بررسی نیسان پاترول جدید به همراه تجربه رانندگی + فیلم

  نیسان پاترول احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین خودروهایی است که در خاورمیانه حضور داشته و انتظار می‌رود فروش بالایی را در نسل جدید خود تجربه نماید. نیسان پاترول ۲۰۲۰ تغییرات زیادی را به خود دیده و جذاب‌تر و بهتر از نسل قبل خود شده است. نیسان نیز فرصتی را در اختیار ما گذاشته تا بیش‌‌‌تر با این غول ژاپنی آشنا شویم.  

یک‌‌شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴:۲۴ |

بررسی طراحی ظاهری
نیسان پاترول جدید پیشرفت زیادی در طراحی خود داشته و مدرن‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. پاترول جدید در نمای جلوی خود دارای طراحی کاملاً جدیدی بوده و نیسان از جلوپنجره V شکل معروف خود برای این خودرو استفاده کرده که بزرگ‌تر و گسترده‌تر از قبل شده است. سپرها، گلگیرهای جانبی، صندوق عقب، چراغ‌های عقب و جلو تغییر کرده‌اند و حالت جدیدی دارند. بعضی تجهیزات جانبی نیز از روی خودرو حذف شده‌اند تا خودرو چهره بهتر و هماهنگ‌تری داشته باشد. در کناره‌ها نیز طراحان لبه پایینی جلوی خودرو را با نواری عمودی به چراغ‌ها منتهی ساخته‌‌اند و تغییرات زیادی در نظر نگرفته‌اند. ضمناً نیسان برای تیپ های پایه رینگ‌های ۱۸ اینچی و برای تیپ‌های بالاتر رینگ‌های ۲۰ اینچی را در نظر گرفته است.

کابین
کابین و فضای داخلی این خودرو به لطف صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی لوکس‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در داخل خودرو یک جفت نمایشگر قرار داشته که نمایشگر ۸ اینچی بالایی به همانند قبل نقشه و دوربین ۳۶۰ درجه را نشان می‌دهد و از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز پشتیبانی می کند. مانیتور پایینی نیز تنظیم اطلاعاتی مثل سیستم تهویه مطبوع و تنظیمات صدا را بر عهده دارد. برای صندلی‌های عقب نیز نمایشگرهای ۶.۷۵ اینچی در نظر گرفته شده که به درگاه USB و HDMI هم قابلیت اتصال دارند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه در بسیاری از سطوح می‌توان به شارژر بی سیم، صندلی‌های عقب تاشو، کلید هوشمند استاندارد، لامپ های مه شکن LED و موارد دیگر اشاره کرد هرچند که باز هم پاترول ۲۰۲۰ از همان سانروف کوچک استفاده می‌کند.

داخل کابین همانند قبل جادار و راحت بوده و تغییرات بسیاری در آن به وجود نیامده و تودوزی لوزی شکل جدید با بالشتک‌های راحت‌تر و پوشش دست دوز فرمان نیز از مهم‌ترین نکات قابل توجه در داخل خودرو است. هرچند شیشه‌ها ضد اشعه فرا بنفش بوده و به لطف عایق بندی بهتر کابین داخل خودرو آرام و ساکت‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

مجموعه تجهیزات ایمنی مناسبی برای این خودرو در نظر گرفته شده که ۶ کیسه هوا، آینه دید عقب هوشمند، ترمز اضطراری پیشرفته با قابلیت شناسایی عابر پیاده و سیستم هشدار برخورد از جلو از جمله آن‌هاست.

پیشرانه و تجربه رانندگی
نیسان تغییری در پیشرانه این خودرو ایجاد نکرده است و همچنان پاترول جدید با موتور ۴ لیتری V۶ عرضه خواهد شد که می‌تواند ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۳۹۴ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. البته پیشرانه V۸ دیگری نیز برای این خودرو در دسترس خواهد بود که قدرتی برابر ۴۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۵۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت تولیدی به وسیله گیربکس ۷ سرعته خودکار به چرخ های جلو انتقال داده می شود که در نسل جدید دارای حالت مصرف سوخت اقتصادی بوده و مصرف سخت پاترول را به کم‌تر از ۲۰ لیتر کاهش می‌دهد. ضمناً مدل V۸ به همراه سیستم تعلیق انطباقی کنترل بدنه هیدرولیک نیسان عرضه می‌شود که باعث تعادل بیش‌تر خودرو و جلوگیری از حرکات گهواره‌ای می‌شود. در تستی که ما در سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت با این خودرو داشتیم به راحتی این موضوع را حس کردیم و از عملکرد این سیستم بسیار راضی بودیم.

پیشرانه V۶ پاترول نیز به راحتی از پس جثه عظیم این خودرو برمی‌آمد و ما هیچ کمبودی در زمینه قدرت حس نکردیم و عملکرد آن هم در جاده و هم در بیرون شهر مناسب بود. ترمزها عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دادند و به راحتی در به توقف در آمدن این شاسی بلند عظیم چثه توانا بودند. در زمینه آفرود هم  پاترول به راحتی در این بخش سربلند از ماجرا بیرون آمد و اگر انتظار عجیب و خاصی از خودرو ندارید پاترول به راحتی می‌تواند به راحتی انتظارات شما را برآورده سازد. ضمناً پاترول تجهیزات الکترونیکی کم‌تری نسبت به رقبایش دارد ولی نمایشگر می‌تواند اطلاعاتی مثل زاویه قرارگیری خودرو و شیب آن را مشخص کند.

نتیجه پایانی
ما با دو روز گشت و گذار با نیسان پاترول جدید دریافتیم که پاترول هنوز هم می‌تواند به عنوان یک شاسی‌‌بلند فول سایر مورد توجه مشتریان قرار گیرد و با قیمتی رقابتی‌تر نسبت به رقبا فروش بالایی را در نسل جدید خود تجربه کند. البته به علت استفاده از پیشرانه‌های پرحجم در این خودرو، مصرف سوخت آن بالا بوده و شاید بهتر بود نیسان نیز مانند برخی رقبایش به سراغ‌های موتورهای کم حجم با فناوری توربو شارژ برود ولی هنوز هم پیشرانه‌های پرحجم طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند و شاید هم یکی از عوامل موفقیت پاترول همین مورد است.


بررسی نیسان پاترول جدید به همراه تجربه رانندگی + فیلم
مقاله

کد محتوا: ۲۰۸۲۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴:۲۴

به روز شده: دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶:۲۱

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان پاترول، پاترول، پاترول ۲۰۲۰

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۳۴۰۸

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.