قیمت نهایی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد

  خودرو اسپرت سوپرا ۲۰۲۱ در مدل‌های چهارسیلندر دو‌لیتری و شش‌سیلندر سه‌لیتری با قیمت پایه‌ی ۴۴ هزار دلار و ۵۲ هزار دلار به‌همراه مدل تولید‌محدود با ارزش ۵۷ هزار دلار عرضه می‌شود.  

یک‌‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱:۵۵ |

نسل جدید تویوتا سوپرا در سال ۲۰۲۰ برای بازار جهانی عرضه و مدتی پیش مشخصات فنی مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این کوپه اسپرت در مدل‌های دو‌لیتری و سه‌لیتری با امکانات رفاهی و ایمنی مختلف عرضه می‌شود. همچنین، مدل تولید‌محدود A۹۱ با پیشرانه‌ی سه‌لیتری توربو به سبد محصولات تویوتا اضافه شده است.

تویوتا سوپرا دولیتری با قیمت پایه‌ی ۴۴ هزار دلار و ۸ هزار دلار کمتر‌از مدل سه‌لیتری عرضه می‌شود. درصورت سفارش بسته‌ی امکانات ایمنی و فناوری، ۳ هزار و ۵۰۰ دلار به قیمت پایه اضافه می‌شود. این بسته شامل کروزکنترل انطباقی، سامانه تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، حسگرهای پارک خودرو، سامانه صوتی JBL تویوتا و برنامه‌های اپل کارپلی و تویوتا سرویس کانکت می‌شود.

مدل سه‌لیتری سوپرا با قیمت پایه ۵۲ هزار دلار و در نسخه‌ی پریمیوم با ارزش ۵۵ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود که درمقایسه‌با مدل کنونی، قدرت و سامانه‌ی تعلیقش ارتقا یافته است. بسته‌ی امکانات فناوری و ایمنی تویوتا نیز با ارزش ۳،۱۵۵ دلار برای نسخه‌ی پایه سفارشی است که در مدل پریمیوم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. همین‌طور بسته‌ی کمک‌رانندگی خودکار با ارزش ۱،۱۹۵ دلار روی مدل پریمیوم عرضه می‌شود.

گران‌ترین مدل سوپرا، نسخه‌ی تولید‌محدود A۹۱ است که با موتور سه‌لیتری شش‌سیلندر توربو و قیمت ۵۷ هزار دلار به‌فروش می‌رسد که از مدل پرفورمنس لانچ ادیشن سوپرا ۲۰۲۰، ۷۴۰ دلار قیمت بیشتری دارد. مدل سه‌لیتری سوپرا ۲۰۲۱ به‌زودی در نمایندگی‌های تویوتا آماده‌ی فروش می‌شود؛ اما عرضه‌ی مدل دولیتری این خودرو تا پاییز امسال طول می‌کشد.


قيمت نهايي تويوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد
قيمت نهايي تويوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد
قيمت نهايي تويوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد
قيمت نهايي تويوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد


قیمت نهایی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۱۳

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱:۵۵

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶:۱۲

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا سوپرا، تویوتا سوپرا ۲۰۲۱

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۸۶۳

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.