مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفی شد

  اوایل ماه گذشته میلادی مرسدس بنز از مدل جدید خودروهای کلاس E سدان رونمایی کرد و حالا این سازنده آلمانی مدل ۲۰۲۱ کوپه و کابریولت این خودروی محبوب را معرفی کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴:۰۵ |

طراحی مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت مدل ۲۰۲۱
مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت مدل ۲۰۲۱ به سپر جلو با طراحی جدید مجهز شده‌اند و مانند مدل سدان خود، از چراغ‌های LED به صورت استاندارد بهره می‌برند.

در بخش پشتی با تغییرات زیادی روبرو نیستیم و همچنان چراغ‌های باریک در این بخش قرار گرفته‌اند. اگرچه طراحی این خودروها نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده، اما خریداران اگر به ظاهر اسپرت علاقه داشته باشند باید به سراغ مدل‌ AMG آن‌ها بروند.

تغییرات در کابین بیشتر از ظاهر این خودروهای آلمانی هستند که برای مثال می‌توان به سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX به صورت استاندارد اشاره کرد.

خریداران در این خودروها به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دسترسی دارند که یکی از آن‌ها برای کیلومترشمار است و دیگری با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم سرگرمی و اطلاعات را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

در زمینه ایمنی مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت مدل ۲۰۲۱ به سیستم‌هایی مانند ترمز خودکار اضطراری، سیستم کمک پارک فعال با دوربین ۳۶۰ درجه و شناسایی نقاط کور مجهز شده‌اند که به صورت استاندارد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. با پرداخت مبلغ بالاتر هدآپ دیسپلی و همچنین پکیج کمک راننده شامل سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط و کروز کنترل فعال به این محصولات اضافه می‌شوند.

مشخصات فنی مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت جدید
بیشترین تغییر در این محصولات مربوط به موتور آن‌ها می‌شود. مدل E۴۵۰ دیگر با موتور V۶ ۳.۰ لیتری فروخته نمی‌شود و بجای آن، یک موتور ۶ سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ با سیستم EQ Boost در اختیار خریدار قرار می‌گیرد که می‌تواند ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

مدل بالاتر این خودرو یعنی AMG E۵۳ به موتور یکسان با برادر خود مجهز شده اما قادر به تولید ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور است. این خودروها به گیربکس ۹ سرعته خودکار مجهز شده‌اند که با توجه به مدلی که سفارش می‌دهید، قدرت تولیدی موتور را به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ منتقل می‌کند.

مرسدس بنز شتاب این خودروها را اعلام نکرده اما خبر از این داده که سرعت آن‌ها را به صورت الکترونیکی بر روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


مرسدس بنز كلاس E كوپه و كابريولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفي شد
مرسدس بنز كلاس E كوپه و كابريولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفي شد
مرسدس بنز كلاس E كوپه و كابريولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفي شد
مرسدس بنز كلاس E كوپه و كابريولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفي شد


مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریولت مدل ۲۰۲۱ رسما معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۰۰

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴:۰۵

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲:۴۹

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، بنز، بنز کلاس E کوپه، بنز کوپه

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: فارنت

بازدید: ۱۴۰۲

زبان: پارسی

(۷ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.