به‌روزرسانی‌های بسیار جذاب ظاهری در کنار ارتقا سطح عملکرد

هیوندای با ولستر N پرفورمنس به SEMA می‌رود

  هیوندای قصد دارد نسخه‌ای جذاب‌تر از ولستر N را به فستیوال خودروهای تیونینگ و شخصی سازی شده SEMA سال ۲۰۱۹ در شهر لاس وگاس ببرد.  

پنج‌‌شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳:۱۱ |

این خودرو که ولستر N پرفورمنس کانسپت نام دارد، به چندین کیت افترمارکت تجهیز شده که به مراتب به جذابیت این هاچ‌بک عملکردی افزوده است، اما به دلیل ساده بودن طراحی این قطعات، تیونرها به راحتی قادر به تولید آن هستند. بدین ترتیب مشاهده چنین ولستر N جذابی در خیابان دور از ذهن نیست.

از جمله تغییرات اعمال شده در استایل بیرونی این هاچ‌بک جذاب کره‌ای می‌توان به نصب بال جذاب عقب و کاپوت جدید اشاره کرد که ساخت کمپانی KWA هستند. ضمن اینکه تریم‌های نارنجی رنگی که در پوزه جلو، کاپوت، رکاب‌ها، پروفیل عقب و قاب آینه‌ها اعمال شده باعث ارتقا سطح جذابیت ولستر N پرفورمنس مفهومی شده است. درون کابین نیز المان‌های جذابی اعم از تودوزی جیر آلکانتارا، صندلی‌های Sabelt، شیفتر آلومینیومی و کلیدی قرمز رنگ برای استارت/استاپ پیشرانه دیده می‌شود.

تنها ارتقا صورت گرفته در خصوص مجموعه پیشرانه، نصب سیستم اگزوز جدید Capriso است. در واقع ولستر N پرفورمنس مفهومی همچنان به یک پیشرانه ۲۷۵ اسب‌بخاری توبوشارژ چهار سیلندر مجهز است که مشابه آن در نسخه تولیدی ولستر N نیز دیده شده است. اما تمرکز هیوندای در توسعه این ولستر مفهومی، بهبود قدرت ترمزگیری و همچنین فرمان پذیری در مانورها و پیچ‌های تند بوده که این مهم به وسیله نصب سیستم فنربندی مسابقه‌ای H&R، استرس‌بارها و ضربه‌گیرهای Daewon Steel در جلو و عقب، افزایش سختی شاسی و رینگ‌های ۱۹ اینچی OZ با تایرهای Pirelli حاصل شده است. این ولستر مفهومی به کالیپرهای ترمزی شش پستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب به همراه دیسک‌های ترمزی به ترتیب به ابعاد ۱۵ و ۱۴.۲ اینچ مجهز شده که ۱.۴ و ۱.۸ اینچ نسبت به نمونه نصب شده روی ولستر N تولیدی ابعاد بزرگتری دارند.

هیوندای با معرفی ولستر N پرفورمنس مفهومی در SEMA قصد داشته تا به همه نشان دهد که این هاچ‌بک جذاب تا چه میزان قابلیت ارتقا داشته و توجه تیونرهای مختلف در سراسر دنیا را نسبت به شخصی سازی آن جلب کند.


به‌روزرسانی‌های بسیار جذاب ظاهری در کنار ارتقا سطح عملکرد
هیوندای با ولستر N پرفورمنس به SEMA می‌رود
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۳۰

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳:۱۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۳۸

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، هاچ‌بک

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۱۶۳

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.