محبوب‌ترین رنگ‌های بدنه‌ی خودرو در بازار جهانی

  با وجود محبوبیت رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری در میان مشتریان، خودروسازان بزرگ جهان رنگ‌های جدیدی برای مدل‌های جدید عرضه کرده‌اند که جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسند.  

شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵:۳۱ |

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۹ انجام شد، محبوب‌ترین رنگ‌های خودرو به ترتیب سفید، سیاه و خاکستری هستند. این سه نوع رنگ، ۷۰ درصد از رنگ‌های موجود در کلیه خودروهای جدید فروخته شده را تشکیل می‌دهند. برای خودروهای جدید برندهایی مانند آکورا، شورولت، تویوتا و بسیاری از خودروسازان، رنگ‌های شگفت‌انگیزی عرضه کردند. در این مقاله ۱۵ رنگ محبوب به انتخاب سایت موتوروان معرفی می‌شود.

بی‌ام‌و

رنگ آمترین متالیک (Ametrin Metallic)، ماه سپتامبر توسط بی‌ام‌و در خودروی X۷ عرضه شد. اما مدتی نگذشته بود که بی‌ام‌و M۸ گرن کوپه جدید در اواخر سال با همان رنگ زرشکی تزئین شد. سایه عمیق روی خطوط براق بی‌ام‌و M۸ گرن کوپه مجهز به پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری، آن را به خودرویی دوست داشتنی و شیک تبدیل می‌کند آمترین متالیک باقیمت ۱،۹۵۰ دلار عرضه می‌شود.
 
تویوتا

تویوتا نه‌تنها خودروهای کلاس TRD Pro (که شامل تاکوما، توندرا ،۴Runner و سکویا می‌شود) را برای سال ۲۰۲۰ با به‌روزرسانی‌های فنی و ظاهر طراحی جدید تجهیز کرد، بلکه خودروساز ژاپنی رنگ جدیدی هم برای این محصولات ارائه داد. سبز ارتشی (Army Green) به سه گزینه جایگزین در طرح‌های رنگ TRD Pro می‌پیوندد، که به‌عنوان آپشن بدون هزینه در دسترس است و باعث می‌شود محصولات پرقدرت تویوتا بسیار جذاب‌تر به‌نظر برسند.

کیا

ظاهر تهاجمی کیا تلورید با رنگ Dark Moss حتی بهتر از پیش به‌نظر می‌رسد. کیا رنگ جدید Dark Moss را به‌عنوان ‌آپشنی بدون هزینه منحصراً برای شاسی‌بلند سه ردیفه تلوراید ارائه می‌دهد. مدل کوچک‌تر کیا سول نیز از رنگ مشابه Undercover Green برخوردار است، اما نمای رنگ سبز تیره‌تر تلورید را ندارد.

لکسوس

لکسوس LS با رنگ جدید و مخصوص Deep Garnet به‌ویژه در ترکیب با رینگ‌های کرومی ۲۰ اینچی سیاه کاملا جذاب و شیک شده است. لکسوس این رنگ مخصوص را تنها برای سری LS ۵۰۰ اینسپریشن منحصراً با پیشرانه ۳/۵ لیتری توئین توربو V۶ در دسترس قرار می‌دهد.

تویوتا

تویوتا سوپرا جدید در چند رنگ خوب عرضه می‌شود. درحالی‌که رنگ‌های روشنی مانند Nitro Yellow و Renaissance Red محبوب هستند، رنگ Downshift Blue نیز زیبا است.

پورشه

آبی یخی (Frozen Blue) توصیفی مناسب از رنگ جدید پورشه تایکان ۴S است.این رنگ نخستین خودروی الکتریکی پورشه را زیباتر کرده و آن را نسبت به برخی از رنگ‌های دیگر موجود در این فهرست جذاب‌تر می‌کند.

رولزرویس

مسلماً Fux Orange رنگی منحصربه‌فرد به شمار می‌رود که توسط مایکل فاکس، کلکسیونر معروف پیشنهاد شده است. بنابراین رولزرویس آن را درحالت عادی ارائه نمی‌دهد. احتمالاً مشتریان می‌توانند این رنگ سفارشی را با پرداخت هزینه لازم روی خودروی خود داشته باشند.

