اولین تصاویر از آئودی A۵ ۲۰۲۰

  پس از به‌روزرسانی خانواده A۴ در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، آئودی اکنون در حال معرفی کردن یک نمونه جدیدتر از خودروی جذاب‌تر A۵ بوده و می‌خواهد آن را در سه طراحی بدنه کوپه، کابریولت و اسپرت بک (Sportback)، عرضه کند.  

چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰ |

این شرکت آلمانی همچنین اعلام کرده است که مدل A۵، اکنون جذاب‌تر از تمامی نسل‌های پیشین خود شده و می‌تواند رقیبان خود را شگفت‌زده کند.

جدای از تمامی مشخصه‌های ریزودرشتی که در این خودروی جذاب وجود دارد، تمامی مدل‌های جدید از این خودرو دارای چراغ‌های جلو LED بوده که به‌عنوان یک امکان استاندارد عرضه می‌شوند؛ اما نمونه گران‌تر از این خودروی تازه‌وارد با چراغ‌های جلوی LED ماتریکسی و چراغ‌های عقب LED با گرافیک پشت سرهم وارد بازارهای جهانی خواهند شد. البته باکمی پول بیشتر از طرف خریدار، چراغ‌های عقب در هنگام باز و بسته شدن درب‌ها، می‌توانند شبیه رقص، روشن و خاموش شده و چراغ‌های جلو نیز به‌صورت لیزری طراحی‌شده‌اند.

یکی دیگر از تغییراتی که در نمونه فیس لیفت سال ۲۰۲۰ به چشم می‌خورد، نمونه رنگ جدید متالیک سبزرنگی است که با ۱۱ درجه رنگی متفاوت عرضه می‌شود. همچنین در نسخه‌های استاندارد، پیشرفته و نوع S، هر یک با ویژگی‌های خاصی تولید می‌شوند. برای مثال، نسخه جذاب‌تر و پیشرفته‌تر S دارای موارد خاص و متمایز خود بوده و نسخه کابریولت A۵ نیز برای خاص‌تر شدن، دارای ویژگی‌های هایی است که آن را از دو نمونه دیگر جدا می‌کند.


با نگاهی به درون کابین این آلمانی خوش‌چهره، تغییرات به وجود آمده شباهت‌های زیادی به نمونه A۴ ۲۰۲۰ دارند. این بدان معناست که یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی برای سیستم سرگرمی خودرو جای دکمه‌فشاری چرخنده در نسخه‌های قبل از فیس لیفت را گرفته است. این آئودی جدید، اکنون بر روی پلتفرم MIB۳ شرکت فولکس‌واگن سوار شده که می‌تواند قدرت بالاتری را به زیر پای راننده خود منتقل کند.

درست مانند نمونه‌های قدیمی‌تر، یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی کاملاً دیجیتال برای سیستم‌های مختلف کنترلی درون کابین که به موسوم به کابین مجازی آئودی است.

همچنین به‌منظور تطبیق پیدا کردن با قوانین زیست‌محیطی جدید و رویکرد آینده‌گرایانه این شرکت، تمامی نسخه‌های این مدل با چهار موتور متفاوت که هر یک با سیستم هیبرید همراهی خواهند شد عرضه‌شده که می‌توانند حداقل قدرت ۱۶۱ اسب بخار را تولید کنند. بدون شک بزرگ‌ترین تغییر به وجود آمده در این مدل جدید، قرار گرفتن یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو دیزل زیر کاپوت خودرو است که می‌تواند ۳۴۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور را به ارمغان آورد. شتاب صفرتا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز در نسخه‌های کوپه و اسپرت بک، زیر ۵ ثانیه است. سرعت نهایی A۵ در بالاترین نسخه نیز به عدد ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدودشده است.

با گذر از نسخه‌های بنزینی به دیزل نیز می‌توانیم موتورهای موسوم به TDI S۴,S۶ و S۷ را مشاهده کنیم که برای بازار اروپا آماده‌شده‌اند. یکی از نسخه‌های ۳ لیتری دیزل این خودرو می‌تواند ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کرده و می‌تواند نسخه کوپه را در زمان ۴.۷ ثانیه و نسخه اسپرت بک را نیز در زمان ۴.۹ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

ارزان‌ترین نسخه از آئودی A۵ برچسب قیمتی ۴۲,۹۰۰ یورو را در اروپا خواهد داشت که آئودی فروش آن را تا چند ماه دیگر آغاز خواهد کرد.


اولین تصاویر از آئودی A۵ ۲۰۲۰
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۹۰

ارسال: چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

به روز شده: چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷:۲۵

کلید واژه‌‌ها: آئودی، آئودی A۵

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۱۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.