تغییرات ظاهری و ارتقا سطح تکنولوژی

آئودی RS۵ فیس لیفت معرفی شد

  سال ۲۰۱۹ برای کمپانی آئودی اسپرت سال بسیار پرمشغله‌ای بوده و این کمپانی به تازگی با رونمایی نسخه‌های فیس لیفت شده RS۵ کوپه و اسپرتبک به این مشغله‌ها خاتمه بخشیده است.  

پنج‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶:۲۸ |

همانگونه که انتظار می‌رفت آئودی در طراحی این دو خودرو نسخه‌های ارزان قیمت‌تر آنها یعنی A۵ و S۵ را که پیشتر فیس لیفت شده بودند الگو قرار داده است.


بارزترین تغییر در طراحی این دو نسخه RS۵ نسبت به قبل، نصب جلوپنجره عریض‌تر و همچنین چراغ‌های به‌روزرسانی شده و مجهز به تکنولوژی لیزر و LED ماتریکس هستند. تغییرات اعمال شده در طراحی این دو خودروی به‌روزرسانی شده بسیار چشمگیر هستند؛ چراکه آئودی ورودی‌های هوای جدیدی را در بالای جلوپنجره نصب کرده تا چهره این دو نسخه RS۵ به آئودی ۱۹۸۴ کواترو شبیه شود. در ادامه تغییرات ظاهری، آئودی رکاب‌های جانبی و همچنین دیفیوزر جدیدی را برای آنها نصب کرده است. آئودی ضمن عرضه یک پکیج آپشنال فیبرکربنی به منظور بهبود جنبه بصری و کاهش وزن، دو رنگ آبی توربو و قرمز تانگو را به لیست رنگ‌های پیشین این خودرو اضافه کرده است. آئودی در تولید سقف نسخه کوپه RS۵ از مواد پلیمری فیبرکربن استفاده کرده که این موضوع باعث کاهش ۴ کیلوگرمی وزن این خودرو شده است.


آئودی هر دو نسخه RS۵ فیس لیفت را به صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۹ اینچی راهی بازار می‌کند، اما به صورت آپشنال امکان نصب رینگ ۲۰ اینچی نیز وجود دارد. مشتریان امکان سفارش این رینگ‌ها را در رنگ برنز مات یا مشکی براق دارند تا چهره این خودرو را خاص‌تر و جذاب‌تر کنند. این خودرو به صورت استاندارد با دیسک‌های ترمز استیل با کالیپر مشکی و قرمز راهی بازار می‌شود، اما به صورت آپشنال امکان نصب دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی با کالیپرهای آبی، قرمز یا خاکستری نیز وجود دارد.


به محض ورود به کابین متوجه به‌روزرسانی سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی RS۵ نسبت به قبل می‌شوید؛ آئودی برای این خودروی اسپرت قدرتمند یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی جدید نصب کرده است. نمایشگر سیستم سرگرمی RS۵ برخلاف خودروهای بزرگتر آئودی مانند A۸، A۷ و A۶ هنوز به صورت تبلت مانند در قسمت بالایی داشبورد نصب شده است. در پشت فرمان هم یک پشت آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی نصب شده که دارای نشانگرهای ویژه خودروهای RS این کمپانی نیز است.

در حالی که آئودی برای S۵ پیشرانه دیزلی جدیدی را برای بازار اروپا عرضه کرده، اما RS۵ فیس لیفت را همچنان با همان پیشرانه قبلی راهی بازار کرده است. بدین ترتیب در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه شش سیلندر ۲.۹ لیتری توربوشارژ با بیشینه قدرت تولیدی ۴۴۴ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر قرار دارد. هر دو نسخه کوپه و سدان RS۵ قادر هستند طی ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسند و بیشینه سرعت هر دو آنها نیز ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. آئودی به زودی فروش RS۵ فیس لیفت شده را آغاز خواهد کرد و برای نسخه کوپه و سدان آن برچسب قیمت پایه ۹۳ هزار دلار را درنظر گرفته است.


تغییرات ظاهری و ارتقا سطح تکنولوژی
آئودی RS۵ فیس لیفت معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۶۶

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶:۲۸

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲:۰۳

کلید واژه‌‌ها: آئودی، فیس لیفت، خودرو کوپه

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۸۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.