فورد

فورد موستانگ شلبی GT۵۰۰ دارای گزینه‌های شگفت‌انگیز برای انتخاب رنگ‌ها است، اما انتخاب تنها یک رنگ از میان آن‌ها سخت به‌نظر می‌رسد. اما تعداد زیادی عقیده دارند که Grabber Lime بهترین گزینه است. رنگ سبز روشن به خوبی بدنه خودروی فورد موستانگ شلبی GT۵۰۰ را نشان می‌دهد. این رنگ وقتی که با نوارهای مسابقه‌ای سفید و قطعات فیبر کربن همراه شود، حتی بهتر از قبل نیز به‌نظر می‌رسد.

تویوتا

تنها راه برای به‌دست آوردن تویوتا ۸۶ با رنگ سبز هاکونه، انتخاب مدل Hakone Edition است که با رینگ‌‌های برنزی ۱۷ اینچی نیز ترکیب می‌شود. البته چنین انتخابی، مبلغ ۲۹،۶۳۰ دلار (یا ۳۰،۳۵۰ دلار با انتخاب جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته) برای مشتریان هزینه دارد. این شرکت تنها چند صد نمونه از مدل Hakone Edition را عرضه می‌کند.

بنتلی

رنگ یخی بنتلی در سال جاری معرفی شده است که در بنتلی فلایینگ اسپر فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ به‌ویژه هنگامی که با رینگ‌های مشکی ۲۱ اینچی Mulliner و تزیینات Blackline انتخاب شود.

آکورا

برای تازه نگه داشتن NSX، آکورا امسال از چند رنگ جدید و فوق‌العاده رونمایی کرد. رنگ‌های Indy Yellow Pearl و Thermal Orange هر دو ۱،۰۰۰ دلار هستند. اگرچه بسیاری از خودروسازان دیگر رنگ نارنجی را به خوبی روی محصولات خود استفاده می‌کنند، آکورا یکی از معدود گزینه‌هایی است که با رنگ زرد بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

هیوندای

هیوندای ولستر N یکی از بهترین هاچ‌بک‌های بازار است. ولستر جدید هنگامی که با رنگ آبی پرفورمنس (Performance Blue) به‌عنوان یکی از چهار رنگ موجود برای مدل سال ۲۰۲۰ تزئین شود، بیشتر از پیش جذاب به‌نظر می‌رسد. این رنگ با تزئینات قرمز و فیبر کربن همراه می‌شود و ظاهری اسپرت و شایسته به هیوندای ولستر N می‌دهد.
 
رولزرویس

رولزرویس رنگ سفارشی Petra Gold را برای شاسی‌بلند کالینان در یکی از نمایندگی‌های ابوظبی معرفی کرد. اما این شرکت احتمالاً باید پیشنهاد استفاده از Petra Gold را به‌عنوان گزینه‌های استاندارد محصولاتش در نظر بگیرد، زیرا بسیار خیره‌کننده است. شاسی‌بلند رولزرویس با این رنگ طلایی می‌درخشد و حتی بهتر از پیش به‌نظر می‌رسد.

بنتلی

امسال بنتلی موفق شد تا در مسابقات پایکس پیک رکورد جدیدی به‌نام خود ثبت کند. این شرکت برای جشن گرفتن چنین اتفاقی، نسخه‌ای اختصاصی و زیبا از بنتلی کنتیننتال جی‌تی با رنگ سفارشی سبز رادیومی (Radium Green) و تیراژ ۱۵ دستگاه، همراه‌با نشان سفارشی «۱۰۰» در جلوپنجره به مناسبت صدمین سالگرد بنتلی، عرضه کرد.

شورولت

کامارو رنگ جدید و بسیار زیبایی را با نام شوک (Shock) برای مدل ۲۰۲۰ خود دریافت می‌کند. اولین باری که شورولت از این رنگ رونمایی کرد، در ماه ژوئیه بود و نوید عرضه محدود آن را برای روسیه داد. اما اکنون این رنگ در تمام مدل‌های کامارو ۲۰۲۰ به‌عنوان آپشن ۳۹۵ دلاری عرضه می‌شود.


محبوب‌ترین رنگ‌های بدنه‌ی خودرو در بازار جهانی
مقاله

کد محتوا: ۲۰۹۵۱

ارسال: شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵:۳۱

به روز شده: شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹:۵۱

کلید واژه‌‌ها: آکورا، تویوتا، شورولت، بی‌ام‌و، کیا، لکسوس، پورشه، رولزرویس، فورد، بنتلی، هیوندایی،

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۱۱۹۱

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۲ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.