در سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

مشخصات فنی ب‌ام‌و iX۳ منتشر شد + فیلم

  ب‌ام‌و پس از رونمایی iX۳ مفهومی در آپریل ۲۰۱۸، روزهای بسیار سختی را برای توسعه نسخه تولیدی این کراس‌اوور تمام الکتریکی سپری کرد. حال این کمپانی باواریایی برخی از مشخصات فنی این خودرو را اعلام کرده و ظاهرا قرار است که تولید آن در سال ۲۰۲۰ در کارخانه‌ای در چین که به موجب سرمایه گذاری مشترک با برلیانس احداث شده، آغاز شود.  

شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹:۰۹ |

اولین و مهم‌ترین ویژگی منتشر شده از این خودرو، ظرفیت ۷۴ کیلووات ساعتی پک باتری آن است؛ به موجب این باتری، iX۳ تمام الکتریکی قادر است بیشینه مسافت ۴۴۰ کیلومتر را با یکبار شارژ کامل طی کند. البته در نظر داشته باشید که این میزان مسافت توسط سیکل WLTP اروپا محاسبه شده که انتظار می‌رود مسافت قابل پیمایش آن در سیکل واقعی مقداری کمتر باشد.

قلب تپنده این خودرو، پنجمین نسل پیشرانه‌های الکتریکی ب‌ام‌و مووسم به eDrive بوده و ب‌ام‌و با افتخار اظهار داشته که تمامی اجزا و ادوات مربوط به این پیشرانه توسط این کمپانی توسعه یافته است. این پیشرانه از منظر قدرت و ذخیره انرژی قابل انعطاف بوده و ب‌ام‌و قادر است آن را روی محصولات مختلف از انواع سگمنت‌ها نصب کند.

ب‌ام‌و اظهار داشته که iX۳ در حالت ماکزیمم خروجی قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۸۶ اسب‌بخار و گشتاور آنی ۴۰۰ نیوتن‌متر است. این قدرت توسط یک موتور الکتریکی تامین شده که تمامی نیروی تولیدی آن به محور عقب منتقل می‌شود. بعید است که ب‌ام‌و در آینده نسخه تمام چرخ محرک iX۳ را عرضه نکند، اما به هر حال در ابتدا این خودرو تنها به صورت عقب محرک خواهد بود.

ب‌ام‌و اظهار کرده که پیشرانه الکتریکی iX۳ در ازای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت، به حدود ۲۰ کیلووات ساعت انرژی نیاز دارد که این موجب شده ب‌ام‌و قادر باشد از یک پک باتری کوچک برای نصب روی این خودرو استفاده کند. با ورود iX۳ به بازار، X۳ به اولین محصول ب‌ام‌و تبدیل می‌شود که دارای نسخه بنزینی، دیزلی، پلاگ این هیبریدی و تمام الکتریکی است.

در سال ۲۰۲۰ رونمايي مي‌شود
مشخصات فني ب‌ام‌و iX۳ منتشر شد + فيلم


در سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود
مشخصات فنی ب‌ام‌و iX۳ منتشر شد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۷۳

ارسال: شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹:۰۹

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷:۵۸

کلید واژه‌‌ها: ب‌ام‌و، ب‌ام‌و iX۳

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۴۴

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.