بنتلی از سال ۲۰۳۰ به یک خودروساز تمام الکتریکی تبدیل می‌شود

  کمپانی بنتلی اخیرا در جریان همایش Beyond ۱۰۰ از برنامه‌های‌ خود برای پیشگام شدن در عرصه حمل و نقل لوکس و پایدار رونمایی کرده است. بر اساس این برنامه، بنتلی در نظر دارد در فاز اول محصولات خود را تا سال ۲۰۲۶ با پیشرانه‌های هیبریدی شارژی (Plug-in) و الکتریکی راهی بازار کند. در فاز دوم این کمپانی پیشرانه‌های هیبریدی شارژی را تا سال ۲۰۳۰ کنار گذاشته و از آن به بعد مدل‌های مختلف خود را فقط با پیشرانه تمام الکتریکی تولید خواهد کرد.  

یک‌‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷:۰۴ |

با توجه به اینکه بنتلی بزرگ‌ترین سازنده موتورهای V۱۲ در جهان محسوب می‌شود، می‌توان گفت که این کمپانی در عرض ده سال آینده دچار انقلابی بزرگ خواهد شد. روشن است که چنین انقلابی در عرض یک شب رخ نمی‌دهد و برای زمینه‌سازی آن، بنتلی از سال ۲۰۲۳ نسخه هیبریدی شارژی مدل‌های تولیدی خود را توسعه خواهد داد. علاوه‌بر این، اولین مدل تمام الکتریکی کمپانی در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

طبق استراتژی جدید، بنتلی سال آینده از دو مدل هیبریدی شارژی جدید پرده‌برداری خواهد کرد. درباره جزئیات این مدل‌ها فعلا اطلاعاتی منتشر نشده، ولی برخی تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارند بنتلی در حال آزمایش نسخه هیبریدی سدان مجلل فلایینگ اسپر است.

خودروساز لوکس انگلیسی با تاسیس دو ساختمان تحقیق و توسعه، یک مرکز تست و تاسیسات ارزیابی کیفی، به استقبال محصولات سبز خود می‌رود. در بیانیه انتشار یافته بنتلی گفته:

گسترش و تمرکز بیشتر بر دیجیتال‌سازی، جایگاه بنتلی به عنوان یک سازمان ارزش‌محور را تقویت کرده و این برند را با ارزش‌های مشتریان که مواردی مثل پایداری، نوآوری و همکاری هستند، هماهنگ‌تر خواهد نمود. این مساله در دنیای دیجیتال امروزی مهم‌تر از هر زمان دیگری است.

برنامه‌ای که بنتلی در پیش گرفته بر پایه دوستی با محیط زیست استوار است. در کنار بهره‌گیری از پیشرانه‌های تمام الکتریکی، این شرکت اعلام کرده از این به بعد در محصولات خود فقط از موادی که دارای منابع پایدار هستند، استفاده خواهد نمود.

در این رابطه بنتلی به کانسپت EXP ۱۰۰ GT اشاره کرده است. شاید بدانید در کابین این مفهومی جذاب از زیرپایی‌های پشمی که به صورت سنتی ساخته شده و روکش‌های مشابه چرم که محصولی جانبی از تولید نوشیدنی‌های مخصوص هستند،استفاده شده است.

به غیر از مواردی که برشمردیم، زیرمجموعه لوکس‌ساز فولکس واگن برای سازگاری بیشتر با محیط زیست قصد دارد کارخانه Crewe را از لحاظ میزان مصرف انرژی و آزادسازی CO۲ بهینه‌تر کرده و از اثرات منفی آن بر تغییرات اقلیمی بکاهد. این کارخانه به مرور عاری از پلاستیک شده و فاضلاب کمتری تولید خواهد کرد.


بنتلی از سال ۲۰۳۰ به یک خودروساز تمام الکتریکی تبدیل می‌شود
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۲۸

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷:۰۴

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۳۶

کلید واژه‌‌ها: بنتلی، فولکس واگن

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۶۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.