شاسی‌بلند کوپه اینفینیتی QX۵۵ رونمایی شد

  اینفینیتی برای رونق بخشیدن به خانواده کراس‌اوورهای خود اقدام به معرفی مدل جدید QX۵۵ کرده است. این خودرو با ظاهر کوپه مانند خود، مدل FX سال ۲۰۰۳ را تداعی می‌کند. البته این کراس‌اوور جدید بر اساس مدل QX۵۰ ساخته شده و در ظاهر شباهت‌های زیادی با آن دارد ولی بااین‌حال ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل جلوپنجره بزرگ با الگوی داخلی الهام گرفته از اوریگامی و چراغ‌های عقب شیک با طرحی موسوم به کلیدهای پیانوی دیجیتالی در آن به چشم می‌خورد.  

شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۳۴ |

رئیس اینفینیتی «پیمان کارگر» در مورد این خودرو می‌گوید:

ما تقریباً ۲۰ سال پیش صحنه را با FX آماده کردیم و حالا مدل کاملاً جدید QX۵۵ ما را به روح برندمان نزدیک می‌کند و ما را به جلو سوق می‌دهد.

داخل QX۵۵ تا حد زیادی با QX۵۰ مشترک بوده و مثل آن به سیستم دو نمایشگری اینفینیتی مجهز است که بالایی هشت اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و پایینی هفت اینچی برای کنترل قسمت‌های مختلف خودرو است. این سیستم از اپل کارپلی بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند و برای شارژ گوشی‌های تلفن همراه به سه پورت USB تایپ A و یک تایپ C مجهز است. صندلی‌های عقب QX۵۵ به‌صورت کشویی تا ۱۵۲ میلی‌متر به عقب یا جلو کشیده می‌شوند تا فضای بار یا فضای پای سرنشینان عقب افزایش یابد. به لطف این ویژگی، حداکثر تا ۷۶۰ لیتر فضای بار در صندوق‌عقب خودرو فراهم می‌شود.

اینفینیتی QX۵۵ در سه تیپ مختلف به نام‌های لوکس، اسنشال و سنسوری ارائه می‌شود که همگی به‌صورت استاندارد به تجهیزاتی مثل چراغ‌های جلوی LED، درب صندوق برقی، سانروف برقی کشویی و گرم‌کن صندلی‌های جلو مجهز هستند. در تیپ سنسوری اما سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو، نمایشگر سربالا و تریم چوبی هم به این موارد اضافه می‌شود.

کراس‌اوور کوپه اینفینیتی مثل QX۵۰ صرفاً با یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ضریب تراکم متغیر عرضه می‌شود که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس CVT به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک خودرو در رانندگی عادی کل نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند اما در مواقع خاص مثل لغزندگی می‌تواند تا ۵۰ درصد از قدرت را به چرخ‌های عقب انتقال دهد. فروش اینفینیتی QX۵۵ در بهار آینده در آمریکای شمالی آغاز می‌شود.


شاسی‌بلند کوپه اینفینیتی QX۵۵ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۳۹

ارسال: شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۳۴

به روز شده: شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱:۰۲

کلید واژه‌‌ها: اینفینیتی، اینفینیتی QX۵۵

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۴۹۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.