تنها پنج دستگاه از آن تولید می‌شود

افشای مشخصات فنی پاگانی هوایرا ایمولا + فیلم

  پاگانی هوایرا ایمولا تنها یکی از چندین نسخه ویژه تولید محدودی است که این کمپانی برای ابرخودروی هوایرا توسعه داده است.  

یک‌‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۵۸ |

نسخه ایمولا هوایرا به صورت مخفیانه و خیلی بی سر و صدا در سپتامبر سال ۲۰۱۹ درست زمانی که اولین نمونه آن به مشتری تحویل داده شد، معرفی شد. پاگانی تنها پنج نسخه از هوایرا ایمولا را تولید خواهد کرد که تمام پنج دستگاه آن پیشتر فروخته شده‌اند.

در سپتامبر ۲۰۱۹ مشخصات فنی هوایرا ایمولا برای علاقمندان به این خودرو مبهم بود، اما این کمپانی به تازگی طی خبری رسمی اطلاعات جذابی را از این خودرو به همراه تصاویری از آن را منتشر کرده است. قلب تپنده این ابرخودرو، پیشرانه ۶ لیتری ۱۲ سیلندر دو توربوشارژه AMG بوده که ویژه این خودرو توسعه یافته و قادر به تولید بیشینه قدرت ۸۲۷ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۱۰۰ نیوتن‌متر است. تمامی این قدرت توسط یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به این آمار و ارقام، باید اظهار کرد که هوایرا ایمولا ۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری نسبت به هوایرا BC رودستر تولید می‌کند.

هوایرا ایمولا علاوه بر بهره بردن از پیشرانه به‌روزرسانی شده ۱۲ سیلندر AMG، به پنل‌های بدنه جدیدی هم مجهز شده تا آیرودینامیک آن نسبت به مدل‌های پیشین تا حد ممکن بهتر شود. از جمله المان‌های جدید نصب شده در ایمولا می‌توان به بال بزرگ عقب و دیفیوزر بزرگ آن اشاره کرد؛ باید اظهار داشت که طراحی این دیفیوزر به منظور تسهیل عبور جریان هوا به مراتب نسبت به نمونه نصب شده روی هوایرا BC خشن‌تر است.


پروفیل جانبی ایمولا هم نسبت به نسخه‌های پیشین هوایرا به‌روزرسانی شده؛ چراکه در این نسخه ورودی‌های هوای بیشتر و بزرگتری در پروفیل جانبی آن طراحی شده است، ضمن اینکه روی سقف یک ورودی هوا نیز دیده می‌شود که یادآور زوندای افسانه‌ای است. علاوه بر تمامی مشخصات ذکر شده، بهتر است بدانید که این ابرخودرو وزن خالصی معادل ۱۲۴۶ کیلوگرم داشته و با این وزن کم و پیشرانه نیرومند، یقینا عملکردی خیره کننده را باید از آن متصور بود.

در این لحظه مطلبی در خصوص قیمت هوایرا ایمولا عنوان نشده، اما لازم است یادآور شویم که نسخه BC هوایرا که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، قیمتی معادل ۲.۵ میلیون دلار داشت؛ بدین ترتیب تعجبی ندارد که این نسخه قیمتی فراتر از ۳.۵ میلیون دلار هم داشته باشد.


تنها پنج دستگاه از آن تولید می‌شود
افشای مشخصات فنی پاگانی هوایرا ایمولا + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۲۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۵۸

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳:۵۰

کلید واژه‌‌ها: پاگانی، پاگانی هوایرا، هوایرا ایمولا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۷۲۹

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.