مک لارن شیطان سیاه / روح فرمول یک در کالبد اسپرت خیابانی

  باتوجه به تولید محدود، قیمت بالا و تفاوت هایی که سوپراسپرت های حرفه ای مانند لامبورگینی، فراری، مک لارن و ... با خودروهای متعارف شهری دارند، حضور آنها در هر مکانی می تواند مخاطبین زیادی را به خود مشغول کند.  

پنج‌‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷:۵۱ |

در تمامی نقاط جهان مالکان این محصولات ارتباط نزدیکی با کارشناسان و نشریات تخصصی خودرو دارند و معمولا هیولای خیابانی خود را برای تهیه گزارش ها و آلبوم های تصویری در اختیار خبرنگاران قرار می دهند.

امروز هم یک دستگاه مک لارن ۷۲۰اس سوژه ای برای عکاسی و تهیه گزارش بوده که در ادامه جزئیات آنرا مشاهده خواهید کرد.

مک لارن اتوموتیو کار خود را در سال ۱۹۸۹ با انگیزه تولید خودروهای شهری که روح فرمول۱ در آنها دمیده شده باشد، آغاز کرد و ۷۲۰ اس نیز یکی از پروژه های موفق این گروه محسوب می شود.

خودرویی که تصاویر آنرا مشاهده خواهید کرد یک نمونه مشکی رنگ مدل ۲۰۱۸ از "مک لارن ۷۲۰ اس" است که برچسب قیمت ۳۹۸۹۸۰ دلاری دارد. مالک خودرو نام "شیطان سیاه" را برای آن انتخاب و در شرایط بسیار مطلوبی آنرا نگهداری کرده است.

این محصول از منظر ابعاد؛ ۴۵۴۳ میلیمتر در طول، ۱۹۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۱۹۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۶۷۰ میلیمتر است.

در تولید مک لارن قوانین ائروداینامیک در بهترین شکل آن رعایت شده، یک اسپویلر بزرگ در قسمت جلو و ارتفاع کم به تسهیل عبور هوا از روی خودرو کمک می کند. این ویژگی با حضور یک اسپویلر فعال در قسمت انتهای ۷۲۰اس تکمیل می شود.

نکته جالب در رابطه با طراحی بخش انتهایی ۷۲۰اس؛ اتفاق نظر اکثر کارشناسان بر ارائه یک طراحی فوق العاده زیبا، کاربردی و بی نقص از جانب مک لارن است که آنرا از دیگر سوپراسپرت ها پیش می اندازد.

قطعات فیبرکربن، بافت لانه زنبوری ورودی های هوا و جانمایی خلاقانه خروجی های اگزوز بر زیبایی های مجموعه افزوده است.


برای بخش پیشرانه از یک تپنده ۸ سیلندر توربوشارژ دوقلو با ۷۱۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۶۸ پوندفوت استفاده شده است.  این مجموعه با یک جعبه دنده دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ می شود. با توجه به وزن(خالص) ۱۳۲۲ کیلوگرمی ۷۲۰اس و توجه به ویژگی های موتور حتی روی کاغذ هم می توان غرش ها و قدرت عملکردی بالای این خودرو روی جاده را تصور کرد.


مک لارن شیطان سیاه / روح فرمول یک در کالبد اسپرت خیابانی
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۰۵

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷:۵۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۲

کلید واژه‌‌ها: مک لارن، فراری، لامبورگینی، خودرو اسپرت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۹۷۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.