مشخصات فنی مشابه با نسخه پیشین و ظاهری بروزرسانی شده

معرفی مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استیشن فیس لیفت

  مدتی پیش کمپانی مرسدس بنز نسخه های فیس لیفت خانواده E کلاس را در دو نوع سدان و استیشن رونمایی کرد. در آن زمان مرسدس تصاویر، عکس و مشخصات فنی نسخه های استاندارد سدان، استیشن و نسخه های پایه AMG E کلاس یعنی مدل E۵۳ را منتشر کرد. حال زمان آن فرا رسیده که پرچمدار خانواده AMG و قدرتمندترین نمونه E کلاس معرفی شود. بدین ترتیب مرسدس امروز از نسخه های سدان و استیشن E۶۳ S که برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شده اند، پرده برداری کرده است.  

شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۱۳ |


طراحی ظاهری
باید اعتراف کرد که چیز زیادی از AMG E۶۳ S سدان و استیشن مخفی باقی نمانده بود؛ چراکه با معرفی نسخه های ضعیف تر E کلاس فیس لیفت، تقریبا عمده طراحی این نسخه اسپرت و قدرتمند نیز مشخص شده بود. ولی با این حال E۶۳ S طراحی متفاوتی در قسمت پوزه با نسخه ضعیف تر خود یعنی E۵۳ دارد. مضاف بر آن ابعاد خروجی های هوا در دو گوشه سپر نیز نسبت به مدل E۵۳ بزرگ تر شده و یک ورودی هوای سوم باریک با عرض زیاد هم بین جلوپنجره و ورودی هوای مرکزی پایین طراحی شده است.

در پروفیل عقب E۶۳ S هم شاهد نصب یک اسپویلر برجسته تر در لبه صندوق عقب هستیم و یک خروجی اگزوز چهار تایی جای اگزوزهای دوگانه بیضی شکل E۵۳ را گرفته است. سایر تغییرات اعمال شده در این خودرو نسبت به E۶۳ پیشین، دقیقا مشابه با سایر مدل های E کلاس ۲۰۲۱ است.

مرسدس AMG E۶۳ جدید دارای پروفیل جلو با دیزاینی جدید شامل جلوپنجره ای متفاوت، چراغ های LED با گرافیکی متفاوت از قبل و همچنین پروفیل عقب با طراحی جدید شامل چراغ های عقب با گرافیکی متفاوت است. مضاف بر آن E۶۳ S دارای تجهیزات استاندارد جدیدی شامل یک دست رینگ ۲۰ اینچی پنج پره دوبل و سه رنگ جدید برای بدنه شامل خاکستری گرافیتی، نقره ای Cirrus و آبی Brilliant است.

کابین
با نگاهی به درون کابین، متوجه نصب جدیدترین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی MBUX مشابه نمونه نصب شده در E۵۳ در این خودرو می شویم. به طور کلی طراحی کابین E۶۳ مدل ۲۰۲۱ با نسخه فعلی این خودرو تفاوت چندانی ندارد، اما فرمان جدید تنها وجه تمایز اصلی کابین E۶۳ فیس لیفت نسبت به نسخه پیشین است. فرمان این خودرو در نسخه استاندارد هم مجهز به سیستم گرمکن است، اما به صورت آپشنال می توان فرمان را به صورت چرمی، الیاف میکروفایبر Dinamica یا ترکیبی از هر دو مواد سفارش داد.

روی فرمان این خودرو کلیدهای متنوعی طراحی و جانمایی شده تا راننده قادر باشد با استفاده از آنها تقریبا به تمامی سیستم های خودرو اعم از کمکی رانندگی، تنظیمات نمایشگرها، کروز کنترل، رانندگی بدون فرمان و چندین سیستم دیگر دسترسی داشته باشد.

مشخصات فنی
در بخش مشخصات فنی و پیشرانه فنی، E۶۳ فیس لیفت هیچ تفاوتی با نسخه پیشین خود ندارد که این موضوع ممکن است طرفداران مرسدس بنز را مقداری نا امید کند. به هر حال مرسدس AMG E۶۳ S از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۰۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر هم در نسخه سدان و هم در نسخه استیشن است.

وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها هم بر عهده گیربکس ۹ سرعته AMG Speedshit بوده که نیروی تولیدی را به هر چهار چرخ منتقل می کند. کمپانی AMG تخمین زده که E۶۳ S سدان قادر است طی ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این زمان در خصوص نسخه استیشن این خودرو چیزی معادل ۳.۴ ثانیه گزارش شده است.

قیمت
مرسدس بنز در این لحظه مطلبی در خصوص قیمت نسخه استیشن و سدان E۶۳ فیس لیفت عنوان نکرده و جزییات مربوط به آن با نزدیک شدن به زمان عرضه منتشر خواهد شد. اما اگر قیمت گذاری نسخه های ۲۰۲۱ مانند نمونه پیشین باشد، باید انتظار قیمت ۱۰۸ هزار دلاری برای نسخه سدان و ۱۱۲ هزار دلاری برای نسخه استیشن را داشت.

مشخصات فني مشابه با نسخه پيشين و ظاهري بروزرساني شده
معرفي مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استيشن فيس ليفتمشخصات فني مشابه با نسخه پيشين و ظاهري بروزرساني شده
معرفي مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استيشن فيس ليفتمشخصات فني مشابه با نسخه پيشين و ظاهري بروزرساني شده
معرفي مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استيشن فيس ليفت


مشخصات فنی مشابه با نسخه پیشین و ظاهری بروزرسانی شده
معرفی مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استیشن فیس لیفت
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۱۲

ارسال: شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۱۳

به روز شده: شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹:۲۲

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، مرسدس AMG

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۵۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.