شیرون هرمس ادیشن نتیجه یک پروژه چهار ساله

جدیدترین عضو گاراژ مانی خوشبین

  مانی خوشبین یک میلیاردر ایرانی ساکن کالیفرنیاست که به دارا بودن یک گاراژ مملو از ابرخودروهای تک و خاص شهرت یافته و در سطح جهان بیشتر ماشین بازان و علاقمندان به دنیای خودرو وی را می‌شناسند.  

دوشنبه، ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲:۴۷ |

پیش از پایان ۲۰۱۸ گزارشی از گاراژ شخصی وی منتشر شده بود که ابرخودروهای خاص و سفارشی موجود در آن هوش از سر هر بیننده‌ای می‌برد.

مانی خوشبین مالک و مدیرعامل کمپانی خوشبین در کالیفرنیا است؛ فعالیت این شرکت در زمینه املاک و مستغلات بوده و مالک آن علاقه بسیار شدیدی به ماشین بازی و خرید خودروهای تک و خاص دارد. ابرخودروهایی از برند کونیخزگ، مک‌لارن و پاگانی تنها جز محدودی از گاراژ چند ده میلیاردی مانی هستند. پاگانی هوایرا مانی خوشبین به دلیل تم هرمس و جزییاتی که در آن وجود دارد در سطح دنیا منحصر به فرد است؛ اما ظاهرا وی علاقه به دارابودن ابرخودرویی از برند بوگاتی با تم هرمس استایل نیز داشته که پیشتر خبر پروژه همکاری مانی با بوگاتی توسط وی منتشر شده بود.

ظاهرا انتظارها برای دیدن شاهکار بوگاتی و مانی خوشبین به پایان رسیده و شیرون هرمس ادیشن مانی به وی تحویل داده شده و مانی تصاویر و ویدیویی از این ابرخودروی منحصر به فرد را در اینستاگرام و یوتوب منتشر کرده است. به گفته مانی شیرون هرمس ادیشن نتیجه یک پروژه چهار ساله است؛ وی در این سال‌ها سفرهای مختلفی را کرده و شیرون‌های مختلفی را بررسی کرد تا بتواند آن نسخه‌ای که به دلش می‌نشیند را انتخاب کند. بدین ترتیب این چهار سال برای مانی پر استرس و پر هیجان بوده تا سرانجام وی موفق به انتخاب شیرون مورد علاقه خود شده است.

بدنه این نسخه شیرون به رنگ سفید بوده و طرح رودری آن اسب هرمس است؛ ضمن اینکه همین دیزاین در زیر بال بزرگ عقب نیز اعمال شده که همین موضوع این شیرون را در سطح دنیا خاص و منحصر به فرد کرده است. علاوه بر بدنه بیرونی، کابین نیز تماما به رنگ سفید بوده که به زیبایی این ابرخودروی خاص افزوده است.

این نسخه شیرون نیز مانند تمام نمونه‌های استاندارد دیگر به همان نیروگاه فوق قدرتمند ۸ لیتری ۱۶ سیلندر چهار توربوشارژه فولکس واگن مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۵۰۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۶۰۰ نیوتن‌متر است. مانی اظهار کرده که قصد دارد این خودرو را در چهارم ژانویه ۲۰۲۰ در بین عموم به نمایش بگذارد و در آن زمان تصاویر بیشتری از این ابرخودروی منحصر به فرد منتشر خواهد شد.

شيرون هرمس اديشن نتيجه يك پروژه چهار ساله
جديدترين عضو گاراژ ماني خوشبينشيرون هرمس اديشن نتيجه يك پروژه چهار ساله
جديدترين عضو گاراژ ماني خوشبينشيرون هرمس اديشن نتيجه يك پروژه چهار ساله
جديدترين عضو گاراژ ماني خوشبينشيرون هرمس اديشن نتيجه يك پروژه چهار ساله
جديدترين عضو گاراژ ماني خوشبين


شیرون هرمس ادیشن نتیجه یک پروژه چهار ساله
جدیدترین عضو گاراژ مانی خوشبین
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۸۱

ارسال: دوشنبه، ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲:۴۷

به روز شده: دوشنبه، ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷:۱۴

کلید واژه‌‌ها: بوگاتی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۱۴۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.