در حالی که به نظر میرسد که ازدحام برنامههای این برند در سال ۲۰۲۰ مقداری کمتر باشد، اما این کمپانی در حال توسعه چندین محصول جدید برای عرضه در اوایل دهه بعدی میلادی است. مهمترین محصول در حال توسعه این کمپانی بی شک Purosangue بوده که اولین اسیووی فراری محسوب شده و ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۱ رونمایی و عرضه شود.
مایکل لیترز مدیر توسعه تکنولوژی فراری اظهار کرد که Purosangue از پلتفرم مشترکی با محصول تازه معرفی شده روما بهره میبرد. بدین ترتیب انتظار میرود که المانهای مشترکی در طراحی اولین اسیووی فراری با این محصول گرند تورر دیده شود. به گفته بسیاری از رسانهها، فراری قصد دارد یک پیشرانه پلاگ این هیبریدی را در زیر کاپوت Purosangue نصب کند. فراری رسما اعلام کرده این پلتفرم جدید با انواع پیشرانههای شش، هشت و ۱۲ سیلندر سازگاری دارد.
این اسیووی در فراری با کد "۱۷۵" شناخته میشود و انتظار میرود که مجهزترین نسخه آن به نمونه تکامل یافته پیشرانه تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری فراری بدون هیچ الکتریکی سازی تجهیز شده باشد. ظاهرا مهندسین فراری علاقهای ندارند که پیشرانه ۱۲ سیلندر این کمپانی را با سیستم هیبریدی ترکیب کنند، چراکه این موضوع موجب بالا رفتن وزن محصولات این کمپانی خواهد شد. در واقع فراری معتقد است که ترکیب الکتریکی سازی با پیشرانههای سبک و کم حجم، عملکرد بهتری دارد.
فراری قصد دارد به عنوان جانشین لافراری، ابرخودرویی به نام Galliera را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. نیازی نیست که قلب تپنده این ابرخودرو قدرتی بیشتر از نیروگاه ۹۸۶ اسببخاری SF۹۰ Stradale تولید کند، بلکه فراری در توسعه این ابرخودرو باید تمرکز بیشتری روی کاهش وزن و بهبود آیرودینامیک کند.
در حالی که الکتریکی سازی کلید موفقیت خودروسازان برای فعالیت در دهه جدید است، فراری اظهار کرده که پیشرانههای درونسوز این کمپانی حداقل تا سال ۲۰۲۵ و تا زمانی که تکنولوژی باتریها پیشرفت لازم را بکند از رده خارج نخواهند شد.