رونمایی از هوراکان Evo RWD Spyder با فناوری واقعیت افزوده

  لامبورگینی برای اولین بار از واقعیت افزوده (AR) در وب سایت رسمی خود استفاده کرد تا محصول آینده خود را به نمایش بگذارد.  

یک‌‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۱۰ |

مدل جدید با موتور V۱۰ قوی و بدنه سبک‌تر، همراه با درایو چرخ‌های عقب و سیستم کنترل کشش عملکرد ویژه (P-TCS) عملکردی پویاتر و بهتر از گذشته خواهد داشت.

موتور بکار رفته در این خودرو ۶۱۰ اسب بخار (۴۴۹ کیلو وات) قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما به لطف بهینه‌سازی‌های انجام شده شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن فقط ۳،۵ ثانیه و حداکثر سرعت نیز ۳۲۴ کیلومتر در ساعت است و می‌توان به آن لقب فضاپیمای زمینی داد.

در طراحی Huracán EVO RWD Spyder یکپارچه سازی و عملکرد بهتر کاملا مشهود است و دقیقا همان چیزی است که باید یک لامبورگینی باشد. در ظاهر این مدل، تغییراتی همانند دیفیوزرها اعمال شده که ظاهر آن را تا حدودی نسبت به قبل متمایز می‌کند. سقف مدل Spyder در تنها ۱۷ ثانیه باز می‌شود و حتی در هنگام رانندگی با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت (۳۱ مایل در ساعت) می‌توان آن را باز کرد.

طیف وسیعی از گزینه‌های رنگ بدنه و تجهیزات رفاهی از طریق سایت لامبورگینی قابل سفارش است. سیستم تعلیق بسیار نرم‌تر از گذشته شده و به هیچ وجه ناهمواری‌های جاده را حس نخواهید کرد. صدای اگزوز این خودرو و تغییرات آیرودینامیکی بدنه، بسیار دلپذیر هستند. شاید در نگاه اول تفاوت ظاهری این مدل با نسخه‌های قبلی مشخص نباشد، اما وقتی تصاویر آنها را در کنار هم قرار دهید، به جزئیات زیبایی خواهید رسید.

یک صفحه لمسی HMI ۸.۴ اینچی در کنسول مرکزی هوراکان جدید، عملکرد این خودرو را کنترل می‌کند و همچنین امکان اتصال جامع برای تماس های تلفنی، دسترسی به اینترنت و Apple CarPlay را فراهم می‌کند. قیمت پایه این مدل را در بازارهای مختلف را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

اروپا: ۱۷۵،۸۳۸ یورو
انگلستان: ۱۵۱،۱۰۰ پوند
ایالات متحده: ۲۲۹،۴۲۸ دلار آمریکا
چین: ۲،۷۹۴،۰۰۰ یوان
ژاپن: ۲۶،۵۳۹،۶۳۵ ین


رونمایی از هوراکان Evo RWD Spyder با فناوری واقعیت افزوده
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۸۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۱۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷:۴۸

کلید واژه‌‌ها: لامبورگینی

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۶۵۷

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.