کادیلاک CT۵-V و CT۴-V بلک وینگ معرفی شدند

  جدیدترین محصولات کادیلاک، مجهز به قدرتمندترین پیشرانه‌های تاریخ این شرکت هستند. سری بلک وینگ از CT۵-V و CT۴-V در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌‌رسند.  

سه‌‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱:۰۶ |

محصولات مدرن کادیلاک با کد مدل CT، شامل CT۴،اCT۵ و CT۶ بدنه‌ی سواری ۴ در دارند. بعضی از این خودروها در نسخه‌ی تقویت‌شده با پیشرانه مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر نیز تولید می‌شوند که در این حالت، پسوند V به نام آن‌ها اضافه می‌شود.

از سال ۲۰۲۰ سدان‌های اسپرت و اندازه متوسط کادیلاک CT۴ و CT۵، به ‌ترتیب جای‌گزین مدل‌های ATS و CTS شدند. این خودروها از زبان طراحی جدید کادیلاک استفاده می‌کنند تا پاسخ جنرال موتورز آمریکا برای رقابت با محصولات ساخت مرسدس بنز و بی‌ام‌و باشند.

 کادیلاک در تلاش است تا انواع مختلفی از محصولات با قیمت‌های بسیار متنوع داشته باشد. به همین دلیل روی یک مدل از سری ۴، خودروهای CT۴،اCT۴-V و CT۴-V بلک وینگ را تولید می‌کند که پیشرانه‌های متفاوت دارند. این شرایط برای CT۵ نیز وجود دارد تا قیمت ۳۸ هزار دلار تا ۶۰ هزار دلار را پوشش دهد.

کادیلاک CT۵-V بلک وینگ
برای کادیلاک CT۵-V بلک وینگ مدل ۲۰۲۲، قدرتمندترین پیشرانه تاریخ شرکت سازنده استفاده خواهد شد. این محصول با موتور ۶٫۲ لیتر V۸ سوپرشارژ، فراتر از کادیلاک CT۵-V استاندارد است. قدرت مدل بلک وینگ، ۶۶۸ اسب ‌بخار با گشتاور ۸۹۳ نیوتن‌متر خواهد بود تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳٫۷ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت فراهم کند.

کادیلاک CT۵-V بلک وینگ از جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار مجهز به دبل کلاچ، انتقال نیرو به محور عقب و نسل جدید سیستم تعلیق مگنتیک راید (Magnetic Ride) استفاده خواهد کرد که تنش‌های بدنه و آرامش سرنشینان را بهبود می‌دهد. این فناوری همچنین نقش مهمی در افزایش فرمان‌پذیری خودرو هنگام مانورهای ناگهانی و گذر از پیچ‌های تند خواهد داشت. تایرهای میشلن پایلوت اسپرت ۴S، چرخ‌های ۱۹ اینچ، ترمزهای کربن سرامیک و ادوات فیبرکربن بدنه، دیگر تفاوت‌های نسخه‌ی بلک وینگ با مدل استانداد CT۵-V هستند.

کادیلاک CT۴-V بلک وینگ
دیگر محصول کادیلاک از سری بلک وینگ، پیشرانه توئین توربوشارژ ۳٫۶ لیتر V۶ با قدرت ۴۷۲ اسب ‌بخار و گشتاور ۶۰۲ نیوتن‌متر دارد. این مدل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳٫۸ ثانیه و نهایت سرعت ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. امکان سفارش CT۴-V بلک وینگ با جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته یا خودکار ۱۰ سرعته وجود دارد؛ اما مشابه CT۵-V بلک وینگ، فقط با سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب تولید خواهد شد. این محصول، همراه رینگ‌های اسپرت ۱۸ اینچ با تایرهای میشلن به پهنای ۲۵۵ در جلو و ۲۷۵ در عقب، نسل چهارم سیستم تعلیق هوشمند مگنتیک راید و ادوات فیبر کربن عرضه می‌شود.


آستانه قیمت CT۵-V بلک وینگ و CT۴-V بلک وینگ، به ‌ترتیب ۸۵ هزار دلار و ۶۰ هزار دلار خواهد بود که در مقایسه با رقبای آلمانی از مرسدس بنز، آئودی و بی‌ام‌و، کمی گران‌تر است. مثلا مرسدس AMG CLA ۴۵ حدود ۵۵ هزار دلار و آئودی RS۳ هم ۵۶ هزار دلار قیمت دارند. هنوز فهرست دقیق امکانات محصولات جدید کادیلاک منتشر نشده است؛ اما براساس سوابق، می‌توان اطمینان داشت از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی، برتر از رقبای آلمانی باشند. CT۵-V بلک وینگ و CT۴-V بلک وینگ، احتمالا با فناوری سوپرکروز کادیلاک نیز قابل خرید خواهند بود که مزیت بسیار مهمی برای بازار آمریکا است.


كاديلاك CT۵-V و CT۴-V بلك وينگ معرفي شدند
كاديلاك CT۵-V و CT۴-V بلك وينگ معرفي شدند
كاديلاك CT۵-V و CT۴-V بلك وينگ معرفي شدند
كاديلاك CT۵-V و CT۴-V بلك وينگ معرفي شدند


کادیلاک CT۵-V و CT۴-V بلک وینگ معرفی شدند
خبر

کد محتوا: ۲۲۱۹۹

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱:۰۶

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹:۵۸

کلید واژه‌‌ها: کادیلاک، کادیلاک CT۵-V و CT۴-V بلک وینگ

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۸۴۶

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.