دلایلی که باعث می‌شوند، سیتروئن C۳ یک خودروی کامل باشد

  متاسفانه تحریم‌ها، داغ بزرگی بر سینه صنعت خودروسازی کشور گذاشتند و زمانی که داشتیم از حضور خودروهای جذاب لذت می‌بردیم، ورود آنها متوقف شد و بعید بنظر می‌رسد حالا حالاها این مشکل برطرف شود. یکی از خودروهایی که می‌توانست فروش فوق‌العاده‌ای در ایران داشته باشد، سیتروئن C۳ بود. امروز به سراغ این خودروی کوچک اما دوست داشتنی رفته‌ایم تا با نقاط قوت آن بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.  

یک‌‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹:۲۶ |

طراحی خارجی خلاقانه
ظاهر فانتزی در عین حال اسپرت، رنگ‌بندی متنوع و جذاب و استفاده از المان‌های خلاقانه همانند بخش‌های کناری خودرو، ‌باعث شده تا سیتروئن C۳ یک خودروی تک در ایران باشد. هماهنگی طراحی، قدرت بالای سیتروئن را نشان می‌دهد و کسی نمی‌تواند بگوید که این ظاهر نقص دارد. بی‌شک شما با این خودرو همه را جادو خواهید کرد ولی حیف که تعداد محدودی از سیتروئن C۳ با قیمت بسیار بالا در بازار موجود است.

کابین شیک
سیتروئن برای طراحی کابین C۳ سنگ‌تمام گذاشته و در بحث ظاهری بسیار هماهنگ با نمای خارجی طراحی شده که می‌تواند تا سالها برای شما جذابیت داشته باشد. استفاده از المان‌هایی همانند طرح مربعی کنار درب خودروها، باعث شده تا حدودی جذابیت بخش داخلی همانند نمای بیرونی به‌اندازی کافی زیاد باشد.

موتور با راندمان عالی
موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر در قلب سیتروئن C۳ مجهز به توربوشارژر با قدرت خروجی ۱۶۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۴۰ نیوتن متر یک گزینه عالی برای چنین خودرویی با ابعاد کوچک و سبک محسوب می‌شود. شما در سربالایی‌های تند بدون کوچکترین افت فشار با خیال راحت می‌توانید به مسیر ادامه دهید. در سبقت‌ها کم نخواهید آورد و در جاده‌های کفی، بی‌شک یکی از بهترین‌ها خواهید بود.

تجهیزات کامل
سیتروئن C۳ موجود در ایران مدل فول آپشن و کامل است و از این لحاظ در بین رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های ترمز ABS، EBD، ESP، ASR و EBA، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HVAC، چراغ دیلایت، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل و سیستم ورود و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

کیفیت سواری عالی
به لطف فنربندی خوب و موتور قدرتمند شما با یک خودروی کامل روبرو هستید که هم هندلینگ خوبی دارد و هم در جاده سواری نرمی ارائه می‌کند. همچنین ایمنی بالا را می‌توانید زمانی متوجه شوید که این خودرو با قدرت چسبندگی عالی در جاده حرکت می‌کند. سیتروئن C۳ تعداد محدودی در بازار دارد و اگر همانند مزدا۳ در داخل کشور مونتاژ می‌شد، خط تولید آن می‌توانست از هر خودروی دیگری فعال‌تر باشد.


دلايلي كه باعث مي‌شوند، سيتروئن C۳ يك خودروي كامل باشد


دلایلی که باعث می‌شوند، سیتروئن C۳ یک خودروی کامل باشد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۰۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹:۲۶

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵:۳۵

کلید واژه‌‌ها: سیتروئن، سیتروئن C۳

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۲۹

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.