نسخه ای تولید محدود ویژه بازار ژاپن

لکسوس LC Aviation معرفی شد

  لکسوس LC از آن دسته خودروهایی نیست که به منظور جلب توجه مشتری نیاز به معرفی نسخه ویژه داشته باشد؛ چراکه این خودرو در حالت عادی نیز بسیار جذاب و چشمگیر بوده و از طراحی خیره کننده ای بهره می برد. اما این موضوع نتوانست جلوی این برند لاکچری ژاپنی را بگیرد تا برای LC یک نسخه ویژه جدید به نام Aviation در ژاپن معرفی نکند. این نسخه تولید محدود ویژه تنها دارای یک اسپویلر عقب است که طراحی پیچیده ای دارد و به ادعای لکسوس طراحی آن نیاز به دانش هوانوردی بالایی دارد.  

یک‌‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۴۹ |

مشخصات اسپویلر عقب لکسوس LC
این بال عقب از جنس فیبر کربن و پلاستیک فشرده مقاوم سازی شده تولید شده است. این اسپویلر تا روی گلگیرهای این خودرو امتداد یافته و در لبه آن یک جفت بالچه به منظور هدایت بهتر جریان هوا و بهبود آیرودینامیک طراحی شده است. لازم به ذکر است که این بال عقب توسط افرادی طراحی شده که جزو تیم طراحی ابرخودروی ۱۰ سیلندر لکسوس LFA هم بوده اند. لازم به ذکر است که LFA دارای یک اسپویلر اتوماتیک و جمع شونده در قسمت عقب بوده که بسته به سرعت عملکردهای متفاوتی از خود نشان می دهد.

طراحی ظاهری
نسخه ویژه تولید محدود لکسوس LC Aviation صرفا به یک اسپویلر فیبر کربنی پیچیده ختم نمی شود؛ بلکه لکسوس جلوپنجره بیش از حد بزرگ این کوپه اسپرت لاکچری را به همراه ورودی های هوای درون سپر آن به رنگ مشکی طراحی کرده است. این کوپه اسپرت مجلل دارای رینگ هایی ۲۱ اینچی به رنگ مشکی است. به منظور هماهنگی بیشتر با تریم مشکی ظاهری، لکسوس یک تم مشکی رنگ درون چراغ های جلو و عقب اعمال کرده و ورودی هوای هوای جانبی را هم به رنگ مشکی طراحی کرده است.

لکسوس قصد دارد که این نسخه Aviation LC را به رنگ های مشکی، سفید و نقره ای به بازار عرضه کند. لکسوس به منظور تمایز این مدل تولید محدود با نسخه های استاندارد LC، تغییراتی را درون کابین اعمال کرد و کابین را با تم مشکی Aviation طراحی کرده است. غربیلک فرمان این خودرو با جیر آلکانتارا تودوزی شده و در قسمت نشیمن صندلی، رودری ها و کنسول میانی یک تریم نسکافه ای مانند در کنار تم مشکی کلی کابین، اعمال شده است.

مشخصات فنی
نه تنها لکسوس بلکه کلا ژاپنی ها در هنگام معرفی یک نسخه تولید محدود از یک خودرو اعتقادی به اعمال تغییر در مشخصات فنی آن ندارند. از این رو لکسوس هم هیچ تغییری در مشخصات پیشرانه های قابل نصب در زیر پوست زیبای این خودرو نکرده است. لکسوس LC Aviation همانند مدل های استاندارد در دو نسخه LC۵۰۰ و LC۵۰۰h قابل سفارش است. نسخه اول از یک پیشرانه ۵ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۷۱ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر است.

نسخه LC۵۰۰h هم از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر و یک موتور الکتریکی بهره می برد که روی هم رفته قادر به تولید ۳۵۴ اسب بخار است. نسخه LC۵۰۰ این خودرو دارای برچسب قیمت پایه ۱۴۴ هزار دلار بوده، ولی نسخه هیبریدی مقداری گرانتر بوده و دارای برچسب قیمت ۱۴۸ هزار دلار است. لکسوس قصد دارد که تنها ۷۰ دستگاه از نسخه Aviation LC را به تولید برساند.

نسخه اي توليد محدود ويژه بازار ژاپن
لكسوس LC Aviation معرفي شدنسخه اي توليد محدود ويژه بازار ژاپن
لكسوس LC Aviation معرفي شد


نسخه ای تولید محدود ویژه بازار ژاپن
لکسوس LC Aviation معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۲۳

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۴۹

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴:۴۶

کلید واژه‌‌ها: لکسوس، لکسوس LC

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۵۸

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.