تیزپای ژاپنی همچنان تولید می شود

معرفی هاچ بک محبوب سوزوکی

  سوئیفت یکی از محصولات سوزوکی در کلاس سوپر مینی ها است که از سال ۲۰۰۴ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این خودروی جمع و جور فروش مناسبی برای سوزوکی در بازارهای خارجی نیز همراه داشته که همین مساله عامل تداوم تولید آن برای نزدیک به دو دهه است.  

یک‌‌شنبه، ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳:۳۱ |

سوزوکی سوئیفت اسپرت مدل ۲۰۱۹ یکی از جذاب ترین ویرایش های این خانواده است که ویژگی های جالبی را به عنوان یک خودروی شهری کوچک، سریع، زیبا و مبتنی بر فناوری های روز ارائه می دهد.

طراحی
دماغه بی نقص متشکل از چراغ های بزرگ با گرافیک جذاب، گریل(جلوپنجره) توسعه یافته در عرض و ارتفاع، بامپر(سپر) یکپارچه با دو مه شکن بزرگ؛ به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند. سوزوکی در این قسمت یک اسپویلر را نیز زیر بامپر قرار داده تا هر چه بیشتر شخصیت اسپرت این محصول را برجسته کند.

با حرکت به سمت نمای جانبی بهترین بازخورد را باید از شیب سقف دریافت کرد زیرا مدلی شبیه به خودروهای جعبه ای پیش روی مخاطب قرار گرفته است.

شیب آرام و طراحی فوق العاده زیبای آخرین ستون موجب شده تا شیشه درب عقب الگوی خاصی به خود بگیرد. در قسمت رکاب نیز می توان کیت بدنه هماهنگ با اسپویلر جلو را مشاهده کرد که از ویژگی های یک خودروی اسپرت است.

به آنچه مطرح شد رینگ های آلومینیومی را نیز باید اضافه کنید که در حالت استاندارد طرح های متنوع و جذاب دارند.

در نمای عقب بازهم سوزوکی عملکرد موفقی داشته و انتخاب مناسب برای الگوی چراغ های اصلی موجب شده تا همه چیز عالی به نظر آید. دیفیوزر با دو خروجی اگزوز در طرفین به شکل دایره ای نیز از یک هیولای کوچک ژاپنی خبر می دهد.

کابین
فضای داخل کابین یک محیط جمع و جور و البته بسیار شلوغ است که مواد باکیفیتی برای تولید آن استفاده شده است.

نشانگر آمپر دایره ای در ترکیب با یک نمایشگر دیجیتال میان آن، نمایشگر لمسی ۷ اینچی در مرکز کنسول ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، دوربین محیطی، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار رانندگی بین خطوط، ترمز اضطراری هوشمند و ... از ویژگی های این محصول محسوب می شوند.

پیشرانه
برای سوئیفت اسپرت ۲۰۱۹ از یک تپنده ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری مجهز به توربوشارژ استفاه شده که میزان خروجی آن برابر با ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور نیز برابر با ۱۷۰ پوندفوت است. جعبه دنده نیز تعویض دنده ها با فاصله کوتاه را پشتیبانی می کند تا این اسپرت ژاپنی شتاب و نفس بالایی را به نمایش بگذارد.

این محصول برچسب قیمت ۲۳۵۰۰ دلاری دارد.


تیزپای ژاپنی همچنان تولید می شود
معرفی هاچ بک محبوب سوزوکی
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۸۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳:۳۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱:۲۸

کلید واژه‌‌ها: سوزوکی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۶۹۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.