شورولت کوروت C۸ با تیونینگ پاندم معرفی شد

  شرکت تیونینگ پاندم، کیت کامل بدنه برای خودروی اسپرت شورولت کوروت C۸ عرضه کرده است که ۷ هزار دلار قیمت دارد و ظاهر خودرو را جذاب‌تر از قبل می‌کند.  

دوشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲:۴۳ |

کیت‌های بدنه بسیار جذاب شرکت تیونینگ خودرو Pandem/Rocket Bunny قابل مقایسه با کیت‌های ارائه‌شده توسط منصوری هستند و پکیج افترمارکت برای شورولت کوروت C۸ نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌دنبال عرضه تویوتا GR Yaris عضلانی، این شرکت توجه همگان را به خودروی اسپرت پیشرانه وسط مونتاژشده در باولینگ گرین معطوف کرده است. اگر بخواهیم خیلی ساده این محصول جدید پاندم را توصیف کنیم، می‌توان نام آن را «شگفت‌انگیز عضلانی» گذاشت.

کیت کامل بدنه پاندم/راکت بانی که حدود ۷،۰۰۰ دلار برای مشتریان هزینه دارد، علاوه بر بال عقب شامل گلگیرهای بزرگ جلو و عقب به‌همراه رکاب‌های جانبی می‌شود. پاندم همچنین اسپلیتر را به گونه‌ای طراحی کرده است که می‌تواند به‌راحتی به‌عنوان برف‌روب مورد استفاده قرار گیرد. شورولت کوروت C۸ روی مجموعه‌ای از رینگ‌های سفارشی قرار گرفته در لاستیک‌های چسبنده فوق‌العاده عریض Toyo سوار می‌شود و کف خودرو فاصله‌ی کمی تا زمین دارد.

پکیج پاندم مطمئناً برای همه مناسب نیست، اما اکثر کیت‌های این شرکت حالت وسط ندارند؛ به عبارت دیگر این کیت‌ها یا خیلی محبوب هستند یا هم مشتریان کاملا از آن‌ها نفرت دارند. تغاری‌های گلگیر با طرح چهارضلعی و بال کناری به کوروت ظاهری کاملا مناسب برای نمایشگاه تیونینگ SEMA می‌بخشد؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو نمایشگاه، شاهد نمایش آن در لاس وگاس نخواهیم بود.

با قضاوت بر اساس تصاویر و فیلم‌های موجود در اینترنت، این کیت کامل بدنه هم‌اکنون فقط شبیه رندر به‌نظر می‌رسد؛ اما مطمئناً چیزی است که علاقه‌مندان می‌توانند بخرند، زیرا پاندم در بیشتر کشورها از جمله ایالات متحده سفارش می‌پذیرد. این کیت بدون بال عقب با قیمت ۵،۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد، اما با نگاهی کوتاه به ظاهر خودرو در می‌‌یابیم که بدون بال عقب ارزش چندانی ندارد و اگر خریداران پول بیشتری برای اضافه کردن بال عقب خرج کنند، مطمئنا ضرر نخواهند کرد.

پکیج کنونی اولین و تنها کیت پهن‌پیکر و کامل بدنه‌ی پاندم برای خودروهای اسپرت نیست؛ زیرا این تیونر حداقل دو کیت متناسب با تویوتا سوپرا A۹۰ دارد و کیت‌های دیگری نیز برای سایر محصولات در وب‌سایت پاندم به چشم می‌خورد. وب‌سایت این شرکت دارای بخش اختصاصی کیت‌های کامل بدنه برای برخی خودروهای کلاسیک از جمله نسل اول بی‌ام‌و سری ۸ (E۳۱) و مرسدس بنز ۱۹۰E W۲۰۱ و خودروهای جدیدتر مانند پورشه کیمن و فورد F-۱۵۰ رپتور است.


شورولت کوروت C۸ با تیونینگ پاندم معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۸۴

ارسال: دوشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲:۴۳

به روز شده: دوشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲:۲۸

کلید واژه‌‌ها: شورولت،‌شورولت کوروت، تویوتا، ب ام و، مرسدس بنز، پورشه، فورد

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۸۷۳

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.