بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
مرسدس بنز اس ال۵۵؛ یک خودرو دیدنی با ظریف کاری ژاپنی!
مرسدس بنز SL۵۵ مدل ۲۰۰۵ (شاسی R۲۳۰) که یکی از پیشرفتهترین خودروهای دوران خود و آخرین شاهکار طراحی برونو ساکو به شمار میرفت و از موتور افسانهای M۱۱۳K V۸ سوپرشارژ ۵.۵ لیتری AMG بهره میبرد، تبدیل به یک خودروی نمایشگاهی منحصربهفرد شده است.
معرفی جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵: مسیر ۱۰ سال آینده این برند
کانسپت جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵ تازهترین و مهمترین محصول عملکردی جنسیس است؛ مدلی که بهعنوان نقطه عطف، مسیر ۱۰ سال آینده این برند در حوزه خودروهای پرفورمنس و موتوراسپرت را مشخص میکند. این کانسپت در مراسم «جنسیس مگما ورلد پریمیر» برای اولینبار معرفی شد و فراتر از یک طرح مطالعاتی، بیانیهای جدی درباره آینده خودروهای اسپرت جنسیس به شمار میرود.
این نیسان روگ یک میتسوبیشی است!
دلیلی کاملا منطقی وجود دارد که چرا نیسان روگ پلاگین هیبرید جدید هیچ شباهتی به دیگر نسخه های این کراس اوور کامپکت ندارد: این خودرو در واقع یک نیسان واقعی نیست!
فورد اسپرتکا؛ تخم مرغ محبوب اروپایی!
دههها پیش از محبوبیت محصولات کلاس Mini-GTI مانند امروز، فورد با معرفی مدل اسپرتکا تلاش کرد تا به تنهایی وارد این بازار شود. اسپرتکا، نسخهای با توان فنی و ظاهری بهبودیافته از مدل عمومی فورد کا بود که در دوران محصولات خستهکننده فورد معرفی شد.
محور عقب هوشمند دیدگاه Axle Kinematics یا جنبش شناسی محور عقب
به نظر اکثر کارشناسان صنعت خودرو، انجام مانور با ۴ چرخ متحرک، خیلی آسان تر از انواع ۲ چرخ متحرک است. برای چندین دهه یکی از مهم ترین دغدغه های خودروسازان این بوده که محور عقب، قابلیت تنظیم با محور جلو را داشته باشد.
کاربرد ترمز اضطراری اتوماتیک پیش از تصادف
ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) چیست؟ میتوان این تکنولوژی را به عنوان سیستمی تعریف کرد که احتمال وقوع تصادف با وسیله نقلیه دیگر یا یک انسان را در پیشروی خودرو تشخیص داده و به راننده کمک میکند تا از تصادف جلوگیری کند یا شدت وقوع آن را کاهش دهد. ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) بدین گونه عمل میکند که ابتدا سیگنالهایی را به راننده برای اصلاح عملکردش ارسال میکند و اگر پاسخ راننده مناسب نبوده و یا راننده سرعت عمل کافی نداشته باشد، این سیستم به صورت اتوماتیک، ترمزها را به منظور اجتناب از تصادف فعال خواهد کرد.
روشها و ابزارهای تشخیص رنگ خودرو
برای تشخیص رنگ خودرو چند روش وجود دارد:
تفاوت خودروی دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب
یکی از مشغولیات فکری برای افرادی که در زمینه خودرو فعالیت دارند و یا علاقه وافری به اتومبیل دارند ، اینست که اتومبیل های دیفرانسیل عقب برتر هستند یا اتومبیل های دیفرانسیل جلو ؟
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
چهارشنبه، ۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۲
شنبه، ۱ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۱
چهارشنبه، ۲۸ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۶
دوشنبه، ۲۶ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۱
در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد
وقتی راش موستانگ و F-۱۵۰ را یکجا تیونینگ میکند
پنجشنبه، ۲۲ فروردینماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
نسل نو ب ام و سری پنج ... ادامه محبوبیتی پایان ناپذیر
شنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
شگفتیهای نسل جدید کیا پیکانتو چیست؟
یکشنبه، ۱۴ اردیبهشتماه ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
۱۰ خودروی جذاب جرمی کلارکسون
چهارشنبه، ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
نگاهی به تکامل خودروهای عضلانی
شنبه، ۲۵ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
تماشا کنید؛ تیونینگ جذاب با طعم تویوتا لندکروز
مشتری های شرکت تویوتا از کشور روسیه، اوکراین و دیگر کشورهایی که قبلاً عضو شوروی بوده اند، به نظر میاید که برای این شاسیبلند محبوب ژاپنی، تیونینگ جذاب و خاصی را در نظر گرفته اند که بانام مدل ۲۰۰ شناخته میشود.
دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۷ |
لندکروز ۲۰۰ یک نمونه بزرگتر نسبت به نسخه استاندارد این خودرو بوده که دارای یک موتور ۸ سیلندر، سیستم انتقال قدرت ۴ چهارچرخ محرک (AWD) و ارتفاع از زمین زیاد بوده که چهره بسیار تهاجمیتر و جذابتری نسبت به نسخه معمولی لندکروز به خود گرفته است. از آنجایی که شاسیبلند بزرگ تویوتا در این کشورها، یک خودروی محبوب و فراگیر محسوب میشود و طرفداران زیادی دارد، بسیاری از صاحبان لندکروز در این کشورها تصمیم میگیرند که بر اساس سلیقه و علاقه خود، این شاسیبلند را شخصیسازی کنند. این شخصیسازی در اکثر مواقع، با هرچه لوکس تر کردن فضای داخل کابین و دادن یک چهره اسپرت تر و جذابتر در فضای بیرونی همراه میشود. گروه اوکراین اتولایف (Ukraine’s Autolife) یک مجموعه تیونینگ خودرویی در کیف پایتخت این کشور بوده که بهتازگی نسخه معمولی از تویوتا لندکروز را تبدیل به این نسخه موسوم به لندکروز ۲۰۰ مدل ۲۰۱۹ کرده است. بر اساس گفتههای این گروه، اتولایف کیف می خواسته تا با تغییر دادن چهره لندکروز، آن را از حالت یک یخچال متحرک بر روی چهارچرخ دربیاورد. درست به همین خاطر است که این مجموعه، تغییرات بسیار زیادی را برای طراحی خارجی خودرو در نظر گرفته و برای هرچه بزرگتر جلوه دادن خودرو، قسمت جلویی خودرو را با یک قسمتی که ۱۰۰ میلیمتر عریضتر بوده و برای قسمتهای هلالی شکل بالای لاستیک بهکاررفته است تا این حد تغییر داده است. همچنین سپرهای تهاجمیتری نیز در کنار جلوپنجره مشکی رنگ جدید و یک کاپوت سبک وزن که با دریچههای هوایی زیادی همراه شده در این لندکروز جذاب دیده می شوند. دریچههای هوایی که خیلی کم پیش می آید شرکت ها، آنها را بر روی خودروهای شاسیبلند خود نصب کنند. در داخل کابین نیز، چرم های غالب قرمز رنگ در کنار چرم آبی برای دیگر قسمتهای داخلی به چشم میخورند. اتولایف گفته است که تمامی مواد بهکاررفته مصرفی در داخل کابین خودرو، با چرم باکیفیت اتریشی پوشیده شده که این چرم ها با دوزندگی نیز همراه شده اند. دیگر مواد مصرفی داخل کابین نیز شامل، چوب مرغوب بهکاررفته روی فرمان، داشبورد و دربها به علاوه آلومینیوم برای کنسول میانی، دستگیرههای درب و دیگر قسمتها میشوند.
کد محتوا: ۲۰۸۱۱
ارسال: دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۷
به روز شده: دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴:۴۴
کلید واژهها: تویوتا لندکروز، تویوتا، شاسی بلند، لندکروز
نوع: یادداشت
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: سایت چرخان
بازدید: ۳۴۹۰
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.