تماشا کنید؛ تیونینگ جذاب با طعم تویوتا لندکروز

  مشتری های شرکت تویوتا از کشور روسیه، اوکراین و دیگر کشورهایی که قبلاً عضو شوروی بوده اند، به نظر میاید که برای این شاسی‌بلند محبوب ژاپنی، تیونینگ جذاب و خاصی را در نظر گرفته اند که بانام مدل ۲۰۰ شناخته می‌شود.  

دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۷ |

لندکروز ۲۰۰ یک نمونه بزرگ‌تر نسبت به نسخه استاندارد این خودرو بوده که دارای یک موتور ۸ سیلندر، سیستم انتقال قدرت ۴ چهارچرخ محرک (AWD) و ارتفاع از زمین زیاد بوده که چهره بسیار تهاجمی‌تر و جذاب‌تری نسبت به نسخه معمولی لندکروز به خود گرفته است.

از آنجایی که شاسی‌بلند بزرگ تویوتا در این کشورها، یک خودروی محبوب و فراگیر محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد، بسیاری از صاحبان لندکروز در این کشورها تصمیم می‌گیرند که بر اساس سلیقه و علاقه خود، این شاسی‌بلند را شخصی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی در اکثر مواقع، با هرچه لوکس تر کردن فضای داخل کابین و دادن یک چهره اسپرت تر و جذاب‌تر در فضای بیرونی همراه می‌شود.

گروه اوکراین اتولایف (Ukraine’s Autolife) یک مجموعه تیونینگ خودرویی در کیف پایتخت این کشور بوده که به‌تازگی نسخه معمولی از تویوتا لندکروز را تبدیل به این نسخه موسوم به لندکروز ۲۰۰ مدل ۲۰۱۹ کرده است.

بر اساس گفته‌های این گروه، اتولایف کیف می خواسته تا با تغییر دادن چهره لندکروز، آن را از حالت یک یخچال متحرک بر روی چهارچرخ دربیاورد. درست به همین خاطر است که این مجموعه، تغییرات بسیار زیادی را برای طراحی خارجی خودرو در نظر گرفته و برای هرچه بزرگ‌تر جلوه دادن خودرو، قسمت جلویی خودرو را با یک قسمتی که ۱۰۰ میلی‌متر عریض‌تر بوده و برای قسمت‌های هلالی شکل بالای لاستیک به‌کاررفته است تا این حد تغییر داده است.

همچنین سپرهای تهاجمی‌تری نیز در کنار جلوپنجره مشکی رنگ جدید و یک کاپوت سبک وزن که با دریچه‌های هوایی زیادی همراه شده در این لندکروز جذاب دیده می شوند. دریچه‌های هوایی که خیلی کم پیش می آید شرکت ها، آن‌ها را بر روی خودروهای شاسی‌بلند خود نصب کنند.

در داخل کابین نیز، چرم های غالب قرمز رنگ در کنار چرم آبی برای دیگر قسمت‌های داخلی به چشم می‌خورند. اتولایف گفته است که تمامی مواد به‌کاررفته مصرفی در داخل کابین خودرو، با چرم باکیفیت اتریشی پوشیده شده که این چرم ها با دوزندگی نیز همراه شده اند.

دیگر مواد مصرفی داخل کابین نیز شامل، چوب مرغوب به‌کاررفته روی فرمان، داشبورد و درب‌ها به علاوه آلومینیوم برای کنسول میانی، دستگیره‌های درب و دیگر قسمت‌ها می‌شوند.


تماشا کنید؛ تیونینگ جذاب با طعم تویوتا لندکروز
یادداشت

کد محتوا: ۲۰۸۱۱

ارسال: دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۷

به روز شده: دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴:۴۴

کلید واژه‌‌ها: تویوتا لندکروز، تویوتا، شاسی بلند، لندکروز

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۲۸۹۲

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.