب ام و X۶ سومین نسلش را هم دیده و فروش بسیار خوبی را با وجود داشتن رقبای بسیار قدرتمندی همچون آئودی Q۸ و مرسدس بنز GLE دارد.  

دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۱۹ |

مشخصات فنی ب ام و X۶
قدرتمندترین و مجهزترین نسخه کارخانه این کراس اوور کوپه، تریم X۶ M کامپتیشن بوده که به یک پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. هرچند این قدرت و گشتاور برای یک کراس اوور بسیار بیش از حد نیاز است، ولی اگر به دنبال استخراج قدرت بیشتر از پیشرانه X۶ M هستید، شرکت تیونر G پاور با عرضه یک پکیج تقویتی دقیقا خواسته شما را برآورده می کند و توان تولیدی این کراس اوور کوپه قدرتمند و لوکس را تا حد مطلوبی نسبت به نسخه استاندارد ارتقا می دهد.

پکیج تقویتی جی پاور برای X۶ M
شرکت تیونر جی پاور در ازای دریافت مبلغ سه هزار دلار، نرم افزار پرفورمنس خود را روی ECU این خودرو ست می کند که به موجب آن بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه X۶ M به ۷۰۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به ۸۵۰ نیوتن متر ارتقا می یابد. به عبارت دیگر تنها با یک به روزرسانی نرم افزاری ساده این خودرو ۷۵ اسب بخار بخار قدرتمندتر و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به حالت استاندارد تولید می کند.

پکیج دوم جی پاور برای X۶ M هم باز یک به روزرسانی نرم افزاری ECU این بار به ارزش ۴ هزار و ۲۰۰ دلار و هدرز استیل و سیستم اگزوز استیل با سوپاپ های صدای قابل کنترل به ارزش ۷ هزار و ۱۸۰ دلار بوده که با نصب آن X۶ M قادر به تولید بیشینه قدرت ۷۵۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر می شود.

همچنین به صورت آپشنال می توان نرم افزار گیربکس X۶ M را هم به روزرسانی کرد و بیشینه سرعت قابل پیمایش این کراس اوور کوپه قدرتمند را به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت ارتقا داد. مشتری همچنین می توان به صورت سفارشی سیستم تعلیق اسپرت تری را برای X۶ M سفارش دهد که با نصب آن فاصله این خودرو از سطح زمین مقداری کمتر می شود. به صورت آپشنال امکان سفارش سیستم کنترل صدای تولیدی اگزوز و رینگ های هاریکین RR فورج با عرض ۱۱ اینچ و قطر ۲۳ اینچ با تایرهای عملکردی ۳۱۵/۲۵ برای X۶ M تیون شده توسط جی پاور در دسترس هستند.

افزاش چشمگير قدرت نسبت به حالت استاندارد
ب ام و X۶ M با تيونينگ G پاورافزاش چشمگير قدرت نسبت به حالت استاندارد
ب ام و X۶ M با تيونينگ G پاور


افزاش چشمگیر قدرت نسبت به حالت استاندارد
ب ام و X۶ M با تیونینگ G پاور
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۱۶

ارسال: دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۱۹

به روز شده: دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۵۲

کلید واژه‌‌ها: ب ام و، کراس اوور

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۲۷

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.