رئیس اینفینیتی «پیمان کارگر» در مورد این خودرو میگوید:
ما تقریباً ۲۰ سال پیش صحنه را با FX آماده کردیم و حالا مدل کاملاً جدید QX۵۵ ما را به روح برندمان نزدیک میکند و ما را به جلو سوق میدهد.
داخل QX۵۵ تا حد زیادی با QX۵۰ مشترک بوده و مثل آن به سیستم دو نمایشگری اینفینیتی مجهز است که بالایی هشت اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و پایینی هفت اینچی برای کنترل قسمتهای مختلف خودرو است. این سیستم از اپل کارپلی بیسیم هم پشتیبانی میکند و برای شارژ گوشیهای تلفن همراه به سه پورت USB تایپ A و یک تایپ C مجهز است. صندلیهای عقب QX۵۵ بهصورت کشویی تا ۱۵۲ میلیمتر به عقب یا جلو کشیده میشوند تا فضای بار یا فضای پای سرنشینان عقب افزایش یابد. به لطف این ویژگی، حداکثر تا ۷۶۰ لیتر فضای بار در صندوقعقب خودرو فراهم میشود.
اینفینیتی QX۵۵ در سه تیپ مختلف به نامهای لوکس، اسنشال و سنسوری ارائه میشود که همگی بهصورت استاندارد به تجهیزاتی مثل چراغهای جلوی LED، درب صندوق برقی، سانروف برقی کشویی و گرمکن صندلیهای جلو مجهز هستند. در تیپ سنسوری اما سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو، نمایشگر سربالا و تریم چوبی هم به این موارد اضافه میشود.
کراساوور کوپه اینفینیتی مثل QX۵۰ صرفاً با یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ضریب تراکم متغیر عرضه میشود که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس CVT به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. سیستم چهارچرخ محرک خودرو در رانندگی عادی کل نیرو را به چرخهای جلو منتقل میکند اما در مواقع خاص مثل لغزندگی میتواند تا ۵۰ درصد از قدرت را به چرخهای عقب انتقال دهد. فروش اینفینیتی QX۵۵ در بهار آینده در آمریکای شمالی آغاز میشود.