جنسیس GV۷۰ با هدف رقابت با ب‌ام‌و X۳ و مرسدس بنز GLC معرفی شد

  از زمان مستقل شدن جنسیس در سال ۲۰۱۵، کره‌ای سعی کرده‌اند آهسته و پیوسته این برند لوکس را گسترش داده و سبد محصولات آن را تکمیل کنند. تاکنون سدان‌های G۷۰، G۸۰، G۹۰ و کراس‌اوور GV۸۰ تحت برند جنسیس معرفی شده‌اند. حال در اتفاقی غیرمنتظره شاهد رونمایی از دومین کراس‌اوور کمپانی با نام GV۷۰ هستیم.  

شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳:۵۱ |

اگر با کدهای جنسیس آشنا باشید، حتما می‌دانید اعداد ۷۰، ۸۰ و ۹۰ به ترتیب برای اشاره به سایز و کلاس هر مدل کاربرد داشته و به ترتیب نشان‌دهنده کامپکت، میان‌سایز یا فول‌سایز بودن خودرو هستند. حرف G هم برای مدل‌های سدان و حروف GV برای کراس‌اوورها به کار برده می‌شوند.

طبق فرمول فوق، GV۷۰ در کلاس کراس‌اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد. این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید کمپانی خلق شده و هنگام مواجهه با آن کاملا مشخص است که با محصولی از جنسیس روبرو هستیم.

مثل دیگر مدل‌های اخیر جنسیس، GV۷۰ نیز به واسطه چراغ‌های اصلی دوگانه و جلوپنجره بزرگ الماسی‌شکل چهره متمایزی در کلاس خود پیدا کرده است. به طور کلی این کراس‌اوور را می‌توان نسخه کوچک‌تر کراس‌اوور GV۸۰ توصیف کرد، با این تفاوت که به خاطر ستون C خاص و خروجی‌های بزرگ و ایستاده اگزوز، در مقایسه با آن جذاب‌تر دیده می‌شود.

جنسیس GV۷۰ در دو نسخه استاندارد و اسپرت عرضه خواهد شد. در نسخه اسپرت برخی قسمت‌های بدنه به رنگ مشکی درآمده و خروجی‌های اگزوز آن گرد هستند.

در داخل کابین GV۷۰، طراحان جنسیس فضایی مینیمال اما لوکس ایجاد کرده‌اند. داشبورد این کراس‌اوور خوش‌استیل کره‌ای ساختار ساده‌ای داشته و مثل برادر بزرگ‌تر خود یعنی GV۸۰، در قسمت فوقانی میزبان یک نمایشگر عریض ۱۴.۵ اینچی لمسی برای سیستم اینفوتینمنت است. وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده را نیز نمایشگر ۱۲.۳ اینچی حاضر در پشت فرمان بر عهده دارد.

با توجه به تصاویر اولیه، به نظر می‌رسد جنسیس بر استفاده از مواد با کیفیت در قسمت‌های مختلف کابین GV۷۰ تاکید داشته است.

در رابطه با قیمت یا مشخصات فنی جنسیس GV۷۰ فعلا اطلاعاتی منتشر نشده؛ با وجود این می‌توان حدس زد که نیروبخش مدل پایه همان موتور ۲.۵ لیتری به کار گرفته شده در سایر مدل‌ها خواهد بود. این موتور چهار سیلندر توربو توانایی تولید ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نسخه اسپرت هم به احتمال زیاد نیروی خود را از موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر با قدرت تقریبی ۳۷۵ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۵۰۰ نیوتن متر دریافت خواهد کرد.

گفتنی است جنسیس GV۷۰ در بازارهای جهانی، رقبای مطرحی چون ب‌ام‌و X۳، مرسدس بنز GLC، آئودی Q۵، لکسس NX و ولوو XC۶۰ را پیش روی خود دارد. انتظار می‌رود این خودرو به عنوان مدل ۲۰۲۲ به فروش برسد.


جنسيس GV۷۰ با هدف رقابت با ب‌ام‌و X۳ و مرسدس بنز GLC معرفي شد
جنسيس GV۷۰ با هدف رقابت با ب‌ام‌و X۳ و مرسدس بنز GLC معرفي شد


جنسیس GV۷۰ با هدف رقابت با ب‌ام‌و X۳ و مرسدس بنز GLC معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۱۲۲

ارسال: شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳:۵۱

به روز شده: شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶:۴۲

کلید واژه‌‌ها: جنسیس، جنسیس GV۷۰، ب‌ام‌و، مرسدس بنز

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۶۲۸

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.