دارای هفت نسخه هیبریدی و دو پیشرانه جدید

تصاویر رسمی مرسدس بنز E کلاس فیس لیفت منتشر شد

  نسل فعلی مرسدس بنز E کلاس از سال ۲۰۱۶ در حال عرضه است، با توجه به اینکه اکنون در سال ۲۰۲۰ هستیم به خوبی نیاز به فیس لیفت این سدان لاکچری احساس می‌شد.  

چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۳۸ |

از این رو مرسدس قصد دارد نسخه فیس لیفت این خودرو را با تغییرات ظاهری و داخلی اندک و ارتقا سطح تکنولوژی و پیشرانه هیبریدی در تابستان به بازار عرضه کند. اما متاسفانه در این لحظه تمامی جزییات E کلاس فیس لیفت منتشر نشده است.

دلیل کمبود اطلاعات در خصوص این سدان لوکس این است که مرسدس هنوز این خودرو را به صورت رسمی رونمایی نکرده، اما تیزرهای رسمی این خودرو را که شامل تصاویری واقعی از E کلاس هستند را منتشر کرده که تنها قسمت‌هایی از بدنه با کاور به منظور مخفی کاری پوشانده شده است. با توجه به محل نصب کاورها، انتظار می‌رود که تغییراتی جزیی در پروفیل جلو و عقب E کلاس اعمال شده باشد که همین تغییرات در نسخه AMG هم اعمال شده است. انتظار می‌رود که جلوپنجره پانامریکانای نسخه AMG هم تغییراتی نسبت به قبل کرده باشد.

تغییرات نسخه فیس لیفت E کلاس تنها به ظاهر بیرونی محدود نمی‌شود؛ بلکه درون کابین انتظار نصب یک فرمان جدید و آخرین نسخه سیستم سرگرمی MBUX وجود دارد. علاوه بر نصب نمایشگرهای متعدد درون کابین این نسخه فیس لیفت، احتمال به‌روزرسانی سیستم Intelligent درایو در نسخه فیس لیفت E کلاس نیز وجود دارد که شامل سیستم‌های کمکی فرمان، ترمز و کنترل گرفتن فرمان در ترافیک و شریط بحرانی است.

مشخصات کلی پیشرانه‌های قابل نصب روی E کلاس فیس لیفت منتشر نشده، اما مرسدس اظهار کرده هفت مدل پلاگ این هیبریدی شامل نسخه‌های ۴Matic و استیشن در سبد محصولات این خودرو خواهد بود. دو پیشرانه جدید هم برای این خودرو در دسترس است؛ اولی یک موتور دو لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با سیستم هیبریدی ملایم و ژنراتور استارتر است که بیشینه قدرت تولیدی آن ۲۶۸ اسب‌بخار اعلام شده است. دومی هم یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خطی است که قادر به تولید بیشینه قدرت ۳۶۲ اسب‌بخار است.


دارای هفت نسخه هیبریدی و دو پیشرانه جدید
تصاویر رسمی مرسدس بنز E کلاس فیس لیفت منتشر شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۰۴

ارسال: چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۳۸

به روز شده: چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳:۵۲

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، مرسدس بنز E کلاس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۰۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.