غول ۸۰۰ اسب‌بخاری نفوذ ناپذیر

با مرسدس G۶۳ زرهی منصوری آشنا شوید

  چه عاشق خودروهای تیون شده کمپانی منصوری باشید و چه متنفر از آن، نمی‌توانید منکر شوید که همواره نتیجه پروژه‌های منصوری خودرویی خاص و منحصر به فرد است.  

سه‌‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹:۵۷ |

تا به امروز نسخه‌های مختلف بنتلی با ترکیب رنگی خاص و همچنین لامبورگینی‌هایی با کیت بدنه عجیب توسط این کمپانی توسعه یافته بود، اما هیچ یک از آن‌ها مانند این مرسدس G۶۳ AMG تیون شده عرق این تیونر ایرانی را در نیاورده بود.

جدیدترین پروژه منصوری تیونینگ یک دستگاه مرسدس AMG G۶۳ زرهی است و از نظر بسیاری از افراد، این پروژه یکی از بی روح‌ترین خودروهای تیون شده توسط این کمپانی با تجربه است. چراکه منصوری در این خودرو تغییرات کمی را در کابین و ظاهر آن به نسبت سایر پروژه‌های خود اعمال کرده است. از این رو منصوری هم این خودرو را صرفا با نام G۶۳ زرهی در وب‌سایت خود تبلیغ کرده و نامی جدید برای آن انتخاب نکرده. البته باید اظهار کنیم فردی که دنبال خرید خودرویی زرهی است، تنها مقاومت بدنه آن در شرایط بحرانی را می‌سنجد و توجه چندانی به استایل خودرو نمی‌کند. از این رو منصوری همزمان با معرفی این خودرو تصاویر مراحل تبدیل G۶۳ معمولی به زرهی را منتشر کرده تا توجه مخاطبان را به خوبی جلب کند.

رنگ بدنه نسخه AMG G۶۳ منصوری فیبر کربن خام است. قطعا این رنگ تاثیری روی ضد گلوله شدن این اسیووی قدرتمند ندارد، پس بهتر است بدانید که در زیر این رنگ هنر منصوری در زرهی کردن این خودرو نهفته است. منصوری این خودرو را در دو سطح زرهی VPAM۴ و VPAM۷ راهی بازار می‌کند که ضعیف‌ترین حالت آن مقاومت کافی در مقابل گلوله کلت دستی و قدرتمندترین حالت آن مقاومت کافی در مقابل گلوله رایفل با کالیبر ۳۰ را دارد. البته منصوری علاوه بر زرهی کردن این خودرو، دستی هم به پیشرانه آن کشیده و قدرت آن را در حالت پایه به مرز ۷۰۰ اسب‌بخار رسانده است. اما اگر به این سطح قدرت اکتفا نمی‌کنید، پکیج ۸۰۰ اسب‌بخاری همین خودرو نیز توسط منصوری ارائه شده و می‌توانید آن را سفارش دهید.


متاسفانه این تمام جزییاتی است که تا به امروز توسط منصوری منتشر شده، اما تصاویر منتشر شده طرح جدیدی را برای تودوزی کابین این G۶۳ زرهی به ما نشان می‌دهند که ترکیب چرم سفید با قهوه‌ای همراه با نورپردازی در رنگ‌های مختلف، فضای بسیار دلنشینی را برای این اسیووی لاکچری قدرتمند همه فن حریف پدید آورده است.

تا به امروز تصاویری که از خودروهای تیون شده منصوری دیده بودیم، همگی دارای رنگ‌هایی جذاب و کیت بدنه‌هایی اغراق آمیز و حجم پردازی شده بودند، اما این G۶۳ دارای رنگی تیره کربنی است که در تصاویر خام بدنه آن کاملا تلاش‌های منصوری برای زرهی کردن این خودرو و نصب قطعا فولادی مقاوم برای جلوگیری از ورود گلوله به کابین مشخص است. پس باید اعتراف کنیم که ما تا به امروز چنین پروژه‌ای را از این تیونر ایرانی ندیده بودیم. اگر جزو افرادی هستید که نیاز به یک مرسدس G۶۳ ۸۰۰ اسب‌بخاری زرهی دارید، بهتر است بدانید که منصوری برای تولید آن مبلغ کمی دریافت نمی‌کند، اما در این لحظه نرخ مشخصی توسط این کمپانی اعلام نشده است.


غول ۸۰۰ اسب‌بخاری نفوذ ناپذیر
با مرسدس G۶۳ زرهی منصوری آشنا شوید
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۴۸

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹:۵۷

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۴۰

کلید واژه‌‌ها: مرسدس، لامبورگینی، بنتلی، تیونینگ منصوری

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۱۹

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.