پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با طراحی جدید معرفی شد

  چند روز پیش مدل فیس لیفت پژو ۳۰۰۸ معرفی شد و اکنون این شرکت فرانسوی بهبودهای آن را به خودروی پژو ۵۰۰۸ اضافه کرده است. پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با سه ردیف صندلی طراحی جدیدی دارد و پژو آن را به چراغ‌های دی‌لایت مشابه با سایر محصولات جدید خود مجهز کرده است.  

شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹:۳۹ |

طراحی و تجهیزات پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱
در جلوی این کراس‌اوور فرانسوی بزرگ جلو پنجره بدون فریم قرار گرفته که تا زیر چراغ‌ها کشیده شده است. چراغ‌های دی‌لایت عمودی این خودرو تا نزدیکی سپر کشیده شده‌اند و طراحی آینه‌های جانبی نیز تغییر کرده است. در جلوی کاپوت مانند پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت، نشان ۵۰۰۸ قرار گرفته تا شناسایی آن ساده‌تر از گذشته باشد.

در تریم‌های بالای پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ چراغ‌های تمام LED در جلو و پشت قرار گرفته‌اند و مدل‌های GT طراحی جلو پنجره مخصوص به خود با رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی دارند. این خودروی فرانسوی را می‌توان با پکیج Black سفارش داد که رنگ مشکی را به طراحی بدنه اضافه می‌کند.

این کراس‌اوور مانند برادر کوچکتر خود یعنی پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ به صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات خود مجهز شده که همراه با یک کیلومترشمار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی کار می‌کند.

تمام مدل‌ها با گیربکس خودکار به انتخابگر حالت رانندگی مجهز می‌شوند و راننده می‌تواند یکی از حالت‌های نرمال، اسپرت و اقتصادی را انتخاب کند.

این خودرو فاقد سیستم چهار چرخ محرک است، با این حال به سیستم کنترل چسبندگی پیشرفته مجهز شده که حالت‌های مختلفی مانند نرمال، برقی و شن و ماسه دارد. در زمینه فناوری، مدل فیس لیفت پژو ۵۰۰۸ به کروز کنترل تطبیقی با سیستم Stop & Go و سیستم دید در شب مجهز شده است.

پژو برای این خودروی خود سیستم‌های ایمنی زیادی مانند سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم شناسایی علائم راهنمایی رانندگی و نگهداری خودرو در میان خطوط در نظر گرفته است. در تریم‌های بالا به صندلی‌های ماساژور، سیستم صوتی Focal با قدرت ۵۱۵ وات و سانروف با صفحه دوگانه دسترسی پیدا می‌کنید.

مشخصات فنی پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱
این خودرو با موتورهای بنزینی و دیزلی قابل سفارش خواهد بود. فیس لیفت پژو ۵۰۰۸ با موتور بنزینی سه سیلندر ۱.۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور یا موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر به فروش می‌رسد.

مدل مجهز به موتور سه سیلندر را می‌توان با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته خودکار سفارش داد، اما مدل قدرتمندتر تنها با گیربکس خودکار فروخته می‌شود.

در نسخه دیزلی نیز دو موتور وجود دارد که نمونه پایه آن ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است که با هر دو گیربکس می‌توان آن را سفارش داد.

موتور بزرگتر ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است که به وسیله گیربکس ۸ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شوند.

این کراس‌اوور فرانسوی برای عملکرد بالا ساخته نشده و خریداران نیز به دنبال چنین مسئله‌ای نیستند، با این حال سرعت مدل بنزینی با موتور ۱۸۰ اسب بخاری در مدت ۸.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌‎رسد و حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ مانند فیس لیفت پژو ۳۰۰۸ اواخر همین امسال وارد بازار کشورهای اروپایی خواهد شد.


پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با طراحی جدید معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۷۶

ارسال: شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹:۳۹

به روز شده: شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸:۵۱

کلید واژه‌‌ها: پژو، پژو ۵۰۰۸، پژو ۳۰۰۸

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: فارنت

بازدید: ۷۹۴

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.