کیا پیکانتو فیس لیفت رسما در کره جنوبی معرفی شد

  کیا پیکانتو یک خودروی شهری کوچک کره‌ای است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.  

یک‌‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۵۳ |

در ماه ژانویه تصاویر کیا پیکانتو فیس لیفت | Kia Picanto Facelift همراه با پوشش مخصوص در زمان تست در هوای زمستانی منتشر شد و حال تقریبا پس از ۴ ماه، این خودروی کوچک در کره جنوبی معرفی شده است.

تا به امروز کیا پیکانتو در زادگاه خود با نام Morning شناخته می‌شد، اما کیا تصمیم گرفته که پیکانتو فیس لیفت را در کشور خود با نام Morning Urban معرفی کند تا تغییرات ظاهری آن بیشتر مورد توجه علاقه‌مندان به دنیای خودرو قرار بگیرد. در همان نگاه اول متوجه تغییر در طراحی این خودرو نسبت به مدل قبلی آن خواهید شد.

طراحی کیا پیکانتو فیس لیفت
کیا پیکانتو فیس لیفت از سپر جلو اسپرت به همراه چراغ‌های LED و جلو پنجره جدید بهره می‌برد. اطراف چراغ‌های مه شکن جلو نیز تریم کروم حضور دارد.

تغییرات مشابه در بخش پشتی این خودروی شهری کوچک نیز اعمال شده که شامل چراغ‌های LED جدید و یک دیفیوز کوچک می‌شود که با اگزوز‌های دوگانه که ظاهرا جعلی هستند، ادغام شده است.  از دیگر تغییرات ظاهری می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید به همراه تریم کروم رنگ روی درها اشاره کرد.

با ورود به کابین این خودروی کره‌ای با سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید به همراه نمایشگر ۸ اینچی و قابلیت اتصال چندگانه بلوتوث روبرو می‌شوید که توسط آن امکان اتصال همزمان دو دستگاه برای شما فراهم می‌شود. برای کیلومترشمار نیز یک نمایشگر کوچک ۴.۴ اینچی در میان ادوات آنالوگ برای دور موتور و سرعت در نظر گرفته است.

مشخصات موتور و قیمت Kia Picanto Facelift
از نظر قوای محرکه کیا پیکانتو فیس لیفت تنها با یک موتور در کره جنوبی به فروش می‌رسد که آن موتور ۳ سیلندر ۱.۰ لیتری تنفس طبیعی بنزینی است. این موتور می‌تواند ۷۵ اسب بخار قدرت و ۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این قدرت توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. کیا پیکانتو Morning Urban با قیمت پایه ۱۱,۹۵۰,۰۰۰ وون که معادل ۹,۷۶۰ دلار می‌شود در این کشور به فروش خواهد رسید.
 


کیا پیکانتو فیس لیفت رسما در کره جنوبی معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۸۸

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۵۳

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸:۲۸

کلید واژه‌‌ها: کیا، کیا پیکانتو

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: فارنت

بازدید: ۱۰۰۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.