بهترین پوسترهای خودرویی سال ۲۰۱۹!

  سال ۲۰۱۹ نیز با تمام اتفاقات ریزودرشت خودرویی که در آن نمود پیدا کرد، با تمام نمایشگاه‌ها و موتورشوهای بین‌المللی، معرفی و تولید ابرخودروهای جدید، خودروهای برقی جذاب، خودروان هایی برای نسل آینده و حتی ورود برخی از شرکت‌های خودروسازی به صنعت حمل‌ونقل هوایی به پایان رسید.  

چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲:۰۴ |

اما جای شکی نیست که تصاویر و پوسترهای خودرویی که امروزه می‌تواند در صفحه موبایل، کامپیوترها، تبلت ها و حتی دیوار اتاق‌ها جای بگیرد، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها برای جوانان و کسانی است که عاشق این صنعت پرهیاهو و جذاب بوده و آن را با جدیت دنبال می‌کنند. در سال ۲۰۱۹ نیز این تصاویر خودرویی که هر یک از آن‌ها می‌تواند الهام‌بخش، طراحی، خلاقیت و قدرت نهفته درون آن خودرو را به دید بیننده خود جذاب به نظر برساند، وجود داشته‌اند. البته هیچ‌یکی از این فینالیست‌های فهرست ما، قیمت بسیار بالایی نداشته و با همان قیمت‌های عرف جهانی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار، به فروش می‌روند.

فینالیست: مک لارن ۷۲۰S اسپایدر ۲۰۱۹

کدام جوان یا کودکی است که عاشق خودروهای جذاب باشد و نخواهد یک مک لارن ۷۲۰S نارنجی‌رنگ خوش‌چهره را بر روی دیوار اتاق خود داشته باشد؟ این خودروی بریتانیایی جذاب، توسط یک قلب تپنده ۴ لیتری ۸ سیلندر (V۸) تغذیه‌شده که با استفاده از سیستم توربو دوقلو، می‌تواند ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین تنها ۲.۸ ثانیه زمان لازم است تا ۷۲۰S اسپایدر، از حالت سکون به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. سرعت نهایی آن نیز ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت است.

البته قیمت این خوش‌چهره مک لارن که زیبایی طراحی آن، قسمتی جداناپذیر از خودرو محسوب می‌شود،۳۰۶,۰۰۰ دلار بوده که در مقایسه با دیگر فینالیست‌ها، کمی بالا به نظر می‌رسد.

فینالیست: تویوتا جی آر سوپرا ۲۰۲۰

لازم نیست که تمامی این خودروهای فینالیست، بسیار گران‌قیمت باشند. تویوتا سوپرا ژاپنی باقیمت پایه ۴۹,۹۹۰ دلاری نیز مصداقی بارز برای این ادعاست که می‌تواند خود را در بین بهترین‌ها مشاهده کند. خودرویی که با روی کار آمدن نسل‌های جدید، توانسته جای خود را در دل‌های عاشقان خودروهای اسپرت و حتی ژاپنی، باز کند و تبدیل به یک خودروی نمادین شود.

تویوتا سوپرا همچنین با یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی متعلق به شرکت بی ام و که می‌تواند ۳۳۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و در کمتر از ۴ ثانیه، شتاب گیری تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت انجام دهد، یک خودروی سریع محسوب می‌شود.

برنده: فورد شلبی جی تی ۵۰۰ مدل ۲۰۲۰

زمانی که بخواهیم برنده این پوسترها را در بین فینالیست‌ها معرفی نماییم، این خودروی آمریکایی بیشتر از دیگران، خودنمایی کرده و چهره جذابش را به ما نشان می‌دهد.GT۵۰۰ جدید را می‌توان سریع‌ترین و قدرتمندترین موستانگی دانست که تاکنون وجود داشته است.

خودرویی با قلب تپنده ۵.۲ لیتری ۸ سیلندر که با استفاده از سامانه سوپرشارژ، می‌تواند قدرت ۷۶۰ اسب بخار را به زیر پای راننده خود منتقل کند. شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر بر ساعت (۶۰ مایل بر ساعت) جدیدترین موستانگ نیز تنها ۳.۵ ثانیه است.درست مانند تویوتا سوپرا ژاپنی،GT۵۰۰ نیز باقیمت پایه زیر صد هزار دلار و باقیمت ۷۳,۹۹۵ دلار به فروش می‌رود.


بهترین پوسترهای خودرویی سال ۲۰۱۹!
یادداشت

کد محتوا: ۲۰۸۸۳

ارسال: چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲:۰۴

به روز شده: چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵:۲۲

کلید واژه‌‌ها: مک لار ن، تویوتا، فورد

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۵۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